Friluftsdame Skrevet 18. november 2017 #5581 Del Skrevet 18. november 2017 Anna synker på blogglisten, så da kliner de sammen et innlegg om å ha følelser for en annen. Hvem gjør ikke det i løpet av livet? Men man deler det ikke på en offentlig blogg for å tjene penger på det. I familien AS Juksoglureri er alt til salgs, det er tydelig. Lykkelig for at jeg ikke er i familie med noen som oppfører seg som disse to. 37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Papirfly Skrevet 18. november 2017 #5582 Del Skrevet 18. november 2017 Tråden er ryddet for brudd på opphavsretten. Papirfly, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vaniljebolle Skrevet 19. november 2017 #5583 Del Skrevet 19. november 2017 (endret) Det er deilig å se at hun faller på blogglisten. Hun er et dårlig forbilde, og jeg håper alle hennes yngste lesere finner en bedre blogg å følge. Hun har ingen utdanning, får barn mens hun er barn selv, er smålig, barnslig og uten selvinnsikt. I tillegg er bloggen basert på clickbaits, har dårlig språk og innhold. Det eneste som virkelig kan redde henne nå er at hun tar en SE, vokser opp, viser selvinnsikt og ydmykhet. Men har liten tro på det. Hun er ikke typen.. Innlegget er ryddet for persondebatt. Endret 19. november 2017 av Papirfly 44 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mainecoon Skrevet 19. november 2017 #5584 Del Skrevet 19. november 2017 Jeg oppfordrer alle her inne til å slutte å klikke seg inn på bloggen. Selv har jeg sluttet helt å lese bloggen, hun fortjener ikke et klikk fra meg. Endelig faller hun på blogglisten, håper det bare går nedover nå! 38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 19. november 2017 #5585 Del Skrevet 19. november 2017 2 minutter siden, Mainecoon skrev: Jeg oppfordrer alle her inne til å slutte å klikke seg inn på bloggen. Selv har jeg sluttet helt å lese bloggen, hun fortjener ikke et klikk fra meg. Endelig faller hun på blogglisten, håper det bare går nedover nå! Hun er jo nr 1 igjen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prinsesse788 Skrevet 19. november 2017 #5586 Del Skrevet 19. november 2017 Dama vet jo at storyen rund henne og eks selger. det er jo alle som klikker seg inn som er suckers. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mainecoon Skrevet 19. november 2017 #5587 Del Skrevet 19. november 2017 14 minutter siden, J.. skrev: Hun er jo nr 1 igjen.. Åja haha bare leste oppi her at hun faller på listene jeg:P Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 19. november 2017 #5588 Del Skrevet 19. november 2017 6 minutter siden, Mainecoon skrev: Åja haha bare leste oppi her at hun faller på listene jeg:P Ja hun var nr 3-4 i noen dager og det finner hun seg ikke i.. Kun nr 1 som er bra nok,uansett pris 🙄 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Panda90 Skrevet 19. november 2017 #5589 Del Skrevet 19. november 2017 Hun ligger som nr 2 idag. Blogglisten er mer realistisk å se på enn blogg.no. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest jørgensen Skrevet 19. november 2017 #5590 Del Skrevet 19. november 2017 På blogglisten.no er hun nummer 2. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Love2017juni Skrevet 19. november 2017 #5591 Del Skrevet 19. november 2017 Klikker meg inn på bloggene som ligger under henne jeg🙈 ☺️ 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oppland Skrevet 19. november 2017 #5592 Del Skrevet 19. november 2017 Har ingen interesser av den bloggen lenger. Snakker om å være et dårlig forbilde for sine egne unger. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Papirfly Skrevet 19. november 2017 #5593 Del Skrevet 19. november 2017 Tråden er ryddet for krenkende utsagn. Papirfly, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Friluftsdame Skrevet 19. november 2017 #5594 Del Skrevet 19. november 2017 Frøkna furter igjen. Misforstått blir hun jo til stadighet. Regel nr 1 for å unngå å bli misforstått Anna, det er å være ærlig. Ved å lage sensasjonsoverskrifter ber du faktisk om å bli misforstått, Djeeses.. 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diamant Skrevet 19. november 2017 #5595 Del Skrevet 19. november 2017 16 minutter siden, Friluftsdame skrev: Frøkna furter igjen. Misforstått blir hun jo til stadighet. Regel nr 1 for å unngå å bli misforstått Anna, det er å være ærlig. Ved å lage sensasjonsoverskrifter ber du faktisk om å bli misforstått, Djeeses.. Hva er det hun furter for nå da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pelikanen Skrevet 19. november 2017 #5596 Del Skrevet 19. november 2017 2 minutter siden, Diamant skrev: Hva er det hun furter for nå da? Overse negativ adferd. Sånn gjør vi det med ungene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 19. november 2017 #5597 Del Skrevet 19. november 2017 4 minutter siden, Diamant skrev: Hva er det hun furter for nå da? ".....føler meg mobbet." 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diamant Skrevet 19. november 2017 #5598 Del Skrevet 19. november 2017 19 minutter siden, pelikanen skrev: Overse negativ adferd. Sånn gjør vi det med ungene. 17 minutter siden, J.. skrev: ".....føler meg mobbet." Uff 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellatin Skrevet 19. november 2017 #5599 Del Skrevet 19. november 2017 Føler hun seg mobbet? Hun føler en direkte konsekvens av alt hun har skrevet og lagt ut på bloggen. Nå har jeg ikke lest annet enn overskriftene hennes, og det som er skrevet her. Men med de clickbaitsene, den lange greia om å ha alle disse følelsene for en eks, pupp og sex og sutring... Så sutrer hun over negative reaksjoner. Åtteåringen her hjemme har en større forståelse for konsekvenser enn det hun har. Stakkar. Det er jo oppriktig synd på henne, bare ikke for de grunnene hun tror. 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymNN Skrevet 19. november 2017 #5600 Del Skrevet 19. november 2017 (endret) Det er helt uforståelig og ganske trist at dette er landets mest leste blogg. Noen blogger inspirerer, gir tips eller gir leseren en flukt fra hverdagen. Her er det bare utlevering av barn, sure oppgulp og clickbait (JEG TRODDE JEG SKULLE DØ -...av lykke da jeg fant den fine jakken på sponset drittbutikk). Håper for barnas skyld at folk mister interessen snart. Men det er vel bilulykke-effekten som slår inn. Vondt å se på, men vanskelig å la vær å titte. Endret 19. november 2017 av AnonymNN 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå