Gjest marie_82 Skrevet 11. oktober 2018 #9861 Skrevet 11. oktober 2018 4 timer siden, Albbas skrev: Jeg ser mange skriver "søk hjelp" og at de rundt må gripe inn. Skjønner at det er velmenende, men det er litt naivt også. Slike innlegg vil ikke nødvendigvis utebli fordi hun søker hjelp. Hun vil ikke nødvendigvis få det bedre hvis hun søker hjelp. Det er ingenting som tilsier at hun IKKE får hjelp,eller at ingen griper inn. Sliter man psykisk, så kan det være veldig, veldig veldig vanskelig å snu. Det er ikke bare å oppsøke hjelp, og vips, der ble man bedre. Hun kan slutte å blogge om det, men det vil bare føre til at vi tror hun har det bedre - ikke at hun nødvendigvis får det bedre. Jeg syns det er så leit at mange fremstiller det som om det å være psykisk syk har en enkel behandling, som om det er å bare trekke en vond tann. Jeg håper også hun får hjelp altså, men for alt jeg vet kan hun ha fått hjelp i mange år allerede. Ikke alle psykiske vansker lar seg løse varig. Ikke ta for gitt at hun ikke får hjelp! At man råder noen til å søke hjelp betyr ikke nødvendigvis at man tror vedkommende blir "frisk" med et knips. Når noen tydeligvis sliter så vil det uansett være til nytte å få snakke med noen som har kunskap om dette. Å ikke søke hjelp kan jo bare føre til større fortvilelse over egen situasjon. Selv om Jan ser ut til å være en god støtte i hverdagen, så kan man lett føle seg ensom fordi det er vanskelig for partner/venner/folk rundt å forstå hvorfor ting er som de er. Ofte vet man ikke engang selv. Det er faktisk veldig viktig å søke hjelp og vite at det ikke blir bra med det samme.
lilletrilleline Skrevet 12. oktober 2018 #9862 Skrevet 12. oktober 2018 Hipp hurra for at forbrukertilsynet ikke tar klagen til følge og gir henne 100.000 i bot. Det burde vært flaggdag i dag! 35
Salmonella Skrevet 12. oktober 2018 #9863 Skrevet 12. oktober 2018 Det er ikke Anna som sliter. Det er en generasjon som sliter. 2
Veslefrikk Skrevet 12. oktober 2018 #9864 Skrevet 12. oktober 2018 (endret) 1 time siden, lilletrilleline skrev: Hipp hurra for at forbrukertilsynet ikke tar klagen til følge og gir henne 100.000 i bot. Det burde vært flaggdag i dag! Enig med deg, bortsett fra at du er litt sent ute så det var vel i går det skulle vært flaggdag 😄 Endret 12. oktober 2018 av Veslefrikk 5
lilletrilleline Skrevet 12. oktober 2018 #9865 Skrevet 12. oktober 2018 1 time siden, Veslefrikk skrev: Enig med deg, bortsett fra at du er litt sent ute så det var vel i går det skulle vært flaggdag 😄 😂 litt sent ute ja. Men fantastisk fremskritt! 4
Honey Dew Skrevet 12. oktober 2018 #9866 Skrevet 12. oktober 2018 7 timer siden, lilletrilleline skrev: Hipp hurra for at forbrukertilsynet ikke tar klagen til følge og gir henne 100.000 i bot. Det burde vært flaggdag i dag! Skadefryd er aldri bra 7
J.. Skrevet 12. oktober 2018 #9867 Skrevet 12. oktober 2018 10 minutter siden, Honey Dew skrev: Skadefryd er aldri bra Men det er bra at FT ikke bukker under for krokodilletårer. 27
Gjest Speilvegg Skrevet 12. oktober 2018 #9868 Skrevet 12. oktober 2018 Jeg og synes det er veldig bra at boten opprettholdes med samme beløp. Hvis ikke hadde jeg mistet helt troen på Forbrukertilsynet og bloggerne kunne kjørt på som vanlig. Jeg blir med på flaggdagen for at Forbrukertilsynet endelig turte å gå hele veien. 🇳🇴
lilletrilleline Skrevet 12. oktober 2018 #9869 Skrevet 12. oktober 2018 1 time siden, Honey Dew skrev: Skadefryd er aldri bra Skadefryd? At jeg synes det er bra folk blir tatt for ulovligheter? 29
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 12. oktober 2018 #9870 Skrevet 12. oktober 2018 8 hours ago, lilletrilleline said: Hipp hurra for at forbrukertilsynet ikke tar klagen til følge og gir henne 100.000 i bot. Det burde vært flaggdag i dag! Vi kan gjøre det til en flaggdag fra nå av.
Aurora** Skrevet 12. oktober 2018 #9871 Skrevet 12. oktober 2018 1 time siden, Speilvegg skrev: Jeg og synes det er veldig bra at boten opprettholdes med samme beløp. Hvis ikke hadde jeg mistet helt troen på Forbrukertilsynet og bloggerne kunne kjørt på som vanlig. Jeg blir med på flaggdagen for at Forbrukertilsynet endelig turte å gå hele veien. 🇳🇴 Jepp. Hjelper å sende inn nok klager 🙂 100 000 er sure penger, men hun har seg selv å takke 7
Papirfly Skrevet 12. oktober 2018 #9872 Skrevet 12. oktober 2018 Tråden er ryddet for spekulasjoner og persondebatt. Papirfly, mod.
konkelimonke Skrevet 13. oktober 2018 #9873 Skrevet 13. oktober 2018 Den merkingen sv snapper med reklame er litt på kanten må jeg si... igjen! Så det ved ett uhell rett å slett fordi jeg leita etter det, for å sjekke... 5
Gjest BethD Skrevet 13. oktober 2018 #9874 Skrevet 13. oktober 2018 3 minutter siden, konkelimonke skrev: Den merkingen sv snapper med reklame er litt på kanten må jeg si... igjen! Så det ved ett uhell rett å slett fordi jeg leita etter det, for å sjekke... Hvordan da..?
konkelimonke Skrevet 13. oktober 2018 #9875 Skrevet 13. oktober 2018 Liiiiiten nesten usynlig skrift nederst på snappen. Under «o» i «sveip opp» trudde hu som hadde fått en god smekk på fingeren også hadde fått en liten innføring i korrekt merking? Skal vel komme tydelig frem 🤷🏻♀️🙄 11
Justlooking Skrevet 13. oktober 2018 #9876 Skrevet 13. oktober 2018 På 12.10.2018 den 17.11, J.. skrev: Men det er bra at FT ikke bukker under for krokodilletårer. Det er et bra eksempel. Men hun er ikke alene, det må vi og DE være klar over. Det er drøssevis av bloggere som jukser med litt av hvert, og synes de også fortjener noen store bøter! Det er ikke riktig at det er kun Anna som er eneste blogger med bot, så håper de som har beviser sender inn slik at de andre som også fortjener det - får svi 👍 Kanskje de da lærer og begynner å gjøre jobben sin riktig 😊 5
Diamant Skrevet 13. oktober 2018 #9878 Skrevet 13. oktober 2018 48 minutter siden, konkelimonke skrev: Liiiiiten nesten usynlig skrift nederst på snappen. Under «o» i «sveip opp» trudde hu som hadde fått en god smekk på fingeren også hadde fått en liten innføring i korrekt merking? Skal vel komme tydelig frem 🤷🏻♀️🙄 Oj, det la jeg ikke merke til før du skrev det nå. Måtte inn å se igjen, den var neimen ikke lett å se nei... 3
Panda90 Skrevet 13. oktober 2018 #9879 Skrevet 13. oktober 2018 50 minutter siden, konkelimonke skrev: Liiiiiten nesten usynlig skrift nederst på snappen. Under «o» i «sveip opp» trudde hu som hadde fått en god smekk på fingeren også hadde fått en liten innføring i korrekt merking? Skal vel komme tydelig frem 🤷🏻♀️🙄 I tillegg er det null merking av innlegget på facebook. Reklameinnlegg skal merkes i alle medier hvor det deles. Dette vet Anna godt, hun bare velger å spille dum. 19
My <3 Skrevet 13. oktober 2018 #9880 Skrevet 13. oktober 2018 På 12.10.2018 den 17.00, Honey Dew skrev: Skadefryd er aldri bra Eh? Er det ikke bra at Forbrukertilsynet endelig tar tak i noe som har blitt et kjempeproblem? Bloggere som opererer i gråsoner og snor seg unna lover og regler? Er jo ikke snakk om skadefryd, men rettferdighet. 21
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå