Gå til innhold

Anna Rasmussen

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Mads Hansen treffer blink igjen - på IG😂

Endret av Friluftsdame
  • Liker 29
Skrevet
1 time siden, Diamant skrev:

Det har gått i nedoverbakke med Anna og bloggen i lang tid. Nå tror jeg faktisk hun har kommet til enden av bakken.

Føler dette er blitt sagt mange ganger nå, men Anna fortsetter likefullt å finne enda nye bunner. 

• Liker 18
Skrevet
4 minutter siden, Poit skrev:

Føler dette er blitt sagt mange ganger nå, men Anna fortsetter likefullt å finne enda nye bunner. 

Etter at nesten samtlige nettaviser har skrevet om svindelen hennes idag, så tror jeg neppe hun får mange sponsorer i fremtiden. Hun har klart å skape seg et veldig dårlig rykte og jeg tror fler og fler tar avstand fra bloggen hennes.

• Liker 16
Skrevet
9 timer siden, Friluftsdame skrev:

Mads Hansen treffer blink igjen - på IG😂

Ikke enig for han henger ut person og ikke sak, noe flere her inne også gjør. Jeg mener bestemt at saken er viktigere enn hvem som gjør det. Sakens kjerne er å ikke gi de premiene som er lovet og måten det er gjort på. Det kunne like gjerne vært hvilken som helst nettbutikk som holder på med lignende konkurranser for å få "likes"

Jeg synes MH driter seg fullstendig ut og bygger seg selv på å drite ut andre. Ja hun har gjort feil, og flere av dem, men altfor mange går på person og holder seg ikke til saken og da lurer jeg ofte på nivået av både utdannelse og bakgrunn. 

En god komiker holder seg til sak og ikke person. Eller er han komiker? Nei. Vil han bli kjent og er ufattelig PR kåt? Ja. Mye verre enn mange av bloggerne men han henger det på satire og komikerhyllen og det er for meg ufattelig enkelt. Det er under beltestedet og en mister respekten. 

Han er en enkel fotballspiller som har sine 15 minutter, og de følgerne han har fått er via å drite ut andre personligheter på nettet med mange følgere. Enkel metode som er brukt av mange, men viser liten forståelse for å skape debatter. 

Politikere bruker samme metode når de skal sverte andre politikere. Går på person og hekter det på en sak. Saken er uvesentlig bare de får "tatt" personen for å fremme seg selv. Enkel hersketeknikk men gagner ingen. Punktum. 

• Liker 6
Gjest Mrs. Random Nick
Skrevet
10 hours ago, Trude.lutt said:

Begynnelsen på slutten dette....

Det er lenge siden begynnelsen på slutten var. Nå er vi forhåpentligvis på midten, eller helt ved enden av selve slutten!

Skrevet
18 minutter siden, TøffeSnåkus skrev:

Ikke enig for han henger ut person og ikke sak, noe flere her inne også gjør. Jeg mener bestemt at saken er viktigere enn hvem som gjør det. Sakens kjerne er å ikke gi de premiene som er lovet og måten det er gjort på. Det kunne like gjerne vært hvilken som helst nettbutikk som holder på med lignende konkurranser for å få "likes"

Jeg synes MH driter seg fullstendig ut og bygger seg selv på å drite ut andre. Ja hun har gjort feil, og flere av dem, men altfor mange går på person og holder seg ikke til saken og da lurer jeg ofte på nivået av både utdannelse og bakgrunn. 

En god komiker holder seg til sak og ikke person. Eller er han komiker? Nei. Vil han bli kjent og er ufattelig PR kåt? Ja. Mye verre enn mange av bloggerne men han henger det på satire og komikerhyllen og det er for meg ufattelig enkelt. Det er under beltestedet og en mister respekten. 

Han er en enkel fotballspiller som har sine 15 minutter, og de følgerne han har fått er via å drite ut andre personligheter på nettet med mange følgere. Enkel metode som er brukt av mange, men viser liten forståelse for å skape debatter. 

Politikere bruker samme metode når de skal sverte andre politikere. Går på person og hekter det på en sak. Saken er uvesentlig bare de får "tatt" personen for å fremme seg selv. Enkel hersketeknikk men gagner ingen. Punktum. 

Bloggeren har selv valgt å bryte loven med overlegg. Dersom Rasmussen hadde tatt ansvar tviler jeg på at Hansen ville gjort noe stort nummer ut av dette. 

Den usmakelige oppførselen til enkelte av disse influencerne når de får kritikk er barnslig og bærer preg av en enorm egosentrisme. Jeg sitter med inntrykket av at de innbiller seg at de er urørlige og jeg ganske sikker på at flere deler mitt syn på det. Jeg synes at det er bra at Hansen tar et oppgjør med disse lovvbrytende og PR-kåte bloggerne som også selger barna sine for antall klikk. 

• Liker 35
Skrevet
7 minutter siden, Aryamili skrev:

Skjønner ikke helt hvordan han går på person og ikke sak? Han skriver jo ikke noe om Anna som person, men om konkurransene hun har avholdt uten å dele ut premie, hvilket jo er saken. 🤔

Nettopp. 

Virksomhetens eier tar på seg offerrollen og manipulerer leserene slik at de skal tro at bloggen er Anna Rasmussen privat. 

• Liker 15
Skrevet
36 minutter siden, TøffeSnåkus skrev:

Jeg skjønner ikke hvordan du får det til å være person, ikke sak? Dette er, som MH påpeker, en person som driver en million bedrift. Ikke en 15 åring med en blogg med 3 lesere. Her har man tatt dårlige avgjørelser mtp drift av nevnte bedrift. Å ikke kunne påpeke at -denne- bedriften har fått bot som svindel, blir som å si at man ikke kan kritisere Ryanairs dårlige kundeservice, fordi man heller bør kritisere dårlig kundeservice i bransjen generelt. 

• Liker 47
Skrevet

Spesielt å fronte innlegget med et smilende familiebilde fra sommerferien.

Vi slapp i det minste en selfie tatt ovenfra med et falskt smil. 

• Liker 22
Gjest Reputation
Skrevet

Fantastisk at det nå får konsekvenser

Er det noen som har rapportert inn instagram innlegget "derfor skjuler jeg tennene" som umerket reklame?

Gjest Reputation
Skrevet
8 minutter siden, Korpsnerden skrev:

Spesielt å fronte innlegget med et smilende familiebilde fra sommerferien.

Vi slapp i det minste en selfie tatt ovenfra med et falskt smil. 

Åh neida, det bilde er frontet på instagram

Skrevet
13 minutter siden, Vampen skrev:

Jeg skjønner ikke hvordan du får det til å være person, ikke sak? Dette er, som MH påpeker, en person som driver en million bedrift. Ikke en 15 åring med en blogg med 3 lesere. Her har man tatt dårlige avgjørelser mtp drift av nevnte bedrift. Å ikke kunne påpeke at -denne- bedriften har fått bot som svindel, blir som å si at man ikke kan kritisere Ryanairs dårlige kundeservice, fordi man heller bør kritisere dårlig kundeservice i bransjen generelt. 

Jeg skrev ikke at han ikke skulle kritisere sak, MER ENN GJERNE, men han velger sine "offer" m omhu og kun de som har mange følgere. Det er, etter mitt syn, enkel retorikk og sånn har han holdt på siden han begynt på Twitter. Kun de med mange følgere fordi det trigger han og hans ego. Nei, fyren er kun PR kåt og jeg har fulgt han  lenge. Siden Twitter og han hadde få følgere. 

• Liker 4
Skrevet

anna prøver å fremstå som ett uskyldig offer som har gjort en feil, dette er ikke feil, det er en nøye kalkulert svindel fra firmaet  rett og slett. dama har styrt bloggen og "imperiet" sitt med jernhånd de siste årene og vet utmerket godt hva hun har gjort! tipper de fleste medier kan se det, de eneste som ikke ser det er blodfansen fra livets harde skole hehe.

• Liker 31
Gjest Blondie65
Skrevet
31 minutter siden, TøffeSnåkus skrev:

Jeg skrev ikke at han ikke skulle kritisere sak, MER ENN GJERNE, men han velger sine "offer" m omhu og kun de som har mange følgere. Det er, etter mitt syn, enkel retorikk og sånn har han holdt på siden han begynt på Twitter. Kun de med mange følgere fordi det trigger han og hans ego. Nei, fyren er kun PR kåt og jeg har fulgt han  lenge. Siden Twitter og han hadde få følgere. 

Han velger en sak som er aktuell i media. Som enhver annen person som driver satire.

Jeg lurer på om en del av stand up og satireprogram - f.eks. Nytt På Nytt - kunne eksistert dersom alle skulle blitt så fornærmet, krenket og viftet med mobbekortet så ofte som bloggerne gjør det? Ta f.eks. Pernille Sørensens Mette Marit parodi eller Rune Andersen sin kong Harald parodi - ingen av disse er spesielt snille. 

Annonse
Skrevet
23 minutter siden, Blondie65 skrev:

Han velger en sak som er aktuell i media. Som enhver annen person som driver satire.

Jeg lurer på om en del av stand up og satireprogram - f.eks. Nytt På Nytt - kunne eksistert dersom alle skulle blitt så fornærmet, krenket og viftet med mobbekortet så ofte som bloggerne gjør det? Ta f.eks. Pernille Sørensens Mette Marit parodi eller Rune Andersen sin kong Harald parodi - ingen av disse er spesielt snille. 

Det er bare bloggerene som får høste sympati ser det ut som da enkelte ikke klarer å skille mellom virksomhet og privatperson. 

• Liker 8
Skrevet (endret)
1 time siden, TøffeSnåkus skrev:

Jeg kjenner ikke Hansen personlig og kan derfor ikke ta stilling til om mannen er PR-kåt eller ikke. Når jeg tenker etter vet jeg forferdelig lite om Hansen og hans privatliv. Jeg  kjenner bare til vedkommende fra fotballbanen, VGTV og sosiale medier. 

Ikke har han brutt lovverket eller solgt privatlivet og barn for antall klikk heller. Oppgjøret hans med influencerens ukultur og herjing i sosiale medier burde blitt rettet oppmerksomhet mot for lenge siden. 

Endret av Snaskesnusken
  • Liker 34
Gjest Brielle
Skrevet
1 time siden, TøffeSnåkus skrev:

Da må du skylde på media for det samme, VG osv... Det er vanlig å skrive om de mest kjente profilene, de som når ut til flest folk og som flest folk vet hvem er. Da kjenner de  jo også til det du skriver om slik at de forstår poenget ditt, sier seg selv. Dette gjør også komikere på scenen, når de parodierer, har vært sånn i flere tiår, så da er isåfall de like ille. De som stikker seg mest frem og er i rampelyset må tåle å bli snakket om o.l, det er en del av pakken og noe alle vet. Det koster å bli "kjendis", da får man gjerne hele pakken, så det må man ta med i vurderingen om man ønsker å bli det. Dette skjer med politikere, skuespillere osv også. Og særlig hvis de gjør noe ulovlig. De med flest følgerne har også størst ansvar, de har faktisk en viss påvirkningskraft og de har ønsket dette selv. Vi trenger en som Mads Hansen, for mye av det som blir frontet av enkelte er direkte skadelig, og det er godt at noen som han tuller med det og er en motstemme. Han er ikke noe mer eller mindre pr-kåt enn de han snakker om. Virker som om det heller er du som er ute etter en person og ikke en sak, det virker som du ikke liker Mads Hansen. De fleste har få følgerne i starten av sin "sosiale media-karriere", så det er ikke relevant.

Skrevet (endret)

Ja da Anna 👍 Det er helt naturlig at du har en unormalt god dag i dag. At du akkurat idag har ekstra mye energi til å kjøre en ekstra runde med  ***  før levering. Det sier seg selv at du har ekstra mye energi idag, etter gårsdagen store mediaoppslag om Anna Rasmussen som har fått bot på 100.000 kr pga hun har svindlet. Vi kunne lese om denne saken over alt.

Om du er, som du påstår, i unormalt godt humør i dag, så er du alldeles blottet for samvittighet og normale følelser.

Jeg skjønner du prøver å få folk til å glemme gårsdagens skriverier. Men jeg glemmer aldri alt det galne du har gjort og sagt på bloggen din. Ikke før du legger deg langflat, og beklager overfor leserne. Leserne dine som du til stadighet prøver å manipulere. Og kanskje jeg glemmer dette når jeg ser du virkelig prøver å forandre deg selv og bloggen.

Gratulerer Anna. Igjen et innlegg med løgner. Du viser også idag din mangel på etiske verdier.

Endret av Sjokka
Skrevet

Anna er jo selvfølgelig glad idag, hun er overalt i rampelyset! 

I følge seg selv trakk hun seg vekk derfra, men det er vel heller det at det ikke var noe å skrive om henne lenger.. 

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...