Summ Skrevet 15. februar 2019 #11021 Skrevet 15. februar 2019 Hvem mor lager Toro vafler? Trodde det bare var barn og ungdom som brukte slikt... det tar 2min ekstra og lage en røre, også smaker det jo mye bedre. Trodde alle ingrediensene til en vaffelrøre var elementært på et kjøkken jeg? Mel, melk, sukker, egg, osv... 3
Populært innlegg Cagoaa005 Skrevet 15. februar 2019 Populært innlegg #11022 Skrevet 15. februar 2019 1 time siden, Summ skrev: Hvem mor lager Toro vafler? Trodde det bare var barn og ungdom som brukte slikt... det tar 2min ekstra og lage en røre, også smaker det jo mye bedre. Trodde alle ingrediensene til en vaffelrøre var elementært på et kjøkken jeg? Mel, melk, sukker, egg, osv... Lavmål å kommentere vaffelrøre 😆 87
Clara80 Skrevet 15. februar 2019 #11023 Skrevet 15. februar 2019 3 timer siden, Summ skrev: Hvem mor lager Toro vafler? Trodde det bare var barn og ungdom som brukte slikt... det tar 2min ekstra og lage en røre, også smaker det jo mye bedre. Trodde alle ingrediensene til en vaffelrøre var elementært på et kjøkken jeg? Mel, melk, sukker, egg, osv... Jeg lager Torovafler rett som det er. Gode blir de og. Haha, det var jo også noe å kommentere. 41
Populært innlegg Supah Skrevet 15. februar 2019 Populært innlegg #11024 Skrevet 15. februar 2019 4 timer siden, Summ skrev: Hvem mor lager Toro vafler? Trodde det bare var barn og ungdom som brukte slikt... det tar 2min ekstra og lage en røre, også smaker det jo mye bedre. Trodde alle ingrediensene til en vaffelrøre var elementært på et kjøkken jeg? Mel, melk, sukker, egg, osv... Jeg har vært mange timer her på Kvinneguiden Rampelys, og det havner på topplisten over teite kommentarer.. 54
Ny Bruker Skrevet 15. februar 2019 #11025 Skrevet 15. februar 2019 4 timer siden, Summ skrev: Hvem mor lager Toro vafler? Trodde det bare var barn og ungdom som brukte slikt... det tar 2min ekstra og lage en røre, også smaker det jo mye bedre. Trodde alle ingrediensene til en vaffelrøre var elementært på et kjøkken jeg? Mel, melk, sukker, egg, osv... Jeg lager vaffler og pannekaker fra poser. Liker at de har den smaken jeg forventer. Fra bunnen av kan de ha litt forskjellig smak og sprøhet hver gang. 7
MoKath Skrevet 15. februar 2019 #11026 Skrevet 15. februar 2019 5 hours ago, Summ said: Hvem mor lager Toro vafler? Trodde det bare var barn og ungdom som brukte slikt... det tar 2min ekstra og lage en røre, også smaker det jo mye bedre. Trodde alle ingrediensene til en vaffelrøre var elementært på et kjøkken jeg? Mel, melk, sukker, egg, osv... Kanskje melka var gått ut på dato? Eller man var tom for sukker? Eller man trengte melet til noe annet? eller synes Toro vafler er best? Spiller det noen rolle? 13
Populært innlegg Halle-Palle Skrevet 15. februar 2019 Populært innlegg #11027 Skrevet 15. februar 2019 5 timer siden, Summ skrev: Hvem mor lager Toro vafler? Trodde det bare var barn og ungdom som brukte slikt... det tar 2min ekstra og lage en røre, også smaker det jo mye bedre. Trodde alle ingrediensene til en vaffelrøre var elementært på et kjøkken jeg? Mel, melk, sukker, egg, osv... Hvem mor...? 53
Gjest Ms. Daisy Skrevet 15. februar 2019 #11028 Skrevet 15. februar 2019 5 timer siden, Summ skrev: Hvem mor lager Toro vafler? Trodde det bare var barn og ungdom som brukte slikt... det tar 2min ekstra og lage en røre, også smaker det jo mye bedre. Trodde alle ingrediensene til en vaffelrøre var elementært på et kjøkken jeg? Mel, melk, sukker, egg, osv... Seriøst skal det være noe å ta henne på og? Jeg bruker gjerne Toro jeg og flere med meg.
Embla82 Skrevet 15. februar 2019 #11029 Skrevet 15. februar 2019 Så godt å se at her er flere som reagerer på Toro-kommentaren! Det er så forskjell på konstruktiv kritikk som bloggere i sin egen ego-boble med bare ja-mennesker rundt seg har godt av å få fra utsiden, og sånne pirkete herregud finnes det folk som gjør ting på en annen måte enn jeg ville gjort kommentarer som en del mødre dessverre har behov for å komme med mot andre mødre. Drit nå i hvordan Anna lager vafler, ungene har mat på bordet. Jeg har ikke vaffeljern en gang, ingen grunn til å ringe barnevernet altså! 25
Rubella Skrevet 15. februar 2019 #11031 Skrevet 15. februar 2019 6 timer siden, Summ skrev: Hvem mor lager Toro vafler? Trodde det bare var barn og ungdom som brukte slikt... det tar 2min ekstra og lage en røre, også smaker det jo mye bedre. Trodde alle ingrediensene til en vaffelrøre var elementært på et kjøkken jeg? Mel, melk, sukker, egg, osv... HVEM mor? X) 26
Summ Skrevet 15. februar 2019 #11033 Skrevet 15. februar 2019 Ups, beklager at så mange følte seg truffet! Vet jo at folk har mindre tid til matlaging nå idag, og at tid på kjøkkenet nedprioriteres. Ofte pga Fjordland og Toro... 1
Lizbeth Skrevet 15. februar 2019 #11034 Skrevet 15. februar 2019 8 timer siden, Summ skrev: Hvem mor lager Toro vafler? Trodde det bare var barn og ungdom som brukte slikt... det tar 2min ekstra og lage en røre, også smaker det jo mye bedre. Trodde alle ingrediensene til en vaffelrøre var elementært på et kjøkken jeg? Mel, melk, sukker, egg, osv... Hvilken* Lurt å kunne om man skal lære barna sine det en gang 🙂 Til spørsmålet ditt; jeg bruker ofte Toro jeg, og jeg er en riktig så god mamma likevel 🙂 Mat er jeg flink til, men kaker og den slags? Det får Mr. Toro pent ta seg av 22
Gjest Keikolina Skrevet 15. februar 2019 #11035 Skrevet 15. februar 2019 8 timer siden, Summ skrev: Hvem mor lager Toro vafler? Trodde det bare var barn og ungdom som brukte slikt... det tar 2min ekstra og lage en røre, også smaker det jo mye bedre. Trodde alle ingrediensene til en vaffelrøre var elementært på et kjøkken jeg? Mel, melk, sukker, egg, osv... Jeg lager bare toro vafler
Populært innlegg Halle-Palle Skrevet 15. februar 2019 Populært innlegg #11036 Skrevet 15. februar 2019 1 time siden, Summ skrev: Ups, beklager at så mange følte seg truffet! Vet jo at folk har mindre tid til matlaging nå idag, og at tid på kjøkkenet nedprioriteres. Ofte pga Fjordland og Toro... At folk reagerer på kommentaren din betyr ikke nødvendigvis at de føler seg truffet? Det kan vel rett og slett være at de (vi) syns det var en unødvendig og dum kommentar. Og det heter altså ikke ‘hvem mor’. Jeg må si at i min verden er det viktigere å kunne hjelpe barna med å lære korrekt skrivemåte enn å nødvendigvis lage all mat fra bunn. 53
Annihilator Skrevet 15. februar 2019 #11037 Skrevet 15. februar 2019 1 time siden, Summ skrev: Ups, beklager at så mange følte seg truffet! Vet jo at folk har mindre tid til matlaging nå idag, og at tid på kjøkkenet nedprioriteres. Ofte pga Fjordland og Toro... Er vel omvendt den der situasjonen. Toro og fjordland eksisterer på grunn av at folk har dårlig tid. 😊 Er selv en som lager mat fra bunnen av men reagerer ikke negativt på at noen bruker toro vaffelrøre. 20
Ellam Skrevet 15. februar 2019 #11038 Skrevet 15. februar 2019 Ved å bruke Toro vaffelmix er man garantert gode vafler som ikke setter seg fast i jernet. Blir fornøyd når jeg skal steke vafler på forskjellige idrettsarrangement og det er brukt Toro på vaffelrøra som leveres👌 13
Orly Skrevet 15. februar 2019 #11039 Skrevet 15. februar 2019 1 time siden, Summ skrev: Ups, beklager at så mange følte seg truffet! Vet jo at folk har mindre tid til matlaging nå idag, og at tid på kjøkkenet nedprioriteres. Ofte pga Fjordland og Toro... Føler meg ikke truffet , bruker aldri Toro vafler selv for fettet renner av ferdigposer men at andre gjør det må være opp til de. Blir for dumt å kritisere det 5
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 15. februar 2019 #11040 Skrevet 15. februar 2019 (endret) Summ skrev (På 15.2.2019 den 2.42): Hvem mor lager Toro vafler? Trodde det bare var barn og ungdom som brukte slikt... det tar 2min ekstra og lage en røre, også smaker det jo mye bedre. Trodde alle ingrediensene til en vaffelrøre var elementært på et kjøkken jeg? Mel, melk, sukker, egg, osv... Endret 16. november 2023 av Nasse Nøff ❤
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå