galmamma Skrevet 29. juli 2022 #12941 Del Skrevet 29. juli 2022 Om hun har lagt på seg eller ei, hun er nydelig. Trengte virkelig ikke å holde pusten imens hun holdt inne magen på siste instastory.. Det jeg ikke skjønner er hvorfor hun går rundt i gallakjoler hver eneste dag? Ser jo ut som hun er på vei i ett cocktailparty hver eneste dag.. Og hvorfor hele familien må matche hele tiden.. Barna eier jo ikke klær med farger virker det som.. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dottie Skrevet 29. juli 2022 #12942 Del Skrevet 29. juli 2022 galmamma skrev (9 timer siden): Om hun har lagt på seg eller ei, hun er nydelig. Trengte virkelig ikke å holde pusten imens hun holdt inne magen på siste instastory.. Det jeg ikke skjønner er hvorfor hun går rundt i gallakjoler hver eneste dag? Ser jo ut som hun er på vei i ett cocktailparty hver eneste dag.. Og hvorfor hele familien må matche hele tiden.. Barna eier jo ikke klær med farger virker det som.. hun har vel sagt at hun kler barna i like klær, for at «vi» som følger henne, ikke skal fange opp interessene barna har? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hvalstad45 Skrevet 30. juli 2022 #12943 Del Skrevet 30. juli 2022 19 hours ago, Dottie said: hun har vel sagt at hun kler barna i like klær, for at «vi» som følger henne, ikke skal fange opp interessene barna har? Det er noe av det dummeste jeg har hørt! Du utleverer barna dine konstant, men er redd for at klærne deres skal avsløre for mye om dem (!?) 18 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oppland Skrevet 30. juli 2022 #12944 Del Skrevet 30. juli 2022 Dottie skrev (20 timer siden): hun har vel sagt at hun kler barna i like klær, for at «vi» som følger henne, ikke skal fange opp interessene barna Om barna går i forskjellige klær, hva har det med deres interesser å gjøre? Mulig det kan si litt når de blir eldre, men ikke i den alderen de er i nå. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 30. juli 2022 #12945 Del Skrevet 30. juli 2022 hvalstad45 skrev (38 minutter siden): Det er noe av det dummeste jeg har hørt! Du utleverer barna dine konstant, men er redd for at klærne deres skal avsløre for mye om dem (!?) Oppland skrev (5 minutter siden): Om barna går i forskjellige klær, hva har det med deres interesser å gjøre? Mulig det kan si litt når de blir eldre, men ikke i den alderen de er i nå. Man kan synes det er så teit man bare vil,men synes hun skal ha for den skjermingen hun faktisk prøver å gjøre,om ikke annet. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hallepalle2 Skrevet 30. juli 2022 #12946 Del Skrevet 30. juli 2022 J.. skrev (1 time siden): Man kan synes det er så teit man bare vil,men synes hun skal ha for den skjermingen hun faktisk prøver å gjøre,om ikke annet. Absolutt ikke! Det er er ikke-problem. La være å eksponer barna i det hele så er hele problemet borte. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 30. juli 2022 #12947 Del Skrevet 30. juli 2022 Hallepalle2 skrev (14 minutter siden): Absolutt ikke! Det er er ikke-problem. La være å eksponer barna i det hele så er hele problemet borte. Jeg har per dags dato aldri sagt at å eksponere barn på nett er en god idé verken som privatperson eller influencer. Men synes å gi ungene "uniform" for å skjerme personligheten deres er ett skritt i riktig rettning,da man ser graden av tidligere eksponering. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diamant20 Skrevet 30. juli 2022 #12948 Del Skrevet 30. juli 2022 Oppland skrev (2 timer siden): Om barna går i forskjellige klær, hva har det med deres interesser å gjøre? Mulig det kan si litt når de blir eldre, men ikke i den alderen de er i nå. Går ungene i klær med motiver sier jo det ofte en del om interesser, enten det er lego, prinsesser eller biler. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zimba91 Skrevet 30. juli 2022 #12949 Del Skrevet 30. juli 2022 Da burde hun slutte å selge lekene deres på Instagram/ snap og! Det hadde vært bedre for barna om hun sluttet å bruke de som motiver, og at hun oppførte seg som en anstendig voksen og stopper med denne kroppsfikseringen der hun legger ut bilder av seg selv i minimale klær, siste dager også barna i badetøy. Kan ikke de stakkars ungene få være på ferie uten å måtte posere på morens sosiale medier? Håper ikke det er de som instrueres i å ta disse lettkledde bildene av moren… 17 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noomie Skrevet 30. juli 2022 #12950 Del Skrevet 30. juli 2022 J.. skrev (5 timer siden): Man kan synes det er så teit man bare vil,men synes hun skal ha for den skjermingen hun faktisk prøver å gjøre,om ikke annet. Dummeste jeg har hørt. Så det er nettvett som er årsaken til at hun selv går kledd i samme klær som matcher barna, og samme med mannen og huset at er kaldt og upersonlig? Må nok lengre utpå landet med den der. For det er ikke skjerming av barna hun driver på med, det er skadelig overkontroll ovenfor barna som på sikt er skadelig for deres mentale helse. Som om salg og utlevering av barn på nett ikke er skadelig nok i seg selv. 14 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chroma Skrevet 31. juli 2022 #12951 Del Skrevet 31. juli 2022 hvalstad45 skrev (19 timer siden): Det er noe av det dummeste jeg har hørt! Du utleverer barna dine konstant, men er redd for at klærne deres skal avsløre for mye om dem (!?) Helt enig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LysOgVarme Skrevet 31. juli 2022 #12952 Del Skrevet 31. juli 2022 J.. skrev (16 timer siden): Jeg har per dags dato aldri sagt at å eksponere barn på nett er en god idé verken som privatperson eller influencer. Men synes å gi ungene "uniform" for å skjerme personligheten deres er ett skritt i riktig rettning,da man ser graden av tidligere eksponering. Hun ha da alltid kledt barna likt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dottie Skrevet 1. august 2022 #12953 Del Skrevet 1. august 2022 På spørsmålsrunden hun nettopp hadde, fikk hun mange spørsmål ang Jan, men svarer ikke på det. I bio på insta står det: «Permanent utestengt fra Tinder, så legg meg heller til på snap 🔥😂😋» 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prelunia Skrevet 1. august 2022 #12954 Del Skrevet 1. august 2022 Dottie skrev (1 time siden): På spørsmålsrunden hun nettopp hadde, fikk hun mange spørsmål ang Jan, men svarer ikke på det. I bio på insta står det: «Permanent utestengt fra Tinder, så legg meg heller til på snap 🔥😂😋» Hun er tilbake der hun var før , med clickbaits og kropp.. Synd, da jeg begynte å tro hun hadde endret fokus, og virket mer moden og voksen.. 11 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zimba91 Skrevet 1. august 2022 #12955 Del Skrevet 1. august 2022 richbitch skrev (På 21.7.2022 den 10.37): På Instagrambioen står det «permanent utestengt fra Tinder, så legg meg heller til på snap» 🫣 Det der gjør hun bare for å skape drama og interesse. Jan tøfler nok rundt henne og innretter seg etter hennes humør og påfunn fortsatt, det har han alltid gjort. Bildene hun legger ut ville passet bedre på en Only Fans konto… utrolig hva folk får seg til å gjøre for penger og oppmerksomhet. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest PerPusling Skrevet 1. august 2022 #12956 Del Skrevet 1. august 2022 At dere gidder å spekulere i om J og A fremdeles er sammen. Dette hun driver med nå er kjent Anna- stil. Oppmerksomhetssyk jente. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
platypus Skrevet 2. august 2022 #12957 Del Skrevet 2. august 2022 Storyen av «familieidyllen» der hun «leker» rødt lys med barna, der vi tydelig ser at eldstegutten ikke greier å la vær å se på mobilen/kameraet som er sirlig innstilt for å få alle med i bildet😥 «Jada, unger, vi skal snart late som om vi leker sammen, mamma må bare finne riktig vinkel først, slik at hele verden får se hvor gøy vi har det sammen» 😫 La barna ha ferien og barndommen sin i fred! 19 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
richbitch Skrevet 2. august 2022 #12958 Del Skrevet 2. august 2022 PerPusling skrev (22 timer siden): At dere gidder å spekulere i om J og A fremdeles er sammen. Dette hun driver med nå er kjent Anna- stil. Oppmerksomhetssyk jente. Tror ingen tror at det faktisk er slutt mellom de, men det er åpenbart at hun prøver å få følgerne til å tro det. Trodde hun hadde blitt mer moden med årene 🙄 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oppland Skrevet 2. august 2022 #12959 Del Skrevet 2. august 2022 richbitch skrev (1 time siden): Tror ingen tror at det faktisk er slutt mellom de, men det er åpenbart at hun prøver å få følgerne til å tro det. Trodde hun hadde blitt mer moden med årene 🙄 Hun har nok blitt mer moden, men må holde på som før fordi det gir mest penger på kontoen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 3. august 2022 #12960 Del Skrevet 3. august 2022 Pengene har nok dalt og da må klærne av og fake et liv de ikke har. 😏 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå