Gjest gjest- silje Skrevet 2. januar 2020 #12321 Del Skrevet 2. januar 2020 16 timer siden, J.. skrev: Hun sier selv hun ikke er det. Var bare den vanlige clickbaiten. Hun skriver og sier så mye rart som ikke stemmer med virkeligheten, både hvordan hun klickbaiter med overskrifter, men også hva hun skriver og hvordan hun formulerer seg i blogginnleggene, som ikke henger på greip. Så det meste hun kommer med tar jeg med en klype salt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 2. januar 2020 #12322 Del Skrevet 2. januar 2020 13 minutter siden, gjest- silje skrev: Hun skriver og sier så mye rart som ikke stemmer med virkeligheten, både hvordan hun klickbaiter med overskrifter, men også hva hun skriver og hvordan hun formulerer seg i blogginnleggene, som ikke henger på greip. Så det meste hun kommer med tar jeg med en klype salt. Med god grunn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MaleficentAurora Skrevet 3. januar 2020 #12323 Del Skrevet 3. januar 2020 Hun finnes ikke troverdig.. Ei venninne av meg kastet begge bøkene av AR som hun fikk i julegave. For henne så ble jula på en måte litt ødelagt p.g.a noen kunne tenke så kort og trpr at hun ville ha bøker av denne bloggeren. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 3. januar 2020 #12324 Del Skrevet 3. januar 2020 54 minutter siden, Uglesjel skrev: Hun finnes ikke troverdig.. Ei venninne av meg kastet begge bøkene av AR som hun fikk i julegave. For henne så ble jula på en måte litt ødelagt p.g.a noen kunne tenke så kort og trpr at hun ville ha bøker av denne bloggeren. Så bortkastet. Hun kunne jo reist å byttet de i noen andre bøker. 46 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MaleficentAurora Skrevet 3. januar 2020 #12325 Del Skrevet 3. januar 2020 57 minutter siden, J.. skrev: Så bortkastet. Hun kunne jo reist å byttet de i noen andre bøker. Ja hun kunne ha gjort det. Men valgte og kaste dem istedenfor. Hun har fått litt pepper for det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trude4 Skrevet 3. januar 2020 #12326 Del Skrevet 3. januar 2020 På 2.1.2020 den 1.18, gjest- silje skrev: Vel jeg har lenge tenkt at hun er gravid, det ser slik ut. Dette tenkte jeg før hun clickbaita om spontanaborten, og nå synes jeg hun ser ganske gravid ut på bilder. Jeg vet jo ikke da, men det hadde ikke forundret meg om hun holder det skjult. Det hadde faktisk vært veldig kult om hun hadde gjort. Eg tror ikke det men hadde likt det om det var sant Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vipser Skrevet 3. januar 2020 #12327 Del Skrevet 3. januar 2020 Tidenes miljøsvin. Ikke bare én, men to ballongvegger på kort tid. En på bursdag og en ny i anledning feiringen. Jeg spyr. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silva Pluvialis Skrevet 4. januar 2020 #12328 Del Skrevet 4. januar 2020 18 timer siden, Uglesjel skrev: Hun finnes ikke troverdig.. Ei venninne av meg kastet begge bøkene av AR som hun fikk i julegave. For henne så ble jula på en måte litt ødelagt p.g.a noen kunne tenke så kort og trpr at hun ville ha bøker av denne bloggeren. Synes du ikke selv at det er veldig unødvendig å skrive slike kommentarer? Man trenger ikke si alt høyt. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 4. januar 2020 #12329 Del Skrevet 4. januar 2020 På 3.1.2020 den 7.53, Uglesjel skrev: Hun finnes ikke troverdig.. Ei venninne av meg kastet begge bøkene av AR som hun fikk i julegave. For henne så ble jula på en måte litt ødelagt p.g.a noen kunne tenke så kort og trpr at hun ville ha bøker av denne bloggeren. Det sier vel mest om venninnen din tenker jeg. Hun kunne byttet eller gitt de bort isteden. 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MaleficentAurora Skrevet 4. januar 2020 #12330 Del Skrevet 4. januar 2020 9 minutter siden, Orly skrev: Det sier vel mest om venninnen din tenker jeg. Hun kunne byttet eller gitt de bort isteden. Jada jada.. jeg har skjønt. Det er ikke noe og henge seg oppi. Gjort er gjort og det var hennes valg å laste bøkene. Ferdig snakket! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chroma Skrevet 4. januar 2020 #12331 Del Skrevet 4. januar 2020 31 minutter siden, Uglesjel skrev: Jada jada.. jeg har skjønt. Det er ikke noe og henge seg oppi. Gjort er gjort og det var hennes valg å laste bøkene. Ferdig snakket! Hun kastet de, men du skrev det kun for å være ekkel. Unødvendig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MaleficentAurora Skrevet 4. januar 2020 #12332 Del Skrevet 4. januar 2020 15 minutter siden, Chroma skrev: Hun kastet de, men du skrev det kun for å være ekkel. Unødvendig. Jeg skrev det for si at det ikke er alle som er begeistret for AR eller vil ha bøkene hennes. At du tar det som for å være ekkel å unødvendig er fullstendig irrelevant for meg. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chroma Skrevet 4. januar 2020 #12333 Del Skrevet 4. januar 2020 1 minutt siden, Uglesjel skrev: Jeg skrev det for si at det ikke er alle som er begeistret for AR eller vil ha bøkene hennes. At du tar det som for å være ekkel å unødvendig er fullstendig irrelevant for meg. Ok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Svala Skrevet 5. januar 2020 #12334 Del Skrevet 5. januar 2020 2. Plass? Hva skjer? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 5. januar 2020 #12335 Del Skrevet 5. januar 2020 48 minutter siden, Svala skrev: 2. Plass? Hva skjer? 3 innlegg om 5års bursdag,og de skal flytte. Veldig uinteressant. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Clara80 Skrevet 8. januar 2020 #12336 Del Skrevet 8. januar 2020 Blir så trist av å se ballongbonanza flere ganger i året...for et forbruksmaraton 😏 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pæddan Skrevet 8. januar 2020 #12337 Del Skrevet 8. januar 2020 24 minutter siden, Clara80 skrev: Blir så trist av å se ballongbonanza flere ganger i året...for et forbruksmaraton 😏 Mer trist over at ungene blir brukt!! Og vasker de ikke golvet? 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oppland Skrevet 8. januar 2020 #12338 Del Skrevet 8. januar 2020 Bloggen hennes er ikke noe mer, den består kun av ferier, bursdagsfeiringer, flytting og stadig hint om hun muligens er gravid. Hva skjer ellers? Ingenting? 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DianaV Skrevet 8. januar 2020 #12339 Del Skrevet 8. januar 2020 (endret) 37 minutter siden, Oppland skrev: Bloggen hennes er ikke noe mer, den består kun av ferier, bursdagsfeiringer, flytting og stadig hint om hun muligens er gravid. Hva skjer ellers? Ingenting? Det eneste hun kan er å være ung mor med flere barnefedre, og reklamere (men ganske dårlig på det) Det er jo ikke noe spesielt. Hvem som helst med en livmor og en blogg kan gjøre det samme. Hun kan/vet jo ingenting annet, ikke rart det blir monotont. Begriper ikke at folk leser den bloggen i det hele tatt. Hun er altså så enkel og vanlig og kjedelig. På tide å let it go. Endret 8. januar 2020 av DianaV 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne Rampelyset Skrevet 11. januar 2020 #12340 Del Skrevet 11. januar 2020 Tråden er ryddet for brudd på opphavsrett. Måne, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå