Ebbeliten Skrevet 20. juli 2023 #13181 Del Skrevet 20. juli 2023 tyren56 skrev (8 timer siden): Hva slags handling er det å mikse seg selv og pupper midt inni snappene av datteren? Mtp hvor mange ekle folk som sikkert ser på så lurer jeg på hvorfor hun tenker det er en bra mix. For det der kan ikke være tilfeldig.. Og datteren i sexy, høye hæler. 😡 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 20. juli 2023 #13182 Del Skrevet 20. juli 2023 Bilder? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne Rampelyset Skrevet 20. juli 2023 #13183 Del Skrevet 20. juli 2023 Tråden er ryddet for persondebatt. Måne, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zimba91 Skrevet 1. august 2023 #13184 Del Skrevet 1. august 2023 Reklame for sexleketøy… bare pinlig.. 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Danseskjørt Skrevet 2. august 2023 #13185 Del Skrevet 2. august 2023 Zimba91 skrev (11 timer siden): Reklame for sexleketøy… bare pinlig.. Hvor da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Korsihalsen Skrevet 2. august 2023 #13186 Del Skrevet 2. august 2023 Ja. Barna min har fått i oppgave av å google foreldrene sine på skolen. Stakkars influencer barna. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pippi Lotta Skrevet 3. august 2023 #13187 Del Skrevet 3. august 2023 Jadaomatte skrev (På 7.3.2023 den 19.15): Er hun hjemmeværende enda? Hun er vel selvstendig næringsdrivende som blogger? Ville ikke kalle det hjemmeværende…. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 3. august 2023 #13188 Del Skrevet 3. august 2023 Tråden er ryddet for krenkende innlegg. Sol, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anelyy Skrevet 17. september 2023 #13189 Del Skrevet 17. september 2023 Flaue snapper hun har lagt ut med sønnen på ferie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ebbeliten Skrevet 17. september 2023 #13190 Del Skrevet 17. september 2023 Anelyy skrev (2 minutter siden): Flaue snapper hun har lagt ut med sønnen på ferie. Reklame for erotiske greier i ett bilde, og sønnen i det neste. Hun er jo helt blåst. Lyset er på, ingen er hjemme. 10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anelyy Skrevet 17. september 2023 #13191 Del Skrevet 17. september 2023 Ebbeliten skrev (Akkurat nå): Reklame for erotiske greier i ett bilde, og sønnen i det neste. Hun er jo helt blåst. Lyset er på, ingen er hjemme. Ja, er det sønnen som filmer henne i bikini tanga? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Danseskjørt Skrevet 18. september 2023 #13192 Del Skrevet 18. september 2023 Får så dårlige vibber av snappene hennes. Føler meg som en stalker som følger etter dem, alle snappene er jo av dem bakfra når de går til og fra ting? Hva er greia? Og stakkars gutt. Det eneste jeg tenker er LEGG VEKK DEN J***** MOBILEN OG VÆR TILSTEDE MED BARNET DITT! 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K_mb Skrevet 18. september 2023 #13193 Del Skrevet 18. september 2023 Danseskjørt skrev (24 minutter siden): Får så dårlige vibber av snappene hennes. Føler meg som en stalker som følger etter dem, alle snappene er jo av dem bakfra når de går til og fra ting? Hva er greia? Og stakkars gutt. Det eneste jeg tenker er LEGG VEKK DEN J***** MOBILEN OG VÆR TILSTEDE MED BARNET DITT! Helt enig. Helt stille mens man observerer de... Følger ikke AR men av og til popper hun opp på utforsk på Snap. Stakkars gutt som blir så til de grader eksponert enten han spiser eller bader. Har et barn på nøyaktig samme alder, og hun hadde ikke likt å bli utlevert til x-antall fremmede. Har også bitt meg i merke at storebror må matche småbrødrene med fargeløse nøytrale klær. Som sagt har jeg barn på samme alder og hun har en helt annen smak og stil enn lillesøster, og hadde blitt flau av matching. Klær er en del av personligheten, men her styrer mor alt og det virker ikke som barna har noe de skulle sagt. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stargaze Skrevet 18. september 2023 #13194 Del Skrevet 18. september 2023 Ebbeliten skrev (9 timer siden): Reklame for erotiske greier i ett bilde, og sønnen i det neste. Hun er jo helt blåst. Lyset er på, ingen er hjemme. Veldig trashy av en mor å holde på dele på denne måten. Hun er en av de verste på å selge barna sine. Å blande dem med erotiske produkter er bare helt feil. Stakkars unger. Selv en umoden mor burde klare å skjønne at det ikke er greit å holde på sånn… 10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zimba91 Skrevet 18. september 2023 #13195 Del Skrevet 18. september 2023 Han burde vært på skolen og ikke assistent på mor sin «jobbreise». Rart at hun får lov å ta barna ut av skolen i tide og utide uten at skolen melder bekymring. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K_mb Skrevet 18. september 2023 #13196 Del Skrevet 18. september 2023 Zimba91 skrev (10 minutter siden): Han burde vært på skolen og ikke assistent på mor sin «jobbreise». Rart at hun får lov å ta barna ut av skolen i tide og utide uten at skolen melder bekymring. Helt enig! Skolen har nylig begynt på igjen etter 9 ukers sommerferie, og om 2 uker er det høstferie... Barnet blir tatt ut av skolen for å bli eksponert og lage innhold for mor, det er prisen han må betale for å ha mor for seg selv. Tragisk! 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zimba91 Skrevet 18. september 2023 #13197 Del Skrevet 18. september 2023 K_mb skrev (1 time siden): Helt enig! Skolen har nylig begynt på igjen etter 9 ukers sommerferie, og om 2 uker er det høstferie... Barnet blir tatt ut av skolen for å bli eksponert og lage innhold for mor, det er prisen han må betale for å ha mor for seg selv. Tragisk! Rabattkode «annakinky»… 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kasier Skrevet 18. september 2023 #13198 Del Skrevet 18. september 2023 Zimba91 skrev (1 time siden): Rabattkode «annakinky»… Jeg trodde du tullet med at rabattkoden er "annakinky"... Måtte inn å kikke på snap'ene, og her er det mor og sønn ferie i skjønn forening med reklame for sexleketøy. Til og med snap hvor hun sitter og snakker om sexleketøy-kalenderen, og så neste snap går hun til middag sammen med sønnen, i samme kjole. Har hun da sittet og snakket om sexleketøy-kalenderen mens han var på do...? Eller sitter han og hører på mamma når hun prater om sexleketøy....? Jeg bare skjønner det ikke.... 🤯 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pinkipie Skrevet 13. oktober 2023 #13199 Del Skrevet 13. oktober 2023 Aner virkelig ikke hvorfor jeg følger henne, innholdet er jo så utrolig kleint! Alt er iscenesatt, alle matcher og alle snappene er at de går til og fra et sted eller sitter å spiser så elegant. Plutselig har hun reklame for Cubus (som om hun eller barna går i Cubus klær) og sex leketøy. Hun er gått ut på dato for lengst og går ekstreme lengder for å holde seg relevant. Mega tragisk. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chroma Skrevet 14. oktober 2023 #13200 Del Skrevet 14. oktober 2023 Pinkipie skrev (14 timer siden): Aner virkelig ikke hvorfor jeg følger henne, innholdet er jo så utrolig kleint! Alt er iscenesatt, alle matcher og alle snappene er at de går til og fra et sted eller sitter å spiser så elegant. Plutselig har hun reklame for Cubus (som om hun eller barna går i Cubus klær) og sex leketøy. Hun er gått ut på dato for lengst og går ekstreme lengder for å holde seg relevant. Mega tragisk. Jeg følger henne ikke, men får henne opp som forslag av og til. Jeg er enig i at det ser veldig merkelig ut. Lurer på hvor mange følgere hun har på Snapchat nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå