Gå til innhold

Anna Rasmussen

Anbefalte innlegg

Skrevet
23 minutter siden, My <3 skrev:

Haha, ja ekstremt. 

Hva er hun så nervøs for egentlig? Å være litt stressa er vel normalt, men å sitte på så mange negative følelser før du skal gifte deg med den såkalte mannen i ditt liv? Fatter ikke hvorfor de gjennomfører det. Noe så bortkastet.

Han er andrevalget. Hun trengte en familie og Jan stilte opp. Far til barn 2 er den hun egentlig vil ha. Godt dokumentert på  bloggen og i serien bloggerene.

• Liker 17
Skrevet

Er det bare jeg som så på Unge Mødre da Anna var 15 år gammel og tenkte; "WOW, så ung, men likevel så målbevisst, fornuftig og moden for alderen". 

Så ser man Anna i dag, og tenker; "Er du 10 år eller?" 

HVA skjedde her? Hvor ble fornuften av? Tidligere leste jeg bloggen fordi hun klarte å fenge meg, selv om jeg er noen år eldre enn henne. I dag interesserer ikke bloggen meg, blir egentlig bare sliten av å lese om alt dramaet. 

• Liker 46
Skrevet
2 timer siden, Pinkpashion skrev:

Er det bare jeg som så på Unge Mødre da Anna var 15 år gammel og tenkte; "WOW, så ung, men likevel så målbevisst, fornuftig og moden for alderen". 

Så ser man Anna i dag, og tenker; "Er du 10 år eller?" 

HVA skjedde her? Hvor ble fornuften av? Tidligere leste jeg bloggen fordi hun klarte å fenge meg, selv om jeg er noen år eldre enn henne. I dag interesserer ikke bloggen meg, blir egentlig bare sliten av å lese om alt dramaet. 

Nemlig! Hun var mye mer moden som 15-åring enn hva hun er i dag! 

• Liker 5
Skrevet (endret)
5 minutter siden, Cookie123 skrev:

Nemlig! Hun var mye mer moden som 15-åring enn hva hun er i dag! 

Utrolig hva penger gjør med mennesker... Som 15-åring formidlet hun verdier og holdninger som kunne påvirke lesere positivt. I dag tenker jeg at jeg håper virkelig usikre 15-åringer tar en brå sving og styrer milevis unna bloggen hennes. Hun formidler ingenting som jeg tenker at dagens ungdommer bør lese. Snarere tvert om. 

Endret av Pinkpashion
  • Liker 11
Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)

w

Endret av Nasse Nøff ❤
Skrevet
5 minutter siden, Nasse Nøff ❤ skrev:

https://www.minmote.no/#!/artikkel/24444253/regjeringen-vil-styrke-blogg-politiet

"Hun forteller at hun synes det er litt vanskelig å forholde seg til reglene. – Det er nye regler hele tiden. Det er lett å følge de når man er klar over hva man skal gjøre, men det vet man ikke alltid, sier bloggeren. ".. eh... synes nå ikke reglene virker så kompliserte og vanskelige. Merk alt som er sponset/som gir betaling. Ikke reklamere for tobakk eller alkohol. Merking skal være synlig og bla bla bla, enkle regler mener nå jeg da. 

Når man fullfører ungdomsskolen i ammetåke vil nok det meste virke komplisert. Regler. Prevensjon. Osv.

• Liker 20
Skrevet

Merkverdig uttalelse til VG. De endrer ikke reglene hele tiden.  

Hvis man livnærer seg på å drive kommersiell virksomhet i SOMe så bør man for søren ta ansvaret for å sette seg inn i reglene - og ikke SUTRE til media for at man ikke klarer/gidder/orker/er interessert i å sette seg inn i regelverket.

• Liker 31
Skrevet (endret)
19 minutter siden, Nasse Nøff ❤ skrev:

https://www.minmote.no/#!/artikkel/24444253/regjeringen-vil-styrke-blogg-politiet

"Hun forteller at hun synes det er litt vanskelig å forholde seg til reglene. – Det er nye regler hele tiden. Det er lett å følge de når man er klar over hva man skal gjøre, men det vet man ikke alltid, sier bloggeren. ".. eh... synes nå ikke reglene virker så kompliserte og vanskelige. Merk alt som er sponset/som gir betaling. Ikke reklamere for tobakk eller alkohol. Merking skal være synlig og bla bla bla, enkle regler mener nå jeg da. 

Anna fikk jo i sommer i fjor en veileder fra Forbrukertilsynet med reglene, etter at hun var en av de som brøt reglene for annonse og reklame. Denne veilederen skrev Anna selv var på 15 sider. Hun må da klare å lese gjennom og sette seg inn i disse 15 sidene når dette tross alt er jobben hennes. Synes hun stakkarsliggjør seg selv så utrolig mye. Dama er voksen og må begynne å ta ting seriøst. Hun bryter enda ukentlig reglene om merking av reklame og annonse, da blogginnlegg som inneholder reklame også skal merkes når de deles som lenker på sosiale medier. Dette klarer de fleste andre bloggere å følge, både Sophie Elise, pilotfrue, Sraad. Hvorfor klarer ikke Anna det? Tenker at hun er utspekulert og at det kun handler om vilje.  Flere klikk på bloggen når leserne ikke vet at det de går inn på kun er reklameinnlegg.

Endret av Panda90
  • Liker 21
Skrevet
30 minutter siden, Nasse Nøff ❤ skrev:

Og for folk flest er det ikke veldig vanskelig å forstå at kjøre lurekonkurranser uten gevinst i egen vinnings hensikt er rein svindel. 

• Liker 18
Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)
Panda90 skrev (På 19.9.2018 den 18.07):

Anna fikk jo i sommer i fjor en veileder fra Forbrukertilsynet med reglene, etter at hun var en av de som brøt reglene for annonse og reklame. Denne veilederen skrev Anna selv var på 15 sider. Hun må da klare å lese gjennom og sette seg inn i disse 15 sidene når dette tross alt er jobben hennes. Synes hun stakkarsliggjør seg selv så utrolig mye. Dama er voksen og må begynne å ta ting seriøst. Hun bryter enda ukentlig reglene om merking av reklame og annonse, da blogginnlegg som inneholder reklame også skal merkes når de deles som lenker på sosiale medier. Dette klarer de fleste andre bloggere å følge, både Sophie Elise, pilotfrue, Sraad. Hvorfor klarer ikke Anna det? Tenker at hun er utspekulert og at det kun handler om vilje.  Flere klikk på bloggen når leserne ikke vet at det de går inn på kun er reklameinnlegg.

Endret av Nasse Nøff ❤
Skrevet
1 time siden, Panda90 skrev:

Litt usikker jeg, har sett Sophie Elise vise til klær fra Nelly og en til og skrive at det IKKE er reklame. Og så er det akkurat de hun pleier reklamere for. Føler alle bloggere er ute etter å lure leserne om de kan. Eventuelt ettermerke. Bloggomtoppbloggere har skrevet mye om dette 😊

• Liker 6
Skrevet
5 minutter siden, Justlooking skrev:

Litt usikker jeg, har sett Sophie Elise vise til klær fra Nelly og en til og skrive at det IKKE er reklame. Og så er det akkurat de hun pleier reklamere for. Føler alle bloggere er ute etter å lure leserne om de kan. Eventuelt ettermerke. Bloggomtoppbloggere har skrevet mye om dette 😊

Men nevnte bloggere er likevel 100ganger bedre å merke reklame i sosiale medier enn Anna. Ta en titt innom facebooksiden til SE og Pilotfrue. Der står det i ca.annenhver post (bloggen inneholder annonselenker/reklame/annonse). Ta så en titt innom Anna sin facebook å se. Ingen innlegg er merket, selv om 70% av innleggene hennes også burde vært merket.

• Liker 9
Skrevet

Jeg kan til en viss grad forstå at merking kan være vanskelig for Anna. Men Jan burde jo kunne enkle regler for markedsføring, siden dette faktisk er jobben hans. 

• Liker 4
Skrevet (endret)
39 minutter siden, Barkrakk skrev:

Jeg kan til en viss grad forstå at merking kan være vanskelig for Anna. Men Jan burde jo kunne enkle regler for markedsføring, siden dette faktisk er jobben hans. 

Det er nå faktisk i aller høyeste grad jobben hennes også. Jeg synes ikke man skal stakkarsliggjøre henne. Hun har tjent millioner på bloggingen sin, så her tenker jeg det er snakk om å ha litt vondt i viljen sin, ikke i forståelsesevnen.

Endret av pøbelsara
  • Liker 41
Skrevet

Så lenge hun benytter seg av tilbud hun får om spons, så har hun egentlig ikke noe valg. Ellers må hun jo bare takke nei da. 

• Liker 3
Skrevet
11 timer siden, Barkrakk skrev:

Det har vært jobben hennes i mange år også.. 

• Liker 11
Gjest Blondie65
Skrevet

Penger skal man tjene. Men å merke reklamen og sponsingen ... nei det blir for krevende.

Jeg lurer egentlig på om de bloggerne nevnt i VG sin artikkel om mer midler til forbrukerrådet for å kontrollere bloggerne forstår hvor dumt det de sier virker. 

Sitat

Jeg syns det er merkelig at det er det skattepengene mine skal gå til.

Vel. Vi er mange som mener at dette er vel anvendte penger. Det hadde ikke vært nødvendig med 6 millioner ekstra til forbrukerrådet dersom bloggerne kunne satt seg inn i og fulgt reglene.

Skrevet
1 time siden, Blondie65 skrev:

Penger skal man tjene. Men å merke reklamen og sponsingen ... nei det blir for krevende.

Jeg lurer egentlig på om de bloggerne nevnt i VG sin artikkel om mer midler til forbrukerrådet for å kontrollere bloggerne forstår hvor dumt det de sier virker. 

Vel. Vi er mange som mener at dette er vel anvendte penger. Det hadde ikke vært nødvendig med 6 millioner ekstra til forbrukerrådet dersom bloggerne kunne satt seg inn i og fulgt reglene.

Enig. Det var pinlig å lese artikkelen. Ble flau på bloggernes vegne. De fremstod ikke akkurat som oppegående og profesjonelle :roll: 

• Liker 18
Gjest Mrs. Random Nick
Skrevet (endret)

Ny clickbait-overskrift. Bryllupet nærmer seg og Jan er reist = han er på jobbtur. Anna fornekter seg derfor ikke. Gjett hvem hun har besøk av nå? Samme personen som alltid besøker henne når kjæresten/samboeren er bortreist..  🙄

Endret av Mrs. Random Nick
Skrevet
1 time siden, Mrs. Random Nick skrev:

Ny clickbait-overskrift. Bryllupet nærmer seg og Jan er reist = han er på jobbtur. Anna fornekter seg derfor ikke. Gjett hvem hun har besøk av nå? Samme personen som alltid besøker henne når kjæresten/samboeren er bortreist..  🙄

Moren? Eller faren til W?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...