Gå til innhold

Anna Rasmussen

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

pausen er over, ser det ut til. Gratulasjonsinnlegg til yngstemann.

Ah, nevermind. Er jo bare lenke til innlegget når han kom til verden. 

Endret av Vipser
Leste kommentarfeltet på face
  • Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
13 minutter siden, Vipser skrev:

pausen er over, ser det ut til. Gratulasjonsinnlegg til yngstemann.

Som "melte" sin ankomst for 1 år siden..

😂

• Liker 12
Skrevet

Etter å ha meldt på dramatisk vis meldt at hun slutter på topp, så går det en liten uke og hun sier at hun skal begynne igjen når hun har hatt noen gode dager.. ærlig talt, jeg forstår meg ikke på dette! Hadde synes det var litt pinlig å være så dramaqueen.. og ville vel lagt lavt en god stund.. men HELDIGVIS er jeg ikke A..  

• Liker 26
Skrevet
3 timer siden, Pæddan skrev:

Skulle vært intr å sett hvem som har kjøpt disse bøkene? Snittalder!!! Innholdet står i stil til IQ`n til de som leser den!

Du skriver som du har IQ til :)

• Liker 6
Skrevet

Lurer på om de faktisk har sex i neste episode av bloggerne..

• Liker 5
Skrevet

At boken selger er ikke er bevis på kvalitet, vel om ikke man mener Se&Hør og Her&Nå er kvalitet da.. Boken har fått terningkast 2, så bokanmeldere har gitt den slakt. 

Om Anna er stolt over boken, så er det greit. Dette er det hun, med hjelp, er i stand til å forfatte. 

• Liker 20
Skrevet
7 minutter siden, Friluftsdame skrev:

At boken selger er ikke er bevis på kvalitet, vel om ikke man mener Se&Hør og Her&Nå er kvalitet da.. Boken har fått terningkast 2, så bokanmeldere har gitt den slakt. 

Om Anna er stolt over boken, så er det greit. Dette er det hun, med hjelp, er i stand til å forfatte. 

At noen «forståsegpåere» mener boken ikke har god kvalitet spiller ingen rolle. Målet var å oppnå høye salgstall, ikke å få høye terningkast, og målet er oppnådd :)

• Liker 3
Skrevet
33 minutter siden, J.. skrev:

Når A erklærer på tv at hun ligger splitter naken i senga mens hun oppfordrer samboer til å ha sex på tv,som ender opp i at han står bak henne å klasker penisen sin på henne,mens hun kniser og sier høyt å tydelig at "jeg kjenner du har blitt hard,hihi. De kan faktisk høre hva du gjør bak der. Knis." ..... familietv det,si!

Men da får hun ihvertfall vist at ikke all grensetøying og idioti er J sine påfunn,hun er ganske blåst på egenhånd også.

:klo:

Skrevet
1 minutt siden, Masuka skrev:

:klo:

Janeideeeeet.....

Skrevet
2 hours ago, JackIost said:

At noen «forståsegpåere» mener boken ikke har god kvalitet spiller ingen rolle. Målet var å oppnå høye salgstall, ikke å få høye terningkast, og målet er oppnådd :)

Hvordan vet du at målet var høye salgstall? 

Skrevet
13 minutter siden, Sisti skrev:

Hvordan vet du at målet var høye salgstall? 

Hvorfor tror du hun gav ut bok, om ikke for å selge mest mulig og tjene penger? :)

• Liker 1
Skrevet

Hva har hun lagt ut for noe nå? Klatrer på listene igjen... :klo:

image.png.56714c99d57352f0e6b4a9c8ee8bad71.png

Skrevet
3 minutter siden, alli634 skrev:

Hva har hun lagt ut for noe nå? Klatrer på listene igjen... :klo:

image.png.56714c99d57352f0e6b4a9c8ee8bad71.png

Linket til gammelt innlegg på Facebook..

Skrevet
25 minutter siden, JackIost skrev:

Hvorfor tror du hun gav ut bok, om ikke for å selge mest mulig og tjene penger? :)

Sant det. Hvorfor skulle man skrive en bok annet enn for pengene, liksom. 

• Liker 7
Skrevet (endret)
1 time siden, J.. skrev:

Når A erklærer på tv at hun ligger splitter naken i senga mens hun oppfordrer samboer til å ha sex på tv,som ender opp i at han står bak henne å klasker penisen sin på henne,mens hun kniser og sier høyt å tydelig at "jeg kjenner du har blitt hard,hihi. De kan faktisk høre hva du gjør bak der. Knis." ..... familietv det,si!

Men da får hun ihvertfall vist at ikke all grensetøying og idioti er J sine påfunn,hun er ganske blåst på egenhånd også.

Herregud, hvorfor vil tv2 vise dette her på TV?! Stakkars barna 😯 Jeg hadde daua av skam hvis jeg fikk se mammaen min holde på sånn på TV. Jeg hadde vel blitt ertet på livstid etter det. Flaut. 

Endret av Snuppah00
  • Liker 39
Skrevet
Akkurat nå, Snuppah00 skrev:

Herregud, hvorfor vil tv2 vise dette her på TV?! Stakkars barna 😯 Jeg hadde daua av skam hvis jeg fikk se mammaen min holde på sånn på TV. Hadde vel blitt ertet på livstid etter det. Flaut. 

De vil vel ha seere?

Lurer mer på hvorfor de gir tv2 sånt ræl av matriale å vise frem jeg,annet enn for "sjokkfaktor".

"Hihi."

• Liker 3
Skrevet
8 minutter siden, J.. skrev:

De vil vel ha seere?

Lurer mer på hvorfor de gir tv2 sånt ræl av matriale å vise frem jeg,annet enn for "sjokkfaktor".

"Hihi."

De trenger ikke å vise Annas sextape for å få seere. Tipper de har nok seere.

Anna elsker å provosere og skape debatt. Koste hva det koste vil 🙄

• Liker 7
Skrevet (endret)
2 minutter siden, Snuppah00 skrev:

De trenger ikke å vise Annas sextape for å få seere. Tipper de har nok seere.

Anna elsker å provosere og skape debatt. Koste hva det koste vil 🙄

Ikke alle er interessert i samme program,de vil vel ha mest mulig seere da serien fortsatt er ganske fersk.

Og da hun mer enn gladelig driter seg ut for hele Norge så for all del..

Hun skal vel omtale dette også som ett privat klipp misbrukt av tv2 som det etter fødsel av x3,som hum filmet og delte til Tv2 selv..

Endret av J..
  • Liker 8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...