Gå til innhold

Anna Rasmussen

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
36 minutter siden, Cookie123 skrev:

Måtte inn og se bildet nå!!! Skjønner ikke at en mor kan finne på noe sånt! Og de andre bildene som ligger der; de er jo bare av henne og M.

Og stort sett i like klær...

• Liker 5
Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)

Endret av Nasse Nøff ❤
Skrevet
1 minutt siden, Nasse Nøff ❤ skrev:

Å herre jesus. 

Ser 2 kommentarer som er imot dette.. og jeg vedder på at innen i morgen kveld så er de borte og personen blokkert. I kjent Anna-stil. 

Hun har allerede fjernet minst 4 kommentarer som var i mot bildet. Så de to som er igjen blir nok fjernet i løpet av kvelden ja.

• Liker 6
Skrevet
Akkurat nå, Panda90 skrev:

Hun har allerede fjernet minst 4 kommentarer som var i mot bildet. Så de to som er igjen blir nok fjernet i løpet av kvelden ja.

Ytringsfrihet, hva er det? 🙃

• Liker 1
Gjest Himmelblå10
Skrevet

Synes ikke bilde var så ille egentlig.. har jo bare på seg en vanlig bikini? Haha kommer til å få så mye hat nå

Skrevet
21 minutter siden, Himmelblå10 skrev:

Synes ikke bilde var så ille egentlig.. har jo bare på seg en vanlig bikini? Haha kommer til å få så mye hat nå

Hun dro trusa opp i rumpa og poserte provoserende sammen med datteren sin for å skape diskusjon og interesse. Hbot mange kjenner du som sitter der og poserer med baken bar og en MILF tattis på rumpeballen, sammen med ungren sin? Hun vet dette er drøyt, det er på kanten. De sitter ikke på en strand eller en stein, de sitter på en seng på et soverom. Settingen er mye avgjørende for hva bildet skal utstråle, hadde dette vært min venninne hadde hun fått hørt det. 

• Liker 29
Gjest Himmelblå10
Skrevet
3 minutter siden, Stjernekikkeren skrev:

Hun dro trusa opp i rumpa og poserte provoserende sammen med datteren sin for å skape diskusjon og interesse. Hbot mange kjenner du som sitter der og poserer med baken bar og en MILF tattis på rumpeballen, sammen med ungren sin? Hun vet dette er drøyt, det er på kanten. De sitter ikke på en strand eller en stein, de sitter på en seng på et soverom. Settingen er mye avgjørende for hva bildet skal utstråle, hadde dette vært min venninne hadde hun fått hørt det. 

Ser nå ut som det er sånn bikinien skal være i mine øyne. Ville nok ikke lagt ut et sånt bilde selv.. men jeg mener det finnes verre bilder enn det der. 

Gjest Bella_belle
Skrevet

ANNA ER FERDIG I BLOGGERNE!!! Endelig kan jeg se en hel episode fra neste sesong uten å spole over eller slå av lyden!!!! 🤩🤩🤩🤩🤩

Skrevet
4 timer siden, Himmelblå10 skrev:

Ser nå ut som det er sånn bikinien skal være i mine øyne. Ville nok ikke lagt ut et sånt bilde selv.. men jeg mener det finnes verre bilder enn det der. 

Så klart finnes det verre bilder. Det vil det alltid gjøre. Det betyr allikevel ikke at bildet ikke er forkastelig. At noen i det hele tatt tenker at bildet er ok skremmer meg. 

• Liker 13
Skrevet

Men hun oppnår det hun ønsker, hun bli diskutert igjen. 

Fullstendig uten moral og klasse. 

• Liker 3
Gjest Sjokka
Skrevet

En småbarnsmor som tatoverer "Mother i like fuck" på den ene skinken, finner jeg vulgært. Hva lærer hun datteren sin med dette? Er hun en god omsorgsperson når hun publiserer slike bilder på nett? Beskytter hun barnet sitt? Nei, nei og atter nei!

Denne mammaen  sitter i en godt planlagt positur, i avslørende bikini, hvor hele rumpa er bar, og MILF er synlig for alle. Når hun på toppen av det hele tar med sin mindreårige datter på bildet og poster det på Instagram,  så lurer jeg på hva som surrer seg i hodet på mammaen. 

Bloggen til Anna er kraftig kritisert, er blitt latterligjort og parodiert. Leserne og samarbeidspartnere boikotter henne pga hennes usympatiske og sex relaterte innlegg på bloggen.

Ser det er enkelte som mener bildet på Instagram ikke er så ille. Da må jeg spørre: Ville du gått på stranden, hånd i hånd med barnet ditt, i den bikinien og tatooen som sier: En mor jeg vil pule? Det er det Anna har tatovert på rumpen, og i tillegg kler hun seg opp i en bikini hvor hele rumpen og tattoen synes. Jeg finner det frastøtende og vulgært. I det andre bildet hun har publisert på Instagram, går hun hånd i hånd med barnet. Her går bloggeren med en bikini som også viser hele rumpa og MILF tatooen. 

Om det er en sak for barnevernet, får faktisk barnevernet vurdere. Vi er pliktet til å melde fra, når vi er bekymret. 

Anna står fram som en ung 3 barns mor som ikke klarer å skille mellom rett og galt. 

Hva skal til for at bloggeren forstår, eller vil hun i det hele tatt forstå? Skal vi sitte og se på at et mindreårig barn blir uthengt på slike bilder? For det er faktisk det Anna gjør. Hun tar med et barn, som ikke er i stand til beskytte seg selv mot å bli publisert på nett. 

Skrevet

Etter jeg har sett parodivideoene til Herman Flescig på insta, så klarer jeg ikke la være å lese "MichellE" på måten han sier det. :fnise:

• Liker 10
Skrevet
2 timer siden, Sjokka skrev:

En småbarnsmor som tatoverer "Mother i like fuck" på den ene skinken, finner jeg vulgært. Hva lærer hun datteren sin med dette? Er hun en god omsorgsperson når hun publiserer slike bilder på nett? Beskytter hun barnet sitt? Nei, nei og atter nei!

Har hun tatovert det på ræva?! :hakeslepp: Noe så vulgært. Har virkelig ikke ord!

Har sett bilde nå og herregud! Det er direkte ekkelt.  Hadde mamma lagt ut et sånt bilde av oss da jeg blitt pissed. På toppen av det hele viser hun frem en slik tatovering. Nei, grøss. Er SÅ glad jeg vokste opp på en tid uten SoMe og blogg 

• Liker 15
Gjest formula
Skrevet
12 minutter siden, Snuppah00 skrev:

Har hun tatovert det på ræva?! :hakeslepp: Noe så vulgært. Har virkelig ikke ord!

Har sett bilde nå og herregud! Det er direkte ekkelt.  Hadde mamma lagt ut et sånt bilde av oss da jeg blitt pissed. På toppen av det hele viser hun frem en slik tatovering. Nei, grøss. Er SÅ glad jeg vokste opp på en tid uten SoMe og blogg 

Den tatoveringen blir nok morsom for pleierne som skal vaske henne, når hun ligger på sykehjem som 90 åring.

Gjest Sjokka
Skrevet (endret)
44 minutter siden, formula skrev:

Den tatoveringen blir nok morsom for pleierne som skal vaske henne, når hun ligger på sykehjem som 90 åring.

For ikke å snakke om legen og pleierne på fødselavdelingen.

Trodde det var et uttrykk folk brukte om sexy mødre, men at Anna tatoverer det på seg selv, viser hvor høye tanker hun har om seg selv.  Hun sier jo egentlig at hun tror alle vil ha henne. 

Endret av Sjokka
Skrevet

Gudene skal vite at det er sjelden jeg har noe positivt å si om Morten Hegseth, men i ukens pod (Harm og Hegseth) adresseres siste bilde til denne selverklærte milfen, og andre kjente fjes som bruker barna sine i reklameøyemed. Credit where credit’s due. 

• Liker 23
Skrevet
44 minutter siden, xemiliex said:

Gudene skal vite at det er sjelden jeg har noe positivt å si om Morten Hegseth, men i ukens pod (Harm og Hegseth) adresseres siste bilde til denne selverklærte milfen, og andre kjente fjes som bruker barna sine i reklameøyemed. Credit where credit’s due. 

Link?

• Liker 1
Gjest Sjokka
Skrevet
44 minutter siden, xemiliex skrev:

Hvor finner jeg den? Eller er det den lange pod casten på 48 minutt? (Googlet, og så kom den siste opp) 

Hva hadde de for godt 😉 å si om Milfen da? 

Skrevet
4 minutter siden, Sjokka skrev:

Hvor finner jeg den? Eller er det den lange pod casten på 48 minutt? (Googlet, og så kom den siste opp) 

Hva hadde de for godt 😉 å si om Milfen da? 

Sjekk insta..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...