Gå til innhold

Anna Rasmussen

Anbefalte innlegg

Skrevet
1 minutt siden, LeilaS said:

Hun føler seg vel utenfor og vil ha litt oppmerksomhet hun og. For et sirkus 🙈

Det er jo med alle disse "haterne" at de skaper trafikk og drama til bloggen. Hun prøver så godt hun kan nå å få MH til å svare.

• Liker 6
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ryddet for innhold med opphavsrett.

Edie, adm.

Skrevet

Kan noen legge ut kommentaren til hu jenta på Facebook?

• Liker 1
Gjest loveli
Skrevet (endret)

Mener Anna selv at hun klarer å svare Mads Hansen med det siste innlegget sitt?

Man skjønner fort at dette er en ung jente uten så mye erfaring når man leser forsvarstalen hennes. Hun klarer ikke reflektere eller ta til seg konstruktiv kritikk. 

Hun forsvarer seg med at barnevernet hadde tatt affære hvis de mente dette var omsorgssvikt. Problemet her Anna, er at eksponering av barn i det offentlige rom er relativt nytt. Det er lov å tenke sjæl, selv om det ikke (foreløpig) finnes lover og regler som gjelder akkurat det du holder på med.

Du selger barna dine, du selger de jævlig billig. Å påstå at du selv vet hvor mye eksponering barna dine tåler viser bare hvor latterlig lite du forstår av hele debatten. Det hele virker å flyte over hodet på deg og du klarer ikke åpne øya og se litt nye sider av saken.

Selvfølgelig dør ikke noen av barna av at du legger ut personlig informasjon om dem eller om deg selv. Men du aner ikke hva konsekvensene blir senere.

(...). Det er her du som mor har ansvaret for å beskytte barnet. 

Som de sier ved pågripelser i USA; Alt du sier kan og vil bli brukt mot deg.

Og når vi så sier at et bilde sier mer enn tusen ord, hvor ender vi da Anna?

Ryddet for persondebatt. Edie, adm.

Endret av loveli
Gjest Marist
Skrevet

Jeg liker det Jenny Skavlan sa om datteren, at de kom til å skjerme henne helt fra sosiale medier. Dette fordi hun som mor ville oppleve det som et overtramp hvis vilt fremmede kjente igjen hennes datter fordi de har sett henne på nettet. Respekt!

Skrevet
53 minutter siden, BuffaloDuck skrev:

Det er jo med alle disse "haterne" at de skaper trafikk og drama til bloggen. Hun prøver så godt hun kan nå å få MH til å svare.

Likevel så klager hun over han og ber han om å la henne være i fred 🙄

• Liker 2
Gjest Gregor Clegane
Skrevet

Mission Impossible het egentlig "Mission without Anna Rasmussen".

Skrevet
3 minutter siden, LeilaS said:

Likevel så klager hun over han og ber han om å la henne være i fred 🙄

Ja haha. Hun svarte jo han, han svarte tilbake. Hun fortsetter jo å blogge om han og søke oppmerksomhet.

• Liker 2
Skrevet (endret)

Trine stakkarsliggjør Anna og Isabell i FB-kommentaren sin. Fordi de har hatt en vanskelig oppvekst, og kanskje ikke er i stand til å forsvare seg på en samfunnsmessig akseptert måte så skal de få være i fred.

Nei vet du Trine..

INGEN av disse to er stakkarslige. De er reinspikka kyniske, drevet av profitt.

Du Trine unnskylder deres holdninger og deres handlinger fordi de er stakkarslige. DET har jeg lest for mye til for å være enig i. Jeg er tvert imot dypt uenig. 

Å behandle folk som har tjent grovt på uetisk vis som stakkarslige, er et stort feilgrep, Heia Mads! 

(Jeg har ikke anledning til å svare i Annas FB, blokkert av hennes årelange kommunistsensur. Hun sletter all kritikk, men tør ikke med Mads. Hurra!)

Endret av Friluftsdame
  • Liker 34
Gjest Marist
Skrevet
26 minutter siden, Friluftsdame skrev:

Trine stakkarsliggjør Anna og Isabell i FB-kommentaren sin. Fordi de har hatt en vanskelig oppvekst, og kanskje ikke er i stand til å forsvare seg på en samfunnsmessig akseptert måte så skal de få være i fred.

Nei vet du Trine..

INGEN av disse to er stakkarslige. De er reinspikka kyniske, drevet av profitt.

Du Trine unnskylder deres holdninger og deres handlinger fordi de er stakkarslige. DET har jeg lest for mye til for å være enig i. Jeg er tvert imot dypt uenig. 

Å behandle folk som har tjent grovt på uetisk vis som stakkarslige, er et stort feilgrep, Heia Mads! 

(Jeg har ikke anledning til å svare i Annas FB, blokkert av hennes årelange kommunistsensur. Hun sletter all kritikk, men tør ikke med Mads. Hurra!)

Hvor har hun skrevet dette? Ser bare støttekommentaren som refser Mads Hansen på dette fb-innlegget.

Skrevet

Trine gjør kun dette for oppmerksomhet. Virkelig tragisk. Må vel nærme seg 50?

• Liker 11
Skrevet (endret)

Trine sine innspel er berre flaue.

Men sånn generelt er kommentarfeltet i innlegget mot Mads Hansen (på MtM si FB-side) eit heller underleg skue. Det er så mange som meiner noko, men det verkar ikkje som om dei forstår kva dei meiner noko om. Dei fleste har fått med seg at Anna er lei seg for Mads var slem, og dermed skal Anna verta forsvart med nebb og klør, og mobbekortet høgt i lufta. Men dei anar jo ikkje kva saka handlar om som eigentleg. Retorikken til Mads flyg over hovudet på veldig mange, og Anna sjølv kjem til kort og trekk seg ut og overlater resten av diskusjonen til moder Trine og heiagjengen. 

Eg syns framleis MH er ein klein type sånn generelt sett, og syns og han kunne gått litt meir på andre som eksponerar ungane sine på liknande måte (kanskje berre litt meir delikat). Eg skal ikkje stakkarsleggjer Anna, men ho er eit lett «offer», ho er ung, ho reagerer med sterke følelsar og bit på agnet han legg ut. Det er der eg ikkje heilt vert klok på MH og kva slags agenda han eigentleg har. Har hatt min dose av fotballmiljø oppover (har fire søner) og det er alltid ein Mads Hansen-type eller ti på kvart lag.

Endret av decker
  • Liker 10
Skrevet
1 time siden, Marist skrev:

Jeg liker det Jenny Skavlan sa om datteren, at de kom til å skjerme henne helt fra sosiale medier. Dette fordi hun som mor ville oppleve det som et overtramp hvis vilt fremmede kjente igjen hennes datter fordi de har sett henne på nettet. Respekt!

Jeg tror ikke en gang jeg visste at Jenny har fått barn.. Da gjør man det riktig, ja.

• Liker 17
Skrevet

Er fullstendig enig med MH i denne saken her. Og til de som mener at det er mange andre bloggere han kan "ta", så er jo det helt korrekt, men det er jo ikke nødvendigvis sånn at han gidder å sitte å saumfare alle blogger 24/7. Om han skal ta alle sammen på noe så blir jo det en fulltidsjobb. Og så mye idiotisk som f.eks Anna lirer ut av seg så er det ikke så vanskelig å finne noe.

• Liker 13
Skrevet
41 minutter siden, Marist skrev:

Hvor har hun skrevet dette? Ser bare støttekommentaren som refser Mads Hansen på dette fb-innlegget.

I svaret til Trine som begynner med «du er såpass smart..»

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, Aintnofun skrev:

Er fullstendig enig med MH i denne saken her. Og til de som mener at det er mange andre bloggere han kan "ta", så er jo det helt korrekt, men det er jo ikke nødvendigvis sånn at han gidder å sitte å saumfare alle blogger 24/7. Om han skal ta alle sammen på noe så blir jo det en fulltidsjobb. Og så mye idiotisk som f.eks Anna lirer ut av seg så er det ikke så vanskelig å finne noe.

Han skriver i et tilsvar til Trine Grung på FB siden til AR at han har tatt for seg mange bloggere, også CBE, funkygine og mange flere. Men at de ikke drar offerkortet på samme måte som IR og AR. 

• Liker 12
Gjest Marist
Skrevet

Anna skriver i siste blogginnlegg at hennes eksponering av egne barn er ikke noe som skal opp til offentlig debatt. Da får jeg lyst til å si at hun må slutte å eksponere dem da, fordi det må gå an å ha debatt om hvorvidt det er bra for barn å bli eksponert slik hennes barn blir. (Saklig debatt riktig nok). Hun lister også opp alle etater som er innblandet, bl.a barnevern. 

Skrevet

Han bør visst passe seg for i England tok noen selvmord fordi de var utsatt for noe lignende som henne og Isabell  (hånet av en artist eller noe sånt).... seriøst Anna! Det der er virkelig over streken! Men det er flott å se deg drite deg mer og mer ut! 

• Liker 20
Gjest Jegskulleønskeat
Skrevet

Jeg er enig i at hun burde la være å blogge i datteras navn når innholdet er drama, sex, nakenbilder og familiekonflikter. Synes hun må velge å blogge enten som Anna Rasmussen med dette innholdet (og da utelate barna fullstendig), eller som MTM og utelukke alt som omhandler nakenhet, kropp og utlevering av privatlivet til familien. Mener at disse tingene ikke må kombineres. 

Ellers står jeg fortsatt fast ved det jeg sa om at Mads gjorde noe unødvendig, Dvs han kunne gjort det på en annen måte. Anna er en søt jente. Hun trenger bare veiledning fra noen som virkelig bryr seg og ikke bare vil hetse❤️❤️

Skrevet

Lurer på hvem som har skrevet innlegget. Det er i hvert fall ikke hennes ord eller måte å skrive på. 

• Liker 12

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...