Clara80 Skrevet 24. februar 2019 #11061 Skrevet 24. februar 2019 Hovmod står for fall. Det kunne jo ikke vare. Tenk på alle pengene hun kunne hatt på bok om hun hadde vært smart. 9
konkelimonke Skrevet 24. februar 2019 #11062 Skrevet 24. februar 2019 (endret) . Endret 29. januar 2020 av konkelimonke 4
Oppland Skrevet 24. februar 2019 #11063 Skrevet 24. februar 2019 1 time siden, Clara80 skrev: Haha. Ikke sant. Henger jo overhode ikke på greip. Ingen med mulighet til gode inntekter velger det bort bare for å kunne ha et normalt budsjett 😂 som sagt, hvis det er så kjedelig med alle pengene som renner inn så betal ned på lån eller spar da! Ærlig talt 🤣🤣🤣 hvis det er så kjedelig med alle disse penge hvorfor ikke gi litt til et godt formål også, det er mye å velge i der. 6
elvane Skrevet 25. februar 2019 #11064 Skrevet 25. februar 2019 2 hours ago, Oppland said: hvis det er så kjedelig med alle disse penge hvorfor ikke gi litt til et godt formål også, det er mye å velge i der. Ja, ikke sant. Da hadde hun faktisk gjennvunnet litt respekt igjen fra folk også. Dette er jo bare tull 😉 3
WhiteSwan Skrevet 25. februar 2019 #11065 Skrevet 25. februar 2019 11 timer siden, Oppland skrev: hvis det er så kjedelig med alle disse penge hvorfor ikke gi litt til et godt formål også, det er mye å velge i der. Mange som trenger det mer enn hun, ihvertfall! 2
Gjest Lagerbestilling Skrevet 25. februar 2019 #11066 Skrevet 25. februar 2019 2 timer siden, WhiteSwan skrev: Mange som trenger det mer enn hun, ihvertfall! Akkurat det er jeg usikker på. Dama er 22 år og har vent seg til å bruke enorme pengesummer, samtidig som hun aldri har måttet jobbe noe særlig for det. Anna har ingen utdannelse, dårlig renommé nasjonalt og inntekten går stadig nedover da hun flere ganger har oppført seg dårlig mot samarbeidspartnere som f eks TV2. Jeg er sikker på at utgiftene hennes kommer til å overgå inntekten rimelig raskt. Hun har også tre barn som blir dyrere og dyrere for hvert år. En på SFO og 2 i bhg alene er 9000 kr i måneden. Hun må få solgt unna det ene huset sitt asap, spør du meg.
AntiBullshit Skrevet 25. februar 2019 #11067 Skrevet 25. februar 2019 47 minutter siden, Lagerbestilling skrev: Akkurat det er jeg usikker på. Dama er 22 år og har vent seg til å bruke enorme pengesummer, samtidig som hun aldri har måttet jobbe noe særlig for det. Anna har ingen utdannelse, dårlig renommé nasjonalt og inntekten går stadig nedover da hun flere ganger har oppført seg dårlig mot samarbeidspartnere som f eks TV2. Jeg er sikker på at utgiftene hennes kommer til å overgå inntekten rimelig raskt. Hun har også tre barn som blir dyrere og dyrere for hvert år. En på SFO og 2 i bhg alene er 9000 kr i måneden. Hun må få solgt unna det ene huset sitt asap, spør du meg. Hvis hun på død og liv har så dårlig råd så må det være mer lønnsomt å beholde husene, leie et av dem ut og heller ha barna hjemme. Da får hun både penger inn via leieinntekter samtidig som hun kutter utgifter til bhg.
Gjest thejohan Skrevet 25. februar 2019 #11068 Skrevet 25. februar 2019 8 timer siden, AntiBullshit skrev: Hvis hun på død og liv har så dårlig råd så må det være mer lønnsomt å beholde husene, leie et av dem ut og heller ha barna hjemme. Da får hun både penger inn via leieinntekter samtidig som hun kutter utgifter til bhg. Gleder meg til å se kommentarfeltet her inne da, om hun velger å ta barna sine ut av barnehagen 🙈
Gjest Lagerbestilling Skrevet 25. februar 2019 #11069 Skrevet 25. februar 2019 (endret) 9 timer siden, AntiBullshit skrev: Hvis hun på død og liv har så dårlig råd så må det være mer lønnsomt å beholde husene, leie et av dem ut og heller ha barna hjemme. Da får hun både penger inn via leieinntekter samtidig som hun kutter utgifter til bhg. Altfor kortsiktig løsning. Barn blir dyrere for hvert år som går. En baby krever kun en vogn, noen bodyer og noen flasker. En fjortenåring skal ha regulering, nettbrett og telefon, merkeklær og merkesko, lommepenger og hvis han trener aktivt så regn med åtte brødskiver per måltid. Pluss konfirmasjon. Leieinntekter dekker vel sjelden alt av avdrag på boligen. Anna må selge det ene huset, kanskje begge. Dette har hun ikke råd til særlig lenger. Her ser vi vel den første toppbloggeren som lander med dunder og brak. Endret 25. februar 2019 av Lagerbestilling
Ny Bruker Skrevet 26. februar 2019 #11070 Skrevet 26. februar 2019 Tror ikke økonomien hennes er så forandret at det er snakk om å kutte ut tgiftene, omorganisere hverdagen. Er det ikke 3 millioner i året hun tjente som toppblogger? Tipper tallene ligger nå på 1 million + Jan sin inntekt. Pluss masse de får gratis/sponset (skal vel bare betale skatt av det). I tillegg sluttet de vel å leie ut leiligheten i huset de bor i. Så det er ikke så krise å skaffe høyere inntekter. Jeg vil heller tro at hun forbereder lesere til den dagen skattelistene kommer slik at folk er forberedt på at hun "bevist" ikke tjener like bra som før. Altså for å få færre spørsml/kommentarer/bemerkninger. 6
Gjest Brielle Skrevet 26. februar 2019 #11071 Skrevet 26. februar 2019 21 timer siden, Lagerbestilling skrev: Akkurat det er jeg usikker på. Dama er 22 år og har vent seg til å bruke enorme pengesummer, samtidig som hun aldri har måttet jobbe noe særlig for det. Anna har ingen utdannelse, dårlig renommé nasjonalt og inntekten går stadig nedover da hun flere ganger har oppført seg dårlig mot samarbeidspartnere som f eks TV2. Jeg er sikker på at utgiftene hennes kommer til å overgå inntekten rimelig raskt. Hun har også tre barn som blir dyrere og dyrere for hvert år. En på SFO og 2 i bhg alene er 9000 kr i måneden. Hun må få solgt unna det ene huset sitt asap, spør du meg. Tæring etter næring... Hun trenger mest av alt å lære seg gode økonomiske vaner, det å ta kloke beslutninger og å planlegge. Å kunne tilpasse seg det som skjer i livet, og å være litt føre var. De fleste må det, og mange er også i hennes situasjon med barn og store utgifter, men med mye mindre penger. Hun burde få rådgiving og planlegge utfra det hun har nå, enig i at hun bør selge. Hun har jo et godt utgangspunkt rent økonomisk, hvis hun bare er villig til å endre tankesett og livsstil, og helst ta en utdannelse. Barna lærer også av foreldrenes økonomiske vaner, og de vil få en enklere start i voksenlivet med fornuftige vaner i bunn...det å ha lært at de ikke MÅ ha alt og at det ikke MÅ være av det aller beste. At de kan bli lykkelige av mindre ting, og at de da ikke kjenner like mye på de forventningene og presset
Isild Skrevet 26. februar 2019 #11072 Skrevet 26. februar 2019 På 24.2.2019 den 20.20, Plannergirl skrev: Ny bok i løpet av 2019. Lurer på om det er Panta forlag 😂 Ble ikke den forrige boken slaktet? ... Den første handlet vel om henne selv? Skal bok nr 2 også gjøre det? Hun burde vente. Gjøre noen endringer, oppleve noe, ha noe å dele. Virker litt meningsløst og lage oppfølger på en bok ingen var interessert i. 7
Gjest chiki Skrevet 26. februar 2019 #11073 Skrevet 26. februar 2019 11 timer siden, Ny Bruker skrev: Tror ikke økonomien hennes er så forandret at det er snakk om å kutte ut tgiftene, omorganisere hverdagen. Er det ikke 3 millioner i året hun tjente som toppblogger? Tipper tallene ligger nå på 1 million + Jan sin inntekt. Pluss masse de får gratis/sponset (skal vel bare betale skatt av det). I tillegg sluttet de vel å leie ut leiligheten i huset de bor i. Så det er ikke så krise å skaffe høyere inntekter. Jeg vil heller tro at hun forbereder lesere til den dagen skattelistene kommer slik at folk er forberedt på at hun "bevist" ikke tjener like bra som før. Altså for å få færre spørsml/kommentarer/bemerkninger. Var det ikke butikken han jobbet på som la den i kristiansand nylig?
Gjest chiki Skrevet 26. februar 2019 #11075 Skrevet 26. februar 2019 Akkurat nå, kahaki skrev: La den? Eller la ned? @chiki La ned. Men ser nå at jeg blandet babycare og babybanden:)
Xstrella Skrevet 26. februar 2019 #11076 Skrevet 26. februar 2019 Dere må se Herman Flesvig sin nye parodi. Spot on. 8
Bambi1995 Skrevet 27. februar 2019 #11077 Skrevet 27. februar 2019 Er det ikke sol om vinteren på Sørlandet, kanskje? Siden Anna mener at solen er det første vårtegnet? 8
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 27. februar 2019 #11078 Skrevet 27. februar 2019 On 2/25/2019 at 9:53 PM, thejohan said: Gleder meg til å se kommentarfeltet her inne da, om hun velger å ta barna sine ut av barnehagen 🙈 Det vet vi jo alle at ikke kommer til å skje. Ikke med mindre hennes mor blir boende rett ved dem, og er tilgjengelig som barnevakt 24/7.
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 27. februar 2019 #11079 Skrevet 27. februar 2019 Er bloggen hennes nede nå? Er den hacket? Jeg får feilmelding når jeg forsøker å gå inn på den, både i IE + Google Chrome. (Lite å gjøre på, ja, jeg vet..)
Panda90 Skrevet 27. februar 2019 #11080 Skrevet 27. februar 2019 1 time siden, Mrs. Random Nick skrev: Er bloggen hennes nede nå? Er den hacket? Jeg får feilmelding når jeg forsøker å gå inn på den, både i IE + Google Chrome. (Lite å gjøre på, ja, jeg vet..) Gidder ikke bidra med å gi klikk på bloggen hennes ved å prøve.. Anna tjener penger pr. gang noen trykker seg inn på bloggen.. 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå