Panda90 Skrevet 13. februar 2019 #11001 Skrevet 13. februar 2019 15 minutter siden, Sjokka skrev: Siste innlegg om ytringsfriheten er REKLAME. Boten på 100tusen ble stående, allikevel merker ikke Anna innlegget som reklame på FB. Da forstår jeg det sånn at Anna er lysten på enda en bot. For en holdning! Bare å sende inn tips/klage til Forbrukertilsynet med bildebevis. Ikke merket på instagramstories eller snapchat heller. 16
MoKath Skrevet 13. februar 2019 #11002 Skrevet 13. februar 2019 Wow, vet hun hva ytringsfrihet er? Tydeligvis forventer hun kun ros for alt hun foretar seg? 10
Gjest SVK Skrevet 13. februar 2019 #11003 Skrevet 13. februar 2019 2 hours ago, Sjokka said: Siste innlegg om ytringsfriheten er REKLAME. Boten på 100tusen ble stående, allikevel merker ikke Anna innlegget som reklame på FB. Da forstår jeg det sånn at Anna er lysten på enda en bot. For en holdning! Håper de endrer reglene slik at firmaene som annonserer også begynner å få bot. Bruker man bloggere man vet er dårlige på å merke reklame så må man selv ha et ansvar for at det ikke blir merket.
Gjest BethD Skrevet 13. februar 2019 #11004 Skrevet 13. februar 2019 Skjer med den milevis lange eyelineren........
AntiBullshit Skrevet 13. februar 2019 #11005 Skrevet 13. februar 2019 23 minutter siden, BethD skrev: Skjer med den milevis lange eyelineren........ Man skal selvfølgelig få sminke seg akkurat som man vil osv osv. Men det er ikke flatterende med 2 cm tykk liner på øyelokket når man har smale øyne. Det er fort gjort at lineren bare blir tykkere og tykkere hvis man bare skal rette den litt til, det tror jeg de fleste har opplevd. Når lineren i tillegg blir så sykt mye tynnere og nesten krøller seg i endene så ser det litt ut som teatersminke. Bonustips til Anna: bruke tynn eyelinerkost + mørk øyenskygge eller kajal i stede for flytende liner, da har man bedre kontroll og sminken blir dessuten ikke så hard mot vinterblek hud. 7
J.. Skrevet 13. februar 2019 #11006 Skrevet 13. februar 2019 32 minutter siden, BethD skrev: Skjer med den milevis lange eyelineren........ Tappert forsøk på cat eye.. Men sminke er ikke Anna sin sterkeste side.. 5
Gjest BethD Skrevet 13. februar 2019 #11007 Skrevet 13. februar 2019 16 minutter siden, AntiBullshit skrev: Man skal selvfølgelig få sminke seg akkurat som man vil osv osv. Men det er ikke flatterende med 2 cm tykk liner på øyelokket når man har smale øyne. Det er fort gjort at lineren bare blir tykkere og tykkere hvis man bare skal rette den litt til, det tror jeg de fleste har opplevd. Når lineren i tillegg blir så sykt mye tynnere og nesten krøller seg i endene så ser det litt ut som teatersminke. Bonustips til Anna: bruke tynn eyelinerkost + mørk øyenskygge eller kajal i stede for flytende liner, da har man bedre kontroll og sminken blir dessuten ikke så hard mot vinterblek hud. Enig
Gjest BethD Skrevet 13. februar 2019 #11008 Skrevet 13. februar 2019 13 minutter siden, J.. skrev: Tappert forsøk på cat eye.. Men sminke er ikke Anna sin sterkeste side.. Som sagt over her,folk skal Såklart få sminke seg som de vil... men akkurat det der var ikke pent.... det ser ut som.. ja. Teatersminke
J.. Skrevet 13. februar 2019 #11009 Skrevet 13. februar 2019 20 minutter siden, BethD skrev: Som sagt over her,folk skal Såklart få sminke seg som de vil... men akkurat det der var ikke pent.... det ser ut som.. ja. Teatersminke Helt enig.. 2
Poltergeist Skrevet 13. februar 2019 #11010 Skrevet 13. februar 2019 1 time siden, BethD skrev: Skjer med den milevis lange eyelineren........ Et sted jeg kan se bildet uten å gå inn på bloggen? 😂
Aryamili Skrevet 13. februar 2019 #11011 Skrevet 13. februar 2019 2 minutter siden, Poltergeist skrev: Et sted jeg kan se bildet uten å gå inn på bloggen? 😂 Snapchat. Tror ikke det ligger på bloggen
Gjest Hoppetau Skrevet 13. februar 2019 #11012 Skrevet 13. februar 2019 Med unntak av at hun sier på Snap for noen dager siden at hun ikke har noe liv siden hun er mamma, at hun sier på bloggen at livet er ferdig nå så må det jo være positivt at det som diskuteres foe tiden er sminken hennes. Da betyr det jo at ting går rolig for seg for øyeblikket og at det ikke er så mye å kritisere. Forøvrig syntes jeg diskusjon av sminken er en lite konstruktiv debatt
Vipser Skrevet 13. februar 2019 #11013 Skrevet 13. februar 2019 1 time siden, Poltergeist skrev: Et sted jeg kan se bildet uten å gå inn på bloggen? 😂 http://imgur.com/R6G6qSG 4
Poltergeist Skrevet 13. februar 2019 #11014 Skrevet 13. februar 2019 4 minutter siden, Vipser skrev: http://imgur.com/R6G6qSG Å fy, skal holde meg for god til å kommentere den sminken. 😂🙈 2
EnBruker Skrevet 13. februar 2019 #11015 Skrevet 13. februar 2019 men og sminken. hun er 22 år gammel. la hun teste ut sminken og finne ut hva hun føler seg best i. er helt teit å kritisere det. 27
Jimjam Skrevet 13. februar 2019 #11016 Skrevet 13. februar 2019 2 minutter siden, EnBruker said: men og sminken. hun er 22 år gammel. la hun teste ut sminken og finne ut hva hun føler seg best i. er helt teit å kritisere det. Enig. Men hun ser, og høres, ikke ut som at hun er 22 når man ser henne på snap. Ville ikke trodd hun var voksen og hadde barn. 10
gjestgitt Skrevet 13. februar 2019 #11017 Skrevet 13. februar 2019 Det er ikke som at hun har blitt tvingt på 3 barn? Sliter med å ha sympati for henne når hun klager på at hun ikke har noen liv. Hun kunne fint ha ventet med de to siste i det minste. Hvordan hun sminker seg derimot er pirkete å kritisere. 18
Clara80 Skrevet 14. februar 2019 #11018 Skrevet 14. februar 2019 Nei det er vel ikke så moro når reality kicks in. 11
Gjest chiki Skrevet 14. februar 2019 #11019 Skrevet 14. februar 2019 9 timer siden, gjestgitt skrev: Det er ikke som at hun har blitt tvingt på 3 barn? Sliter med å ha sympati for henne når hun klager på at hun ikke har noen liv. Hun kunne fint ha ventet med de to siste i det minste. Hvordan hun sminker seg derimot er pirkete å kritisere. Enig. Man velger selv å få barn. man må selvfølgelig tilpasse livet sitt til barnas beste, men man trenger ikke glemme seg selv i 18 år.... å si at liver er over fordi hun er mamma er rett og slett bare trist. Forhold er dømt til å ødelegges om man ikke tar vare på seg selv og forholdet når man får barn. Er det eneste man har til felles barna, er det dømt til å ryke når barna blir større og mer selvstendige
Missy1 Skrevet 14. februar 2019 #11020 Skrevet 14. februar 2019 At hun ble ung mamma første gang, okay det har skjedd og man må gjøre det beste ut av ting. Men hun valgte etterpå å få to barn til, med to forskjellige menn.... syns hun virket mer voksen da hun var nybakt mor med eldste enn det hun fremstiller seg selv som nå. Åpenbart at hun har det vanskelig psykisk. Håper hun kan få hjelp snart 29
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå