Sol Rampelyset Skrevet 25. februar 2021 #12661 Del Skrevet 25. februar 2021 Tråden er ryddet for spekulasjoner med svar. Sol, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Plasticrose Skrevet 27. februar 2021 #12662 Del Skrevet 27. februar 2021 Boang skrev (På 18.2.2021 den 10.28): Mener å huske at hun var/eller sa hun skulle på innspilling til noe. Type farmen, camp kulinaris før Jul. Husker jeg feil? Hun er med i denne sesongen av camp kulinaris. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
baldrian Skrevet 1. mars 2021 #12663 Del Skrevet 1. mars 2021 https://www.dagbladet.no/kjendis/derfor-gjor-hun-tv-comeback/73446676 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 1. mars 2021 #12664 Del Skrevet 1. mars 2021 Plasticrose skrev (På 27.2.2021 den 18.12): Hun er med i denne sesongen av camp kulinaris. Forstår meg ikke helt på alle disse "kjendis"-reality TV- seriene jeg. Tydeligvis så er det helt tomt for kjendiser i Norge for de som er med etterhvert nå, er "has been"- eller så har man aldri hørt om de. Anna Rasmussen er vel strengt tatt ikke særlig i vinden lenger. 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet 6. mars 2021 #12665 Del Skrevet 6. mars 2021 Hjelpe meg for en vanvittig mengde ballonger i babyshoweren hun arrangerer for seg selv. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
barføtt Skrevet 6. mars 2021 #12666 Del Skrevet 6. mars 2021 FruRosa skrev (3 timer siden): Hjelpe meg for en vanvittig mengde ballonger i babyshoweren hun arrangerer for seg selv. Ja jeg tenkte også det. Også blir det kun én gjest..? Var kun seks stoler. Men men, hun er god som gidder. Sikkert kjekt for ungene 😅 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pøbelkråka Skrevet 6. mars 2021 #12667 Del Skrevet 6. mars 2021 Jeg tipper at navnet blir Noah. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 6. mars 2021 #12668 Del Skrevet 6. mars 2021 Aldri vært borti noen som arrangerer sin egen babyshower 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tulla25j Skrevet 6. mars 2021 #12669 Del Skrevet 6. mars 2021 Orly skrev (1 minutt siden): Aldri vært borti noen som arrangerer sin egen babyshower Man prøver vel kanskje bare å gjøre det beste ut av situasjonen, med tanke på korona. Ikke så enkelt at andre skal arrangere det nå for tiden. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 6. mars 2021 #12670 Del Skrevet 6. mars 2021 (endret) . Endret 29. januar 2022 av Nasse Nøff ❤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jaymie Skrevet 6. mars 2021 #12671 Del Skrevet 6. mars 2021 Nasse Nøff ❤ skrev (12 minutter siden): Samme her, stusset veldig på det. Er ikke normalt i mitt hode i alle fall. Har aldri hørt om noen som har gjort det selv. Har jo vært mange tråder her på Kg om folk som blir skuffet for å ikke ha fått det. Med den unnskyldningen så er det ingen forskjell på om hun eller andre gjør det. Så det er ikke en god nok grunn. Hva mener du er problemet med at andre gjør det, vs henne med tanke på korona? Er vel bedre at hun gjør det selv enn å sutre over at ingen gjør det for henne (som folk her inne gjør). Hun har jo ingen annen jobb utenom influencerinntekten så å arrangere sin egen babyshower er vel så spennende som det får blitt nå i nedstengningen. Mye man kan kritisere Anna for, men å styre litt med ballonger og slikt for gøy er vel ikke så kritikkverdig. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
WhiteSwan Skrevet 6. mars 2021 #12672 Del Skrevet 6. mars 2021 FruRosa skrev (3 timer siden): Hjelpe meg for en vanvittig mengde ballonger i babyshoweren hun arrangerer for seg selv. Ja det er så unødvendig! Håper hun gjenbruker det. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet 6. mars 2021 #12673 Del Skrevet 6. mars 2021 Jaymie skrev (7 minutter siden): Er vel bedre at hun gjør det selv enn å sutre over at ingen gjør det for henne (som folk her inne gjør). Hun har jo ingen annen jobb utenom influencerinntekten så å arrangere sin egen babyshower er vel så spennende som det får blitt nå i nedstengningen. Mye man kan kritisere Anna for, men å styre litt med ballonger og slikt for gøy er vel ikke så kritikkverdig. Jeg som startet denne diskusjonen, og det var MENGDEN ballonger jeg reagerte på. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jaymie Skrevet 6. mars 2021 #12674 Del Skrevet 6. mars 2021 FruRosa skrev (3 minutter siden): Jeg som startet denne diskusjonen, og det var MENGDEN ballonger jeg reagerte på. Miljømessig kan jeg være enig, men livet i Kristiansand er jo ekstremt kjedelig nå så om hun vil kompensere med masse ballonger så har jeg faktisk litt forståelse for det. Føles jo ut som man kan dø av kjedsomhet om dagen. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet 6. mars 2021 #12675 Del Skrevet 6. mars 2021 Jaymie skrev (3 minutter siden): Miljømessig kan jeg være enig, men livet i Kristiansand er jo ekstremt kjedelig nå så om hun vil kompensere med masse ballonger så har jeg faktisk litt forståelse for det. Føles jo ut som man kan dø av kjedsomhet om dagen. Man kan jo arrangere babyshower uten en million ballonger. 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lorieen Skrevet 6. mars 2021 #12676 Del Skrevet 6. mars 2021 Jeg fatter bare ikke det ballongstyret. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sydenkupp Skrevet 6. mars 2021 #12677 Del Skrevet 6. mars 2021 Hvordan blåser man opp så mange ballonger? Følger det med pumpe? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 6. mars 2021 #12678 Del Skrevet 6. mars 2021 Pøbelkråka skrev (1 time siden): Jeg tipper at navnet blir Noah. Ja, eller Nathaniel. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 6. mars 2021 #12679 Del Skrevet 6. mars 2021 Nasse Nøff ❤ skrev (1 time siden): Så det er ikke en god nok grunn. Skjerp deg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chroma Skrevet 6. mars 2021 #12680 Del Skrevet 6. mars 2021 Hun sa jo for ikke lenge siden at hun arrangerte det selv fordi hun liker å ha kontroll på hvordan det blir. Med pynt osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå