Gå til innhold

Anna Rasmussen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Anna er en person som elsker å provosere, mangler skyldfølelse, manipulerer og lyver. Hun bryr seg ikke om moral og rettferdighet, og har dårlig impulskontroll. Virkelighets fjern og tror på alt hun selv sier, og jobber iherdig for å få folk til å høre på henne. Hun er også sjarmerende og klarer å snurre enkelte rundt lillefingeren sin, og får han til å gjøre akkurat som  hun vil.

Google det gjerne for å se hva jeg vil fram til. Jeg grøsser. Stakars de rundt henne. 

Skrevet (endret)

Kanskje jeg tar helt feil, men ser babycare/Jan har annonsert typen til en litt stor instagrammer som vinner av den vogna.... ugler i mosen?  Fikk bare en dårlig følelse selv om det står vinner er random trukket.  Det er babycare Jan er sånn markedsføringsgreier for ja? Hun her instagrammeren er og fra kr. Sand. Hm. 

Edit: hun er ikke såå stor på insta som jeg trodde men mange vet hvem hu er og hu har en nettbutikk som er ganske kjent blant foreldre

Endret av Bambi1995
  • Liker 18
Skrevet (endret)

Ryddet for latterliggjøring, brudd på opphavsretten, spekulasjoner, kommentarer om kropp og persondebatt, samt svar til dette.

Raven Emerald, mod.

Endret av Raven Emerald
Skrevet
2 timer siden, Samme skrev:

Hun og Jan sitter i bilen på en parkeringsplass og Anna sier noe som "når verden gir deg masse boter(ja ikke bøter), så er det bare en ting som får meg til å føle meg bedre. " hvor hun deretter gnir 10 000 kroner i ansiktet mens de ler og fniser 

Jeg har ikke bloggeren på snap men dette høres jo direkte sykt ut.. Hun / de har ansvar for barn og velger å oppføre seg på denne måten.. 🤯

• Liker 11
Skrevet

Jeg fant henne på snap, men ser ingenting til de pengegreiene?

• Liker 1
Gjest jørgensen
Skrevet
14 minutter siden, Mrs O'Donell skrev:

Jeg fant henne på snap, men ser ingenting til de pengegreiene?

Siste snappen som ligger ute. Sjekket nettopp, den er der.

Skrevet

Jeg har misofoni så måtte virkelig pine meg gjennom smatte-snappene. 

Men det penge-opplegget i bilen er jo helt bak mål. Og «boter»? BØTER, Anna.

• Liker 16
Skrevet

Det er veldig deilig å ikke være Anna akkurat nå.

• Liker 24
Skrevet

Når vi tror at bunnen for lavmål er nådd, gunner denne frøkna på og viser for all verden sitt egentlige jeg. Og det er ikke noe innbydende skue. 

I løpet av en uke har hun lagt ut en video med Jan og venninnen som er under fjortisnivå i modenhet hva gjelder innhold og oppførsel. Men den alvorlige og dystre siden, er det selvsentrerte og hensynsløse fokuset hun viser. 

Måten hun har håndtert boten på bygger på oppførselen i videoen. Anna gjør ikke noe feil. Andre gjør. Hun demonstrerer at hun er blottet for selvinnsikt. Snapene det refereres til, har jeg ikke sett. Men de bygger opp under det samme, skremmende bildet.

Den eneste formildende faktor jeg kan se, er at Anna må være syk. For adferden er destruktiv og kan ikke ende bra. 

• Liker 31
Skrevet
47 minutter siden, Friluftsdame skrev:

Når vi tror at bunnen for lavmål er nådd, gunner denne frøkna på og viser for all verden sitt egentlige jeg. Og det er ikke noe innbydende skue. 

I løpet av en uke har hun lagt ut en video med Jan og venninnen som er under fjortisnivå i modenhet hva gjelder innhold og oppførsel. Men den alvorlige og dystre siden, er det selvsentrerte og hensynsløse fokuset hun viser. 

Måten hun har håndtert boten på bygger på oppførselen i videoen. Anna gjør ikke noe feil. Andre gjør. Hun demonstrerer at hun er blottet for selvinnsikt. Snapene det refereres til, har jeg ikke sett. Men de bygger opp under det samme, skremmende bildet.

Den eneste formildende faktor jeg kan se, er at Anna må være syk. For adferden er destruktiv og kan ikke ende bra. 

Der fant du det riktige ordet @Friluftsdame👏 Destruktiv er rette beskrivelsen av Annas atferd.

Skremmende utvikling, og det kommer til å fortsette. Anna viser hun har en varig ansvarsløs holdning ovenfor feilene hun gjør,  og hun ignorerer lover og regler. Det å lære av sine feil, klarer hun ikke. Hun er kun mottakelig for beundring. Adferdsproblemer har hun hatt siden 10 års alderen (ref boka Naken)

Det Anna ikke skjønner, er at hun røper seg så til de grader på SoMe. Hun ødelegger for seg selv og sine. En dag, om ikke så altfor lenge, står Anna igjen helt alene. Og jeg er redd vi kommer til å være vitne til hele fortsettelsen.....

Skrevet (endret)

Jeg hørte først om boten på NRKRogaland sin nyhetssending (radio). Jeg klappet faktisk i hendene 😁

På den videoen der hun tygger tyggis viser hennes egoisme veldig godt. Hun og Jan er på vei ut dørene, og Jan vil fikse håret sitt først. Ha i voks eller spray, noe som tar veldig kort tid. Hun blir tydelig irritert, men lar ham til slutt "få lov" å gå på badet. Mens han er der står hun faktisk og teller ned sekunder! Dette skjer kort tid etter videoen fra bilen der hun forteller om at de brukte 2 timer ekstra på å komme seg ut dørene fordi hun måtte vaske og rette håret om igjen, pga hvordan hun (mente hun) så ut i speilet i gangen!

Endret av FruRosa
  • Liker 29
Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)

w

Endret av Nasse Nøff ❤
Gjest Blondie65
Skrevet

Jeg tror dere som reagerer veldig over videoer glemmer at hun selger bloggklikk. Husk at hun har et image å ivareta. Dersom dere ikke liker det så la nå være å følge bloggen da.

Påstander om uskikkethet som mor og kroppskommentarer er virkelig langt utenfor det en bør nedverdige seg til å kommentere.

Men alle dere som følger på snap, insta og blogg, dere bidrar jo til inntektene deres? Elsker dere å bli sånn passe småforbannet?

Jeg synes det er grunn til å kritisere negative holdninger - som f.eks. holdningen til boten hun har fått. Eller eksponeringen av barna, noe akkurat denne bloggeren er et grovt eksempel på hvor ille det kan bli. Men jeg har ingen interesse av å sette magesyren i opprør eller bidra til inntektene ved å lese bloggen eller kommentarfeltet hennes. Hvorfor gjør dere det når dere ikke kan utstå damen?

Skrevet

@Blondie65 jeg tror ikke det er kritikere her inne som er hovedbidragsyter til inntekten hennes. 

• Liker 18
Skrevet
42 minutter siden, Blondie65 skrev:

Jeg står inne for det jeg har sagt når det gjelder eksponering av barn. Der er hun helt i særklasse av nedrighet. Men grunnen til at hun fortsetter med det er at det gir lesere og reklameklikk. Hvorfor fortsetter folk med å bidra til dette hvis det er så ekstremt og forferdelig?

Vi fortsetter å  "bidra til dette", fordi det faktisk viser seg å gjøre en forskjell. "Bidragene" våre sørget nylig for at AR fikk en bot på 100.000,- på grunn av svindel i forbindelse med konkurranser på facebook. "Bidragene" våre har gjort at dette temaet har kommet opp i lyset og nå blir nærmere gjennomgått hos flere blogger også. I det store bildet vil forhåpentligvis "bidraget" vårt være med på å endre en ukultur i hele bloggnorge.

• Liker 43
Skrevet

Det har jo også vist seg ganske så tydelig at jo mer hun provoserer på disse måtene hun i det siste har gjort, jo flere annonsører mister hun :)  flott at folk er skeptisk og det gjør en forskjell.

Gjest Blondie65
Skrevet
1 time siden, Prinsesse788 skrev:

@Blondie65 jeg tror ikke det er kritikere her inne som er hovedbidragsyter til inntekten hennes. 

Det er kritikk - og så er det ren nedrakking.

Å kritisere uetisk virksomhet er en ting. Å kritisere Annas personlighet og barnslighet er noe helt annet. Anna lever av å sjokkere, et image om å være ung og mor og en smule ekshibisjonistisk. Jeg begriper ikke at det har noe for seg å kritisere henne for å gnikke seg i trynet med pengesedler eller si "boter" frem for "bøter". 

Jeg har stor forståelse for kritikk av falske konkurranser, eksponering av ungene og manglende ydmykhet. Selv om det siste er en del av imaget som den usårlige moren som står gjennom alle stormer mot alle slemme kritikere og onde myndigheter.

Gjest Blondie65
Skrevet
51 minutter siden, Oktnxbye skrev:

Vi fortsetter å  "bidra til dette", fordi det faktisk viser seg å gjøre en forskjell. "Bidragene" våre sørget nylig for at AR fikk en bot på 100.000,- på grunn av svindel i forbindelse med konkurranser på facebook. "Bidragene" våre har gjort at dette temaet har kommet opp i lyset og nå blir nærmere gjennomgått hos flere blogger også. I det store bildet vil forhåpentligvis "bidraget" vårt være med på å endre en ukultur i hele bloggnorge.

Denne typen kritikk har jeg ingenting i mot. Jeg reagerer på at man kritiserer Anna for å være Anna.

Skrevet

Herman Flesvig nå på instagram. Spot on.

• Liker 13
Skrevet
12 minutter siden, Blondie65 skrev:

Det er kritikk - og så er det ren nedrakking.

Å kritisere uetisk virksomhet er en ting. Å kritisere Annas personlighet og barnslighet er noe helt annet. Anna lever av å sjokkere, et image om å være ung og mor og en smule ekshibisjonistisk. Jeg begriper ikke at det har noe for seg å kritisere henne for å gnikke seg i trynet med pengesedler eller si "boter" frem for "bøter". 

Jeg har stor forståelse for kritikk av falske konkurranser, eksponering av ungene og manglende ydmykhet. Selv om det siste er en del av imaget som den usårlige moren som står gjennom alle stormer mot alle slemme kritikere og onde myndigheter.

Så du synes ikke det er litt kritikkverdig at en blogger har fått en bot på 100.000 kr og velger å oppføre seg som om det er en stor urettferdighet, og så sitter der og gni 10.000kr i ansiktet som respons? Hvis det er som du sier, at Anna lever av å sjokkere, så får Anna tåle at jeg har en mening om det så lenge det ligger ute på det frie åpne nettet. 

• Liker 19

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...