Gå til innhold

Anna Rasmussen

Gjest Gregor Clegane

Anbefalte innlegg

richbitch skrev (8 timer siden):

Til med på «housetouren» klarte hun å få inn litt kropp… 

Hun viser veldig ofte (lettkledd) kropp for tiden. Veldig ofte!

Og den hvite bikinien hun har på seg når hun svarer på spørsmål/forteller er minst to størrelser for liten!

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest tullerikke
FruRosa skrev (3 minutter siden):

Hun viser veldig ofte (lettkledd) kropp for tiden. Veldig ofte!

Og den hvite bikinien hun har på seg når hun svarer på spørsmål/forteller er minst to størrelser for liten!

Den trusa ser ut som et munnbind. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tullerikke skrev (8 minutter siden):

Den trusa ser ut som et munnbind. 

Jepp. Og puppene tyter ut av alt for liten overdel.

Bare for å presisere: Det er helt ok å vise seg i bikini, fortrinnsvis i riktig størrelse, i naturlige settinger som på stranden og ved bassenget osv ...

Men å sette seg ned og prate til kamera, med pupper og underliv knapt dekket, det fremstår bare helt feil!

Edit: lagt til 2 stillbilder fra film på story.

Screenshot_20221002-095016_Instagram.jpg

Screenshot_20221002-095004_Instagram.jpg

Endret av FruRosa
  • Liker 14
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg burde kanskje ikke blitt overrasket, men den store mangelen på selvinnsikt sjokkerer meg faktisk. «Jeg legger ut minimalt med kropp til vanlig»… at det var? Hun mener at det er kun når hun er på ferie og det da er naturlig, men det er jo stort sett kropp som blir publisert til vanlig også. Og ikke i settinger som jeg tenker er naturlig i hvertfall… og hjem er disse kollegaene hun sammenligner seg med?

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Chroma skrev (10 minutter siden):

Innholdet hennes er 70% kropp og det er utrolig kleint å se på. 

Jepp.

Og de resterende prosentene er stort sett oppstilte bilder med mindreårige, og filmer av at hun går.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FruRosa skrev (På 2.10.2022 den 9.49):

Jepp. Og puppene tyter ut av alt for liten overdel.

Bare for å presisere: Det er helt ok å vise seg i bikini, fortrinnsvis i riktig størrelse, i naturlige settinger som på stranden og ved bassenget osv ...

Men å sette seg ned og prate til kamera, med pupper og underliv knapt dekket, det fremstår bare helt feil!

Edit: lagt til 2 stillbilder fra film på story.

Screenshot_20221002-095016_Instagram.jpg

Screenshot_20221002-095004_Instagram.jpg

Huffda, og med gapesmil … Har ikke fulgt med henne siden hun hadde blogg i sin tid …

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FruRosa skrev (2 timer siden):

Jepp.

Og de resterende prosentene er stort sett oppstilte bilder med mindreårige, og filmer av at hun går.

Eller film av ag hun spiser. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I det ene øyeblikket poserer hun nesten naken, og i det neste leker hun "perfect housewife" som baker kaker til bursdag. Er liksom to ting som ikke akkurat harmonerer i stil. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Annonse

Altså de klærne og spesielt boblejakkene på siste Snap er bare så vulgært. Mulig hun tror det oser klasse og god smak, men sorry det der er bare harry!

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trudis23 skrev (7 timer siden):

Altså de klærne og spesielt boblejakkene på siste Snap er bare så vulgært. Mulig hun tror det oser klasse og god smak, men sorry det der er bare harry!

La merke til det eg og. Merkeflashing de luxe🤦🏽‍♀️🤦🏽‍♀️pinlig rett og slett.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gladidagogså skrev (24 minutter siden):

La merke til det eg og. Merkeflashing de luxe🤦🏽‍♀️🤦🏽‍♀️pinlig rett og slett.

Jeg lette etter en tråd om hun kun for å kommentere de klærne til barna, men visste ikke at denne tråden var om henne før NUH! Men hallo!!! 😂😂 Er det på ekte, liksom? 🤠😂 Greit at det er dyre merkeklær, men nei. Bare nei. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så enig, bare veldig harry med den merkeflashingen. Ikke fine klær en gang Så mye flotte klær uten merker. Litt usikker på hva hun prøver å bevise

Eneste som flasher merker så trashy i området her er de fra kriminelle gjenger som henger bla på togstasjonen. Der ser jeg de samme merkene. Så det er de vibbene jeg får av  bildene hennes.

De som virkelig har penger ser man sjelden flashe merker sånn. 
image.jpeg.1540a23516a877ca7d5925afd5c766a4.jpeg

Hun ser det nok ikke selv, og tror nok at dette er flott og fint. Men følger man litt med så vet man bedre. Mentalt er hun tydelig veldig umoden. Ingen utdanning og ytre impulser via jobb/kollegaer gjør så klart noe med deg. Kanskje kult med merkeflashing når hun var 15. men mye har endret seg etter det.

Endret av Stargaze
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stargaze skrev (2 timer siden):

Så enig, bare veldig harry med den merkeflashingen. Ikke fine klær en gang Så mye flotte klær uten merker. Litt usikker på hva hun prøver å bevise

Eneste som flasher merker så trashy i området her er de fra kriminelle gjenger som henger bla på togstasjonen. Der ser jeg de samme merkene. Så det er de vibbene jeg får av  bildene hennes.

De som virkelig har penger ser man sjelden flashe merker sånn. 
image.jpeg.1540a23516a877ca7d5925afd5c766a4.jpeg

Hun ser det nok ikke selv, og tror nok at dette er flott og fint. Men følger man litt med så vet man bedre. Mentalt er hun tydelig veldig umoden. Ingen utdanning og ytre impulser via jobb/kollegaer gjør så klart noe med deg. Kanskje kult med merkeflashing når hun var 15. men mye har endret seg etter det.

Jeg er helt enig i dette, det ser rett og slett bare veldig merkelig ut. Spesielt sammen med måten det filmes på, som om de er kongelige forfulgt av paparazzier. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...