Gå til innhold

Anna Rasmussen

Anbefalte innlegg

Gjest Sjokka
Skrevet
7 minutter siden, J.. skrev:

Sjekk insta..

Harm og jeg Hegseth insta?

Fant ikke noe om den selvutnevnte Milfen der. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så bra de setter fokus på hvor negativt dette er. Og bra de tar de andre bloggerene og. Burde vært forbudt å tjent seg rike på salg av barna. Hun blokker alle på ig som ikke hyller henne. Det er ikke normalt å oppføre seg slik.

• Liker 7
Skrevet (endret)

Hva mener hun med de to siste snappene?

en med regning for parterapi også neste om at hun ikke visste om det?

Endret av Kristanna
  • Liker 2
Gjest Sjokka
Skrevet
3 minutter siden, Kristanna skrev:

Hva mener hun med de to siste snappene?

en med regning for parterapi også neste om at hun ikke visste om det?

Hva? Legger hun ut bilde av en faktura om parterapi på Snap? Eller misforstår jeg?

Men å legge opp til spekulasjoner kan hun. 

Skrevet
13 minutter siden, Sjokka skrev:

Hva? Legger hun ut bilde av en faktura om parterapi på Snap? Eller misforstår jeg?

Men å legge opp til spekulasjoner kan hun. 

Ja to snap med en faktura derfra.

Den ene står det: den følelsen når noen andre mener man trenger parterapi. 

På nr 2 står det: dyrt må jeg si, for en time jeg aldri har visst om..

Skrevet
1 minutt siden, Kristanna skrev:

Herlighet... Hun eier tydeligvis ingen grenser.

• Liker 1
Gjest Sjokka
Skrevet
12 minutter siden, Kristanna skrev:

Får håpe det er Jan som har tatt tak nå da, for ifølge videoene hun har lagt ut på Facebook, så sitter hun og kommenderer  og kjefter på han  hele tiden. Det siste var: "Du kan ikke ta i snus på video"  kjeftet hun til han. Og stakars Jan tok snusen ut igjen av munnen og la den i boksen igjen. En tidligere video sa hun til Jan når han pratet: "Ikke sludre. Det høres så fælt ut når du sludrer".  Da så jeg Jan  ble litt matt, sukket Og bøyde hodet nedover.  (Og dette filmer de og legger ut på nett 😲) 

Der er nok flere som mener de trenger parterapi, når de filmer seg selv og legger det ut på nett så hele Norge kan se. 

Skrevet

Er nok en leser som muligens har bestilt time via hennes navn, men hun hadde nok ikke hatt vondt av det. 

• Liker 3
Skrevet

Tråden er ryddet for persondebatt.
/lillesky (mod)

Skrevet

Hvorfor ble bildet fjernet som persondebatt?

Det er jo en pod med tilhørende bilde som er ment å dele med folk,om nettopp MtM.

Latterlig.

• Liker 2
Gjest Sjokka
Skrevet
9 minutter siden, J.. skrev:

Hvorfor ble bildet fjernet som persondebatt?

Det er jo en pod med tilhørende bilde som er ment å dele med folk,om nettopp MtM.

Latterlig.

Kanskje fordi det var et barn med på bildet?

Skrevet

Dette topper alt, det bildet der er det værste jeg har sett. Dette burde ikke vært lov i Norge idag :icon_frown: Vil gå så lang i å påstå at hun ikke egner seg som mor når hun legger ut slikt som dette. 

• Liker 19
Gjest Sjokka
Skrevet
3 minutter siden, Mrs O'Donell skrev:

Om dette var første gang jeg såg dette bilde hadde jeg ikke i min villeste fantasi tenkt at det var et barn gjemt bak sladden, for å si det forsiktig 🙀

Grusomt bilde. Skremmende og trist. 

Enig. Men det som virkelig er trist, er at ingen klarer å stanse den unge mammaen sine utlevering av både det ene og andre på blogg og insta og Snap. Det ene er jo verre enn det andre. Bilder av Anna og 2 mannfolk i sengen, sender hun ut på snapp, med tekst: "dette var en koselig kveld"   Og "i natt har vi delt seng med en annen jente" med på følgende bilde av Anna, Jan og den unge damen.. Også sendt ut på snap

Gjest Sjokka
Skrevet
4 minutter siden, TulleJenny skrev:

Dette topper alt, det bildet der er det værste jeg har sett. Dette burde ikke vært lov i Norge idag :icon_frown: Vil gå så lang i å påstå at hun ikke egner seg som mor når hun legger ut slikt som dette. 

Kunne ikke vært mer enig. Det er så gale som det går ann å bli. 

Men en dag slår det kraftig tilbake på Anna. Dette kan jo aldri ende godt?

Skrevet

Dette er bare sykt. Håper noen griper inn:frkk:

• Liker 5
Gjest Carina Maria
Skrevet
2 minutter siden, Devilmom skrev:

Dette er bare sykt. Håper noen griper inn:frkk:

Det har ingen ting med hennes måte på og vere som mamma til ungene sine og når du andre håper at noen griper inn kommer det fra noen som ikke kjenner henne annet enn fra bloggen hennes. 

Skrevet

Har ingenting med hennes måte og være på,har sett litt på gamle episoder av unge mødre, og der virker hun som en super mamma og ei trivelig jente. Det er bilde jeg reagerer på,syns det er vel dristig å legge ut et slikt bilde av seg selv og barnet.

Skrevet

Vet ikke hvor mange som har fått dette med seg, men 1. mai trådde ny personvernlovgivning (GDPR) i kraft. Man kan jo håpe at medier som blogg.no velger å endre rutinene sine noe slik seriøse bedrifter gjør i disse dager (og har jobbet med det siste året eller deromkring). 

GDPR sier dog ikke noe spesifikt om bloggere, men presiserer at:

"Forordningen artikkel 8 inneholder en egen regel om behandling av barns personopplysninger. Her fremgår det at samtykke til å behandle opplysninger om barn under 13 år kun er gyldig dersom det er avgitt eller godkjent av barnets foresatte når formålet med behandlingen er å tilby informasjonssamfunnstjenester."

Kilde: https://www.regjeringen.no/no/tema/statlig-forvaltning/personvern/nye-personvernregler-i-eu/id2340094/

Jeg savner en lov (enten fra EU eller Norge) som regulerer hvordan barn kan brukes når behandlingen av personopplysninger (derav bilder og all annen informasjon som kan brukes til å identifisere barnet) ikke er å tilby informasjonssamfunnstjenester. Du må være en kronidiot dersom du argumenterer for at Annas blogg gjelder som en "informasjonssamfunnstjeneste", men hvor blir det av lovene som skal beskytte personvernet til barna som faller utenfor dette paraplybegrepet? Skal de stå helt ubeskyttet?

• Liker 6
Skrevet
13 minutter siden, Carina Maria said:

Det har ingen ting med hennes måte på og vere som mamma til ungene sine og når du andre håper at noen griper inn kommer det fra noen som ikke kjenner henne annet enn fra bloggen hennes. 

Nei, ingen av oss vet hvordan hun er med barna når hun for engangs skyld ikke har et kamera eller mobilen på slep. Det har du helt rett i. Men nå har hun i grunn brettet ut og vist det meste av familielivet sitt på nett for gud og hverman.

Men jeg spør meg selv: Er det å være en god mor når man eksponerer ungene noe så i de grader på internett? 
For å toppe det hele med et hinsides bilde av mor og datter. Når man sladder bort barnet ser bildet ut som det er tatt rett ut av en voksenfilm..
Mitt svar er nei. 

• Liker 22
Skrevet
6 minutter siden, Devilmom skrev:

Har ingenting med hennes måte og være på,har sett litt på gamle episoder av unge mødre, og der virker hun som en super mamma og ei trivelig jente. Det er bilde jeg reagerer på,syns det er vel dristig å legge ut et slikt bilde av seg selv og barnet.

Måten hun fremstår på har forandret seg mye siden "unge mødre", men dessverre ikke til det bedre. Hun virket faktisk mer moden, fornuftig og reflektert som 15-16-åring enn hun gjør nå... 

• Liker 16

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...