Gå til innhold

Anna Rasmussen

Gjest Gregor Clegane

Anbefalte innlegg

Diamant20 skrev (12 minutter siden):

Det virker som hun trives med sånne kjoler, for hun går ofte i de. Det må være lov tenker jeg. 

Helt lov det, synes bare det ser så malplassert ut, på lik linje med å legge gulv toppløs. Det må være lov å si tenker jeg. 

• Liker 11
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Diamant20 skrev (2 timer siden):

Det virker som hun trives med sånne kjoler, for hun går ofte i de. Det må være lov tenker jeg. 

Skjønner at hun trives godt i slike kjoler, men jeg blir veldig nysgjerrig på hva hun har på seg når hun skal pynte seg? I slike situasjoner der vi andre kanskje klinker til med slike kjoler. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...

Hva har skjedd ift økonomi siden hun må leie ut huset og hytta hele sommeren, og selger brukte klær på Instagram?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stinuss skrev (11 timer siden):

Hva har skjedd ift økonomi siden hun må leie ut huset og hytta hele sommeren, og selger brukte klær på Instagram?

Det er ganske vanlig å leie ut huset/ hytta i Kristiansand/ Søgne området om sommeren hvis man skal bort. Pga turisme og palmesus kan man få inn mye penger på kort tid. Kjenner mange som gjør det som ikke sliter med økonomien. 

• Liker 17
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SnowBells
Stinuss skrev (20 timer siden):

På Sørlandet får man vel inn nok på å leie ut huset sitt om sommeren til å dekke en tur til Syden for seg selv (hvis huset er fint og beliggenheten bra selvfølgelig). Så det hadde jeg glatt gjort selv 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...

Topp at hun ikke nevnte hvilket barn som måtte hentes av ambulanse, mer av det👏🏽👏🏽👏🏽👏🏽

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Annonse

Vifte skrev (På 20.3.2022 den 21.44):

Hvem Aker i snø i bare bikini-overdel? Alle andre hadde på seg vinterjakke. Det blir for dumt for meg

Ikke så mange som står på hendene uten truse heller…

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zimba91 skrev (16 timer siden):

Ikke så mange som står på hendene uten truse heller…

Og i dag viser hun seg fram i speilet i bikini med minimal truse.

Endret av FruRosa
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FruRosa skrev (På 7.7.2022 den 11.37):

Og i dag viser hun seg fram i speilet i bikini med minimal truse.

Minker det på penger kanskje? Det må kronasjer inn og da må det spilles på sex og kropp. 🙄

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FruRosa skrev (19 timer siden):

Lenge siden hun har holdt på sånn som de siste dagene ...

Screenshot_20220709-213922_Instagram.jpg

Hun burde få seg noen nye rådgivere…  Dette er bare flaut…

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NathalieP

Det så sikkert smart ut fra sidelinjen. Pappa liggende på brygga for å ta bilde oppunder skjørtet til mamma, med barna som ventende tilskuere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LysOgVarme
FruRosa skrev (På 9.7.2022 den 21.41):

Lenge siden hun har holdt på sånn som de siste dagene ...

Screenshot_20220709-213922_Instagram.jpg

Når jeg så denne snappen tenkte jeg hun har IKKE forandret seg. En ung kvinne som er enormt opptatt av sex. Hva er hensikten med å legge ut et sånt bilde? Det kommer jeg aldri til å forstå. Dette er en småbarnsmor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er vel derfor hun nesten ikke har reklame lenger. Er ikke god reklame med en som oppfører seg slik.., , og sikkert vanskelig å få nye avtaler. Det er flerr av influencerne som reklamerer for fotmaske nå, hun er den eneste som viser puppene for å reklamere for et produkt ment for føtter..,

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chroma

Himmel og hav, hva i alle dager er det hun legger ut? Noen bør stoppe henne, det er så utrolig pinlig å se på. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LysOgVarme

Ser ut som hun er påann igjen med lettkledde bilder. Snapper som fokuserer på å vise fram bryster og rumpa. Ok så  var hun  i bikini, men bildet igår når hun lå på solseng har vi sett liknende av før, hun utelot bare den enorme svaien i ryggen. Hun burde prøve seg som glamourmodell, hun hadde elsket den jobben....  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det noe igjen av influencerkarrieren til Anna Rasmussen? Har hun noen samarbeid ? Er hun aktiv noe sted?  

Trodde egentlig hun hadde gitt seg. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isild skrev (50 minutter siden):

Er det noe igjen av influencerkarrieren til Anna Rasmussen? Har hun noen samarbeid ? Er hun aktiv noe sted?  

Trodde egentlig hun hadde gitt seg. 

Kan ikke forstå at det er mye å hente på det hun driver med nå. Hun har noe reklame for maybeauty(?) inn i mellom, de samme videoene som går i repeat om og om igjen. Muligens noe for Twistshake en gang i blant? Ellers er det superkorte videosnutter der man ikke får med seg hva det egentlig dreier seg om, eller noe nakenhet. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Instagrambioen står det «permanent utestengt fra Tinder, så legg meg heller til på snap» 🫣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dårlig med inntekter nå da kanskje, må «gønne» på med nesten nakenbilder da. Graver nok bare hullet dypere. 
Burde tenke på barna, spesielt eldste hvor venner sikkert får med seg mye..

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...