BuffaloDuck Skrevet 8. desember 2019 #12241 Del Skrevet 8. desember 2019 (endret) 2 hours ago, Elfy said: Tar hun forresten selv kontakt med disse på jevnlig basis eller forventer hun at de skal storme til når hun først er i byen? Det tenkte jeg også. Hun nevnte hun var skuffet over at ingen som hun gikk på skole med stilte opp. Men hvis de ikke har sett eller hørt fra henne på årevis er det jo ikke rart. Jeg hadde ikke kommet på boksignering til en fjern bekjent fra barneskolen, om jeg ikke var veldig interessert i boken så klart. Får litt vondt av henne. Mener å huske hun også sa det var urettferdig å få terningkast 2 eller hva det nå var hun fikk, etter å ha jobbet så hardt. "There's no participation trophy" som de sier. Kilde: 1m8s i denne videoen: https://www.tv2.no/a/10953905/ Endret 8. desember 2019 av BuffaloDuck La til link 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrottefar Skrevet 8. desember 2019 #12242 Del Skrevet 8. desember 2019 4 minutter siden, BuffaloDuck skrev: Mener å huske hun også sa det var urettferdig å få terningkast 1 eller hva det nå var hun fikk, etter å ha jobbet så hardt. Ja, det er argumentasjonen sin det, for jobber man hardt nok så bør man få bedre anmeldelse ja......skjønner hun ikke at uansett hvor hardt man jobber så er et rævva resultat like fullt et rævva resultat når alt kommer til alt. Det blir det samme som å si at et band som bruker 4 år på å skrive og gi ut en cd fortjener terningkast masse siden de har jobbet så hardt og brukt lang tid, og da har det ingen verdens ting å si at det låter som et skranglete godstog som mangler både takt og tone 😜 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fullrulle Skrevet 8. desember 2019 #12243 Del Skrevet 8. desember 2019 Jeg tror realiteten er i ferd med å slå henne rett i trynet. Hun har vært blogger «superstar» i mange år. Levd er helt vanvittig luksusliv og hatt skrikende småjenter som fans. Men så fjernet hun seg selv fra rampelyset, droppet «skal vi danse» og var borte lenge. Da går fansen videre. De finner noen andre å tilbe, eller så har de rett og slett begynt å bli voksne og sluttet å se opp til anna. Har hun ikke reflektert over at denne dagen ville komme? At hun på et eller annet tidspunkt måtte gjøre noe annet med resten av livet sitt? Ja jeg skjønner det er et vondt og hardt slag å innse at du er yesterdays news, men sånn er det dessverre! En har jo i utgangspunktet ganske høye tanker om seg selv når en går ut fra at barndomsvenner fra skolen skal møte på boksignering... Jeg hadde verken gått på eller forventet dette av barneskolekamerater. Og det er nok derfor hun nå sitter med er dårlig selvbilde! Fordi før så kom alle på hennes alder på signeringer i stavanger. Men for normale folk som ikke er blitt tilbedt i en blogg så hadde vi aldri forventet det samme! Det er nå en ser hvor skadelig det er for en ung tenåringsjente å bli rik og kjendis... De tror dette varer evig å blir alvorlig deprimerte når folk går videre i livet mens de står igjen å lurer på hva som er galt med de. Det er ikke noe galt med deg Anna, du har bare altfor store forventninger til tidligere fans og folk rundt deg. Du er ikke mer spesiell enn mannen i gata! Hadde du kommer på MIN boksignering?🤔 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AntiBullshit Skrevet 8. desember 2019 #12244 Del Skrevet 8. desember 2019 Nå prøver Anna å påstå på snap at hun «alltid har slitt med uren hud». Selvfølgelig «åpner hun opp» om dette i forbindelse med annonse for Maybeauty eller hva den ansiktsmaske-driten som alle bloggerne prøver å prakke på følgerne sine heter. Jeg har aldri sett Anna med ei eneste kvise hverken på unge mødre, bloggerne, god morgen Norge eller på sosiale medier forøvrig. Også skulle man forvente at hun i det minste hadde hatt noen kvisearr hvis det var tilfelle at hun «alltid har slitt med uren hud». Må si jeg synes det er litt tåpelig å skulle lyve på seg et problem man aldri har hatt (i hvertfall ikke i den utstrekningen som hun påstår). Jeg har selv slitt med dype, vonde kviser i mange år og en «pore strip» ville aldri kunne kurert kvisene mine, synes derfor det er kjipt at hun later som om hun har så dårlig hud når hun i realiteten har kjempefin hud. Enten er hennes bilde på «uren hud» veldig forskrudd eller så later hun bare som i håp om å selge flere produkter med promo-koden sin. 37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillesnøfnugg Skrevet 8. desember 2019 #12245 Del Skrevet 8. desember 2019 Hvorfor kaller ikke AR, Instagram kontoen sin for AR sine barns konto? Det er bare eksponering av mindreårige på denne IG kontoen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrottefar Skrevet 8. desember 2019 #12246 Del Skrevet 8. desember 2019 Og nå har Anna kommet med blogginnlegget om at det var få som kom på de 2 signeringen av boken hennes i hjembyen Stavanger, var knapt nok 10 stk, og det må hun selvfølgelig klage over samtidig som hun sier hun er skuffet. https://annarasmussen.blogg.no/jeg-er-skuffet.html Sitat Jeg føler meg skuffet, samtidig som jeg kjenner selvtilliten min synke til bunn. Bør jeg bare gi meg mens leken er god. Er jeg rett og slett blitt for kjedelig Gi seg mens leken er god er nok det beste ja, men er vel strengt tatt lenge siden den leken var god. Sitat Første gang møtte det opp over 150 forskjellige mennesker. Mens i dag så kom det knapt 10 stykker. Hvor er alle de 100 000 som ser Snapchat storyen min hver eneste dag? Er det virkelig sånn at alle kun følger meg fordi de vil ha noe å le av Nuvel, Anna, tviler på at alle de 100 000 som følger med på snappen er i Stavanger og derfor har sin unnskyldning til ikke å komme 31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gazpacho Skrevet 8. desember 2019 #12247 Del Skrevet 8. desember 2019 Jeg syns egentlig det var dumt av forlaget å arrangere boksignering. Anna er en fallert blogger som er åpen om at hun sliter litt med psyken. Da er det ekstra stusselig å sitte der alene og nesten ikke ha en eneste bok å signere. Klart, hun har gravd sin egen grav med en nærmest endeløs strøm av clickbaits, nakensjokk, konkurransejuks, latskap og heftig utlevering av barna sine. Men hun burde ikke ha fått lov til å gi ut enda en bok. Og sittet der alene på boksignering. Håper hun innser at det er på høy tid at hun tar opp igjen den avbrutte skolegangen. Hun har vel ikke engang fullført ungdomsskolen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sjokka Skrevet 8. desember 2019 #12248 Del Skrevet 8. desember 2019 5 minutter siden, Gazpacho skrev: Jeg syns egentlig det var dumt av forlaget å arrangere boksignering. Anna er en fallert blogger som er åpen om at hun sliter litt med psyken. Da er det ekstra stusselig å sitte der alene og nesten ikke ha en eneste bok å signere. Klart, hun har gravd sin egen grav med en nærmest endeløs strøm av clickbaits, nakensjokk, konkurransejuks, latskap og heftig utlevering av barna sine. Men hun burde ikke ha fått lov til å gi ut enda en bok. Og sittet der alene på boksignering. Håper hun innser at det er på høy tid at hun tar opp igjen den avbrutte skolegangen. Hun har vel ikke engang fullført ungdomsskolen? Er det kjent at det er bokforlaget som har arrangert disse boksigneringene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosmarin(ert) Skrevet 8. desember 2019 #12249 Del Skrevet 8. desember 2019 Jeg lurer på hva hun og terapeuten hennes har diskutert rundt boksigneringene. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gazpacho Skrevet 8. desember 2019 #12250 Del Skrevet 8. desember 2019 9 minutter siden, Sjokka skrev: Er det kjent at det er bokforlaget som har arrangert disse boksigneringene? Jeg tok det for gitt at det var sånn. Kanskje jeg tar feil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Plannergirl Skrevet 8. desember 2019 #12251 Del Skrevet 8. desember 2019 53 minutter siden, Skrottefar skrev: Og nå har Anna kommet med blogginnlegget om at det var få som kom på de 2 signeringen av boken hennes i hjembyen Stavanger, var knapt nok 10 stk, og det må hun selvfølgelig klage over samtidig som hun sier hun er skuffet. https://annarasmussen.blogg.no/jeg-er-skuffet.html Gi seg mens leken er god er nok det beste ja, men er vel strengt tatt lenge siden den leken var god. Nuvel, Anna, tviler på at alle de 100 000 som følger med på snappen er i Stavanger og derfor har sin unnskyldning til ikke å komme Virker kanskje som hun har fått litt større refleksjonsevne da. Men om det er nok til at hun gir seg tviler jeg på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrottefar Skrevet 8. desember 2019 #12252 Del Skrevet 8. desember 2019 2 minutter siden, Plannergirl skrev: Virker kanskje som hun har fått litt større refleksjonsevne da. Men om det er nok til at hun gir seg tviler jeg på. Vel, det innlegget leser jeg som et forsøk på å få sympati og det å sette seg i en offer-rolle 🙂 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Friluftsdame Skrevet 8. desember 2019 #12253 Del Skrevet 8. desember 2019 Ja Anna, gi deg før du gjør deg selv enda sykere. Å forvente at venner og bekjente skal stille opp ved å komme til boksignering synes jeg er litt drøyt. Boksignering er jo for dem som skal kjøpe boken og få den signert.. Å skrive et sutreinnlegg om det og anklage venner og bekjente er patetisk. Slett det Anna.. «Bare Anna» fenger ikke. Innsalget i form av håpløst pjatte intervjuer har ikke bidratt til å øke interessen. Og så tror jeg at Anna i innsalget har eksponert personlig, privat informasjon som gjør folk flest kvalm. Det er nok nå Anna. 38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
acna Skrevet 8. desember 2019 #12254 Del Skrevet 8. desember 2019 1 time siden, Gazpacho skrev: Jeg syns egentlig det var dumt av forlaget å arrangere boksignering. Anna er en fallert blogger som er åpen om at hun sliter litt med psyken. Da er det ekstra stusselig å sitte der alene og nesten ikke ha en eneste bok å signere. Klart, hun har gravd sin egen grav med en nærmest endeløs strøm av clickbaits, nakensjokk, konkurransejuks, latskap og heftig utlevering av barna sine. Men hun burde ikke ha fått lov til å gi ut enda en bok. Og sittet der alene på boksignering. Håper hun innser at det er på høy tid at hun tar opp igjen den avbrutte skolegangen. Hun har vel ikke engang fullført ungdomsskolen? Jeg er enig med deg. Har tenkt det samme ang boksignering og psyke. Det manglende oppmøte må de da ha forespeilet? Jeg sliter med å skjønne hvem boken hennes skal passe for. Hvem kom på idéen å skrive bok, når hun er så dårlig med ord? Og, er det noe å fortelle som ikke tidligere er fortalt? Et Cubus-samarbeid med barneklær i beige toner, eller et samarbeid med pynt fra kremmerhuset hadde vært mer troverdig og passende. Eller aller helst en reklame for sonans, der hun selv forsøker å fullføre et år? 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diamant Skrevet 9. desember 2019 #12255 Del Skrevet 9. desember 2019 5 timer siden, Skrottefar skrev: Og nå har Anna kommet med blogginnlegget om at det var få som kom på de 2 signeringen av boken hennes i hjembyen Stavanger, var knapt nok 10 stk, og det må hun selvfølgelig klage over samtidig som hun sier hun er skuffet. https://annarasmussen.blogg.no/jeg-er-skuffet.html Gi seg mens leken er god er nok det beste ja, men er vel strengt tatt lenge siden den leken var god. Nuvel, Anna, tviler på at alle de 100 000 som følger med på snappen er i Stavanger og derfor har sin unnskyldning til ikke å komme Jeg må si jeg tviler på at 100 000 følger med på Snappen, når hun bare har ca 6.000 følgere på Insta. Bloggen har +- 10.000 klikk pr dag, hun har ca 6.000 følgere på Insta, men på Snapp har hun 100.000? 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
galmamma Skrevet 9. desember 2019 #12256 Del Skrevet 9. desember 2019 uffda.. håper hun har spart seg opp en god formue i alle de årene hun har tjent flesk 😛 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiominMio Skrevet 9. desember 2019 #12257 Del Skrevet 9. desember 2019 Jeg synes ikke at man skal godte seg over at det har gått rett vest for henne. Ingen tvil om at hun bør gi seg nå og heller la barna få en normal oppvekst. Hun er ung, få seg en utdannelse og komme seg bort fra blogging. Selv klarer jeg overhode ikke å se hva som skulle være så interessant med å lese noen av bøkene til disse bloggerne.... 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jonas Bie Skrevet 9. desember 2019 #12258 Del Skrevet 9. desember 2019 12 timer siden, acna skrev: Det manglende oppmøte må de da ha forespeilet? Jeg sliter med å skjønne hvem boken hennes skal passe for. Hvem kom på idéen å skrive bok, når hun er så dårlig med ord? Og, er det noe å fortelle som ikke tidligere er fortalt? Her tror jeg det er forlagene som henger etter. Forbrukeren er blitt mer kritisk til bloggere generelt, og også til hva de produserer og representerer. Anne Brith Davidsens bok er vel et eksempel i så måte. Det holder ikke lenger å vise til X antall følgere, da det er ulike grunner til at folk velger å følge. Disse er ikke nødvendigvis fans, og det må forlagene snart innse. En bok må først og fremst være velskrevet, ha et visst innhold, og i utgangspunktet rette seg mot en bestemt målgruppe. Her bommer kanskje Anna på alle tre punktene? Det er nye tider, og det går fort! Tror ikke forlagene lenger nødvendigvis fortsetter å kaste seg over bloggerne. Salgstallene vil tale sitt tydelige språk. https://www.dn.no/boker/blogg/bloggere/martine-halvorsen/forlagene-kaster-seg-over-toppbloggerne-interessen-for-oss-vare-historier-og-vare-liv-er-sa-stor/2-1-436159 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lady T Skrevet 9. desember 2019 #12259 Del Skrevet 9. desember 2019 9 timer siden, Diamant skrev: Jeg må si jeg tviler på at 100 000 følger med på Snappen, når hun bare har ca 6.000 følgere på Insta. Bloggen har +- 10.000 klikk pr dag, hun har ca 6.000 følgere på Insta, men på Snapp har hun 100.000? Hun hadde jo mange følgere på insta en gang i tiden, som hun valgte å slette. Så ikke så rart hun har få følgere der, det tar tid å bygge opp igjen. Liva Ingebrigtsen la akkurat ut at hun hadde 300K visninger på snap, og hun har 20K følgere på insta, så er ikke usannsynlig at AR har 100K visninger på snap. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diamant Skrevet 9. desember 2019 #12260 Del Skrevet 9. desember 2019 1 time siden, Lady T skrev: Hun hadde jo mange følgere på insta en gang i tiden, som hun valgte å slette. Så ikke så rart hun har få følgere der, det tar tid å bygge opp igjen. Liva Ingebrigtsen la akkurat ut at hun hadde 300K visninger på snap, og hun har 20K følgere på insta, så er ikke usannsynlig at AR har 100K visninger på snap. Jeg tenker litt i forhold til klikk på bloggen også. Hun har pluss/minus 10.000 klikk daglig, da synes jeg det virker usannsynlig at 100.000 ser snappene hennes. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå