Gjest Bella_belle Skrevet 21. september 2018 #9621 Del Skrevet 21. september 2018 (endret) https://www.seher.no/kjendis/avslorer-bloggdrama---han-er-en-fiasko/68716060 Hvor barnslig går det an å bli egentlig? Vet at den er fra i fjor men.... Endret 21. september 2018 av Bella_belle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CrystalGold Skrevet 21. september 2018 #9622 Del Skrevet 21. september 2018 6 timer siden, Marist skrev: Moren? Eller faren til W? Moren. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet 21. september 2018 #9623 Del Skrevet 21. september 2018 11 timer siden, Mrs. Random Nick skrev: Ny clickbait-overskrift. Bryllupet nærmer seg og Jan er reist = han er på jobbtur. Anna fornekter seg derfor ikke. Gjett hvem hun har besøk av nå? Samme personen som alltid besøker henne når kjæresten/samboeren er bortreist.. 🙄 Anna er den mest uselvstendige jenta jeg vet om. Husker da hun bodde på Kypros... 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 21. september 2018 #9624 Del Skrevet 21. september 2018 Dette bryllupet er nå melket i 2 år. Jeg får omgangssyke av dette maset. 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MoKath Skrevet 21. september 2018 #9625 Del Skrevet 21. september 2018 Tar jo litt tid å spare opp 1million. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trude.lutt Skrevet 21. september 2018 #9626 Del Skrevet 21. september 2018 12 timer siden, Marist skrev: Moren? Eller faren til W? Ja, hvem? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stjernekikkeren Skrevet 21. september 2018 #9627 Del Skrevet 21. september 2018 Anna har ikke lenger noe å komme med, innleggene på bloggen har lenge vært av samme nytte som å tisse på seg for å holde varmen. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sjokka Skrevet 21. september 2018 #9628 Del Skrevet 21. september 2018 Vi kan med sikkerhet si at setningen "Nå næmer det seg bryllupet" er blitt godt brukt i blogginnleggene den siste tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tran09 Skrevet 21. september 2018 #9629 Del Skrevet 21. september 2018 "Planlegging er min store styrke",- (sier dama som fikk 3 barn med 3 forskjellige menn før fyllte 22 hvor bloggkarrieren dør ut og hun ikke vet, eller i det minste ikke har offentliggjort, sine egne fremtidsplaner ved verken studie eller offentlig jobb ..) I innlegget skriver hun om noen vaser som hun skal ha på bordene i brylluppet, og at hun var redd for at de ikke kom frem i tide. Fordi hun liker å planlegge. Og å planlegge er hennes store styrke. -Mener hun. Ellers så jeg at de skal ha ett bordkart med 7 bord, ca 5-6 folk per bord (var sladdet så vanskelig å lese ordentlig, heldigvis.) Men fint at hun har noe å drive med om dagene, må jo bli kjedelig å være alene i slottet sitt dagen lang. Selv om hun har noe på besøk. 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 21. september 2018 #9630 Del Skrevet 21. september 2018 9 hours ago, Trude.lutt said: Ja, hvem? Moren, selvsagt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perle Skrevet 22. september 2018 #9631 Del Skrevet 22. september 2018 8 timer siden, Tran09 skrev: "Planlegging er min store styrke",- (sier dama som fikk 3 barn med 3 forskjellige menn før fyllte 22 hvor bloggkarrieren dør ut og hun ikke vet, eller i det minste ikke har offentliggjort, sine egne fremtidsplaner ved verken studie eller offentlig jobb ..) I innlegget skriver hun om noen vaser som hun skal ha på bordene i brylluppet, og at hun var redd for at de ikke kom frem i tide. Fordi hun liker å planlegge. Og å planlegge er hennes store styrke. -Mener hun. Ellers så jeg at de skal ha ett bordkart med 7 bord, ca 5-6 folk per bord (var sladdet så vanskelig å lese ordentlig, heldigvis.) Men fint at hun har noe å drive med om dagene, må jo bli kjedelig å være alene i slottet sitt dagen lang. Selv om hun har noe på besøk. 🙌 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 22. september 2018 #9632 Del Skrevet 22. september 2018 14 timer siden, Tran09 skrev: "Planlegging er min store styrke",- (sier dama som fikk 3 barn med 3 forskjellige menn før fyllte 22 hvor bloggkarrieren dør ut og hun ikke vet, eller i det minste ikke har offentliggjort, sine egne fremtidsplaner ved verken studie eller offentlig jobb ..) I innlegget skriver hun om noen vaser som hun skal ha på bordene i brylluppet, og at hun var redd for at de ikke kom frem i tide. Fordi hun liker å planlegge. Og å planlegge er hennes store styrke. -Mener hun. Ellers så jeg at de skal ha ett bordkart med 7 bord, ca 5-6 folk per bord (var sladdet så vanskelig å lese ordentlig, heldigvis.) Men fint at hun har noe å drive med om dagene, må jo bli kjedelig å være alene i slottet sitt dagen lang. Selv om hun har noe på besøk. Nå synes jeg du er litt feig. Det er vel ikke bloggerens feil at resten av verden ikke kan planlegge? HUN har jo planlagt, ikke sant? Jeg tror vel egentlig heller ikke ordbruken her er rett. Jeg tror kanskje bloggeren mener at hun elsker å planlegge ... Mens det å planlegge slik at ting kommer i naturlig rekkefølge blir jo noe annet. Det er dessuten resten av verden sin feil sant, de kan jo ikke planlegge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Panda90 Skrevet 23. september 2018 #9633 Del Skrevet 23. september 2018 (endret) I følge kommentarfelt på facebook er dagens blogginnlegg reklame for tannbleking. Lenke og innlegg er ikke merket med reklame på facebook, snap eller instagram. Noen som har skjermbilde av selve blogginlegget? Endret 23. september 2018 av Panda90 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Plannergirl Skrevet 23. september 2018 #9634 Del Skrevet 23. september 2018 1 time siden, Panda90 skrev: I følge kommentarfelt på facebook er dagens blogginnlegg reklame for tannbleking. Lenke og innlegg er ikke merket med reklame på facebook, snap eller instagram. Noen som har skjermbilde av selve blogginlegget? Selve blogginnlegget er merket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Panda90 Skrevet 23. september 2018 #9635 Del Skrevet 23. september 2018 1 minutt siden, Plannergirl skrev: Selve blogginnlegget er merket. Det regnet jeg med. Men det er likevel langt fra nok. Det skal merkes der hvor lenkene deles også, slik som på facebook, instagram og snapchat så skal det merkes som reklame/annonse der også, da leserne skal vite at det er snakk om et reklameinnlegg FØR de trykker seg inn på det. "Krav til merking gjelder i alle medier. Et innlegg skal merkes som reklame hver gang produktet eller tjenesten blir omtalt eller eksponert på en måte som har markedsføringsverdi. Dersom du f. eks. har reklame i et blogginnlegg, må du også merke innlegg på Facebook, Instagram eller Snapchat som promoterer dette blogginnlegget. Det er ikke lov å få noen til å gå inn på et reklameinnlegg uten at de er oppmerksomme på at det er snakk om reklame." Kilde: https://www.forbrukertilsynet.no/veiledning-reklame-some 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 23. september 2018 #9636 Del Skrevet 23. september 2018 Hun vil ha boten ned til 15 000. (Kilde Dagens Næringsliv). Hun mener at hun har tjent 1500 kr på konkurransene uten vinnere. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Panda90 Skrevet 23. september 2018 #9637 Del Skrevet 23. september 2018 5 minutter siden, Kollontaj skrev: Hun vil ha boten ned til 15 000. (Kilde Dagens Næringsliv). Hun mener at hun har tjent 1500 kr på konkurransene uten vinnere. Håper virkelig ikke FT går med på det. Da vil jo Anna og Jan bare fortsette i samme spor. 15 000 kr er ingenting for en bedrift som tjener over millionen i året. I brevet Anna mottok fra FT står der: "Av forarbeidene til markedsføringsloven (Ot.prp. nr. 55 (2007-2008) s. 214) fremgår det at det er et overordnet prinsipp at gebyret bør settes så høyt at det ikke skal lønne seg økonomisk å bryte loven." videre: "Forbrukertilsynet mener at bruddene har vært gjort forsettlig. Handlingene er foretatt på ulike tidspunkter der det første innlegget i denne saken er fra 13. mars 2018, mens det siste er fra 25. mai 2018. Selskapet har med hensikt latt være å dele ut premiene som ble lovet og aktivt og systematisk fjernet sporene av konkurransene ved å slette innleggene i ettertid. Konkurranseinnleggene er også benyttet til ytterligere markedsføring fra selskapet ettersom de har lagt inn egne kommentarer under konkurransen der ulike produkter er blitt promotert." Håper med dette at FT står for opprinnelig krav om 100 000 kr. 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MoKath Skrevet 23. september 2018 #9638 Del Skrevet 23. september 2018 Hun klarer fortsatt ikke merke riktig men vil ha mindre bot? 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Purple Basil Skrevet 23. september 2018 #9639 Del Skrevet 23. september 2018 Jeg håper hun har vett til å merke det hun vil få sponset til bryllupet sitt. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Summ Skrevet 24. september 2018 Populært innlegg #9640 Del Skrevet 24. september 2018 «Jeg tjente 70kr på å ikke betale for parkeringen, så jeg vil ikke ha 750kr i bot» Logikk... 52 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå