Gå til innhold

Anna Rasmussen

Gjest Gregor Clegane

Anbefalte innlegg

52 minutter siden, SansaS said:

Og dette på en av de dagene i året med mest folk på shopping... 

Ja. Butikken var full, og de fleste enset henne ikke engang. For meg var det ikke åpenbart at det var signering hvis jeg ikke visste hvem hun var. Måtte flire litt da min mann sa «der sitter det en ansatt, jeg går og spør henne».

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg var også der og gikk tilfeldigvis forbi. Da satt hun ikke alene, Jan var der og det så ut som at hun snakket med en del folk. Hun skrev på snap at hun var fornøyd med oppmøtet og at det hadde gått bedre enn forventet. Bra for henne isåfall♥️ Det var ekstremt kaotisk på sørlandssenteret akkurat da, det var åpent til midnatt.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, Twinkle~ said:

Jeg var også der og gikk tilfeldigvis forbi. Da satt hun ikke alene, Jan var der og det så ut som at hun snakket med en del folk. Hun skrev på snap at hun var fornøyd med oppmøtet og at det hadde gått bedre enn forventet. Bra for henne isåfall♥️ Det var ekstremt kaotisk på sørlandssenteret akkurat da, det var åpent til midnatt.

Så bra for henne at det kom flere på Sørlandssenteret enn det det virket som i byen!

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel vel.. har til gode å oppleve forfattere som trenger å ha med seg støtte for å sitte på boksignering. 

Skjønner det er krevende å sitte mutters aleine og oppleve at alle går forbi. Men tenker og at det er rimelig sannsynlig at forfatterkarrieren med dette er et tilbakelagt kapittel. Der kan ikke vært mer å koke suppe på, som avsløres i TV2-intervju og som svært få synes det er verdt å kjøpe bok for å lese om. 

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste forfattere jeg har sett, som har signeringer i butikk, har sittet alene store deler av tiden. Så akkurat det gjelder ikke bare Anna.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 23.12.2019 den 22.28, Macillah skrev:

De fleste forfattere jeg har sett, som har signeringer i butikk, har sittet alene store deler av tiden. Så akkurat det gjelder ikke bare Anna.

Ja, Linnea Myhre har også uttalt seg litt om dette. De aller fleste boksigneringer er nettopp sånn, man sitter på utstilling alene. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, Mummy1 skrev:

Ok...hvorfor er hun plutselig på 3 plass ? Jeg nekter å gi klikk, så hvis noen vet....

Den sedvanlige clickbaiten om barn nr 4.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, J.. skrev:

At folk fortsatt går på den der altså, det kan jeg virkelig ikke skjønne.

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Diamant skrev:

At folk fortsatt går på den der altså, det kan jeg virkelig ikke skjønne.

Ikke jeg heller.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest- silje
På 30.12.2019 den 23.49, J.. skrev:

Vel jeg har lenge tenkt at hun er gravid, det ser slik ut. Dette tenkte jeg før hun clickbaita om spontanaborten, og nå synes jeg hun ser ganske gravid ut på bilder. Jeg vet jo ikke da, men det hadde ikke forundret meg om hun holder det skjult.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, gjest- silje skrev:

Vel jeg har lenge tenkt at hun er gravid, det ser slik ut. Dette tenkte jeg før hun clickbaita om spontanaborten, og nå synes jeg hun ser ganske gravid ut på bilder. Jeg vet jo ikke da, men det hadde ikke forundret meg om hun holder det skjult.

Hun sier selv hun ikke er det.

Var bare den vanlige clickbaiten.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, J.. skrev:

Hun sier selv hun ikke er det.

Var bare den vanlige clickbaiten.

Men hvor spennende er det at en kvinne i tyveårene får barn nr 4? Hun kan ikke spille på ung mor lenger, selv om de fleste 22 åringer selvsagt ikke har 3-4 barn. 

Jeg er sjelden innom bloggen, men det skjer jo ingenting der? De kler seg opp og poserer - and that’s it. Bortsett fra barnas bursdager og et par ferieturer viser de jo en mye mindre spennende hverdag enn hvermansen har. 

Jeg fatter ikke hvordan denne bloggen kan være liv laga. 

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Halle-Palle skrev:

Den er ikke liv laga lenger. Det viser jo tallene fra blogglisten. Hun har ligget på rundt 8000 ganske lenge nå og var helt nede i 6000, før et clickbait i går medførte et hopp. 

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
56 minutter siden, Halle-Palle skrev:

Men hvor spennende er det at en kvinne i tyveårene får barn nr 4? Hun kan ikke spille på ung mor lenger, selv om de fleste 22 åringer selvsagt ikke har 3-4 barn. 

Jeg er sjelden innom bloggen, men det skjer jo ingenting der? De kler seg opp og poserer - and that’s it. Bortsett fra barnas bursdager og et par ferieturer viser de jo en mye mindre spennende hverdag enn hvermansen har. 

Spør du meg,så spør jeg deg.

Jeg har aldri vært fast leser av Anna.

Småbarnstilværelsen/foreldrerollen er fryktelig kjedelig og forutsigbar,dermed det siste jeg gidder å lese om også,uansett hvem skribenten er.

Jeg bare sa hva hun hadde skrevet,og at det som normalt var clickbait.

22 eller 42,(enda) en graviditet er bare gammelt nytt.

Selv om det ikke er normen å være 22&3barnsmor,så er hun heller ikke den eneste.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Veslefrikk said:

Den er ikke liv laga lenger. Det viser jo tallene fra blogglisten. Hun har ligget på rundt 8000 ganske lenge nå og var helt nede i 6000, før et clickbait i går medførte et hopp. 

6000 er jo fortsatt ganske mange lesere, selvsagt ikke sammenlignbart med hva hun har hatt tidligere, men det viser jo uansett at flere tusen mennesker fortsatt klikker seg inn for å lese. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, EiJente skrev:

6000 er jo fortsatt ganske mange lesere, selvsagt ikke sammenlignbart med hva hun har hatt tidligere, men det viser jo uansett at flere tusen mennesker fortsatt klikker seg inn for å lese. 

Overrasker meg veldig. Begriper ikke hvaslags mennesker som finner den bloggen interessant.... 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, DianaV skrev:

Overrasker meg veldig. Begriper ikke hvaslags mennesker som finner den bloggen interessant.... 

Jeg hadde aldri klikket meg inn på verken henne, pilotfrue, CBE eller de andre som diskuteres her inne, om det ikke var for nettopp det at de diskuteres her inne...

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...