Korpsnerden Skrevet 1. juni 2018 #7361 Skrevet 1. juni 2018 «...lalala...jeg gidder ikke trene, for jeg kan operere..lalala» . Lurer på hvorfor den låten datt ned i hodet på meg nå? 28
Friluftsdame Skrevet 1. juni 2018 #7362 Skrevet 1. juni 2018 Siste blogginnlegget til Anna er rystende. Er det virkelig ingen som kan hjelpe henne? Anna må operere seg fordi hun alltid må føle seg vel. Fordi hun er et forbilde som alltid må være perfekt, også når hun er på butikken og handler mat.. Det første jeg tenker er at Anna, du er på ville veier. For det første er du nok ikke en så stor kjendis som du selv liker å tro. For det andre, og aller viktigst, du fremstår som alt annet en rollemodell i det du skriver. En rollemodell er en som er seg selv. At Anna trenger hjelp, er åpenbart. 39
Ultiva Skrevet 1. juni 2018 #7363 Skrevet 1. juni 2018 14 minutter siden, Friluftsdame skrev: Siste blogginnlegget til Anna er rystende. Er det virkelig ingen som kan hjelpe henne? Anna må operere seg fordi hun alltid må føle seg vel. Fordi hun er et forbilde som alltid må være perfekt, også når hun er på butikken og handler mat.. Det første jeg tenker er at Anna, du er på ville veier. For det første er du nok ikke en så stor kjendis som du selv liker å tro. For det andre, og aller viktigst, du fremstår som alt annet en rollemodell i det du skriver. En rollemodell er en som er seg selv. At Anna trenger hjelp, er åpenbart. Plastikkirurgi fremstår som obligatorisk dersom du skal være rosablogger. For en skremmende og usunn bransje. Stakkars bloggere og stakkars leserne som biter på agnet om at lykken ligger i kunstig "forskjønnelse". 9
Panda90 Skrevet 1. juni 2018 #7364 Skrevet 1. juni 2018 Har ikke lest siste innlegg da jeg bevisst ikke trykker inn på bloggen, men har fått med meg overskriften. Sikker på at det hele ikke bare er et stunt? Eller er det tilfeldig at hun skrev de to siste innleggene bare dager etter at Mads Hansen slapp låten Sommerkroppen? 1
Xstrella Skrevet 1. juni 2018 #7365 Skrevet 1. juni 2018 Sterke kvinner/jenter er de som ikke følger kuflokken. Som tør gå usminket i joggebukse ut på butikken med håret i en dult. Sterke kvinner driter i plastisk kirurgi og er modne nok til å forstå at operasjoner ikke gjør dem lykkeligere. Kjære Anna. Du er ikke kongelig. Du er ikke artist eller skuespiller. Du er en helt vanlig dame og trenger virkelig ikke sminke og fjonge deg for å gå på butikken. Nå virker du veldig umoden og lite sterk. Og hvertfall ikke noe bra rollemodell. Du må høre på sangen til Mads Hansen. Du og alle rosabloggerene. Ta den til dere og TENK dere om. 27
Gjest Sjokka Skrevet 2. juni 2018 #7366 Skrevet 2. juni 2018 (endret) Det siste innlegget til Anna er bare et stort rot. For en skrivemåte....Eller hun kan jo ikke skrive i det hele tatt. Hun prøver seg på nye uttrykk som "plutselig stod jeg i andres sko". Men hun bruker dem jo helt feil, og man blir jo forvirret av å lese innlegget. Er det å stå i andres bloggere sine sko hun mener?? Sannsynligvis. Jeg lever av å ha god selvtillit. - De siste 2 årene har jeg ikke hatt det. Dette var overskriften og første setnig i innlegget. For meg harmonerer ikke det i det hele tatt. Hun framstår som noe helt annet enn ei med stor selvtillit, og det er usikker. Hvorfor operere inn silikon i brystene hvis du har høy selvtillit? Hvorfor operere silikonen ut igjen hvis du har høy selvtillit? Og hvorfor skal Anna operere enda en gang? Jo pga usikkerheten hun har hatt i mange år. Og det er ikke bare de 2 siste årene hun har manglet selvtillit, som hun selv opplyser i innlegget. Anna skriver hun føler hun blir ledd av når hun er ute. Hvis dette kun er en følelse, bør hun søke hjelp umiddelbart. Men på den annen side forstår jeg folk ler av henne. Anna har lagt opp til det selv med alt det tragisk komiske hun legger ut på bloggen. Anna, bruk lengre tid på å formulere deg riktig i et innlegg. Du kan ikke bare sette deg ned på pc'en og skrive et innlegg i full fart. Da blir innleggene deretter. Feil formuleringer, full av rot, og du hopper fra ene tingen til den andre uten å lage nytt avsnitt. Hvis du vil ha slutt på den følelsen med at folk ler av deg når du er ute, begynn å framstå sympatisk på bloggen. Ikke latterliggør deg selv med utlevering av deg selv og dine. Slutt med clickbait, løgner, falske konkurranser og lettkledde bilder av deg selv. Enkelt og greit, begynn å blogge som en kvinne med god moral. Da vil du få det bedre med deg selv, angsten vil gradvis bli bedre fordi du er stolt av deg selv, og selvtilliten bygger seg opp igjen. Men Anna, det å sende ut en snapchat når du står og maler i bare t-shirts, med rumpa bar og synlig for Gud og enhver, det er ikke med på å bygge opp et godt rykte rundt deg selv. Og om du er et forbilde som du selv sier du er, kan virkelig diskuteres. Et forbilde for meg er det helt motsatte av hva du framstår som i bloggen. Legg om kursen Anna! Endret 2. juni 2018 av Sjokka
FruRosa Skrevet 2. juni 2018 #7367 Skrevet 2. juni 2018 Om folk ler av henne er det ikke pga silikon eller mangel på silikon! ...eller andre inngrep hun har gjort/ikke har gjort. Det er pga måten HUN SELV fremstiller seg på SoMe! Dag etter dag, uke etter uke, måned etter måned, år etter år. Hun har laget sitt eget omdømme av hvordan hun velger å fremstå. Og det er IKKE positivt! 24
Populært innlegg Mrs O'Donell Skrevet 2. juni 2018 Populært innlegg #7368 Skrevet 2. juni 2018 Jeg leser bare overskriftene og får vondt av henne. Hun roper så høyt og avslører hvor ung og usikker hun er. Jeg har en datter på samme alder som studerer, reiser, griller og bader med venner og nå har sommerjobb. Å være mor til 3, ikke ha hverken utdannelse eller jobb og leve av å utlevere sjela si i en alder av 21 år er bare sørgelig. Stakkars Anna. 58
Gjest Sjokka Skrevet 2. juni 2018 #7369 Skrevet 2. juni 2018 (endret) Slettet Endret 2. juni 2018 av Sjokka Feil informasjon
Jordbærkake34532 Skrevet 4. juni 2018 #7370 Skrevet 4. juni 2018 Må være gøy for familie/barna og se moren sin få lapdance av flere menn😓 11
Gjest Sjokka Skrevet 4. juni 2018 #7371 Skrevet 4. juni 2018 Anna har lagt ut video på bloggen fra hawai festen. Jøye meg. Hun virker like sex fiksert på fest med venner, som hun ellers viser seg å være på blogg, Snap og insta. Hun sitter på en stol med bind for øyene og får lap dance av flere mannfolk i bar overkropp. Anna stryker han ene gubben over brystet mens han danser over henne. Ikke vet jeg om dette er en vanlig lek blant ungdom idag, men synes det er upassende av en småbarnsmor å legge dette ut på en blogg.
smalls Skrevet 4. juni 2018 #7372 Skrevet 4. juni 2018 15 minutter siden, Sjokka skrev: Anna har lagt ut video på bloggen fra hawai festen. Jøye meg. Hun virker like sex fiksert på fest med venner, som hun ellers viser seg å være på blogg, Snap og insta. Hun sitter på en stol med bind for øyene og får lap dance av flere mannfolk i bar overkropp. Anna stryker han ene gubben over brystet mens han danser over henne. Ikke vet jeg om dette er en vanlig lek blant ungdom idag, men synes det er upassende av en småbarnsmor å legge dette ut på en blogg. Er Jan med?
Gjest Picketfence Skrevet 4. juni 2018 #7373 Skrevet 4. juni 2018 Vanskelig å forstå tankegangen her, etter innlegg om avkom som "deler ukritisk" med fremmede, og annet avkom som får uønsked oppmerksomhet på skole grunnet mors jobb. Trist jobb
Perle Skrevet 4. juni 2018 #7374 Skrevet 4. juni 2018 Herregud, for en tragisk fest. Virker som de har sett på musikkvideo om hvordan man skal feste også hermer de. Stivt, påtatt og nitriste omgivelser. 8
BeverTramp Skrevet 4. juni 2018 #7375 Skrevet 4. juni 2018 På de fleste klippene sitter ungdommen rundt et bord med en mobil i hånden. Det ser overhodet ikke ut som "en fest helt ute av kontroll". Ser ut som en helt vanllg ungdomsfest med drikke, mobiler og litt dans. Og på et eller annet tidspunkt fant mammaen ut at det hadde vært greit med bind for øynene og ekstra oppmerksomhet fra menn 🙄 Men helt ute av kontroll? Er vel ikke noe nytt at hun prøver å dra det meste ut av proporsjoner... 12
Gjest Sjokka Skrevet 4. juni 2018 #7376 Skrevet 4. juni 2018 17 minutter siden, smalls skrev: Er Jan med? Nei, Jan var ikke med. Synes Jan virkelig at dette.er greit? Hun tar jo på hvert bidige mannfolk. Hun la seg også overtvers på 3 av guttene.
Friluftsdame Skrevet 4. juni 2018 #7377 Skrevet 4. juni 2018 Ikke en fest ute av kontroll, men en blogger og mamma ute av kontroll. Tragisk. 48
Oppland Skrevet 4. juni 2018 #7378 Skrevet 4. juni 2018 Jeg bare leste det lille hun hadde skrevet som startet med ei overskrift med ordfeil. Nå synes jeg hun skulle ta seg en lang pause fra bloggingen, det er bare trist. Hun virker helt uten motivasjon, men liksom må blogge for å få en inntekt. Huff, tror hun virkelig sliter med seg selv om dagen. Videoen gadd jeg ikke se på, regner med det er samme triste greiene. 4
Hattifnatten Skrevet 4. juni 2018 #7379 Skrevet 4. juni 2018 25 minutter siden, Sjokka skrev: Nei, Jan var ikke med. Synes Jan virkelig at dette.er greit? Hun tar jo på hvert bidige mannfolk. Hun la seg også overtvers på 3 av guttene. Jo, det var jo han som ga henne lapdance helt på slutten. 3
My <3 Skrevet 4. juni 2018 #7380 Skrevet 4. juni 2018 Lurer på NÅR bruddet med Jan blir et faktum. Hun er jo som en hun-edderkopp. Etter hun er blitt befruktet så er mannen uinteressant. 28
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå