Gå til innhold

Anna Rasmussen

Anbefalte innlegg

Skrevet
4 timer siden, nyjenta skrev:

tenk om foreldrene til Anna klikker seg på denne tråden? Gud som det må gjøre vondt i foreldrehjertet deres å vite at dette er dattera dems vi skriver om :-(

Vi skriver om det henne selv deler.. her er det mange regler. Vi skriver jo bare om det vi vet utifra bloggen og det hun selv deler. Ja, det må være sykt trist å være hennes forelder...

• Liker 9
Skrevet

Gleder meg litt til morgendagens episode på bloggerne.. Så på nå og i de små klippene på slutten sier Jan «det er ingen hemmelighet at dette betyr mer for meg enn for deg» (tror det er angående forlovelsen siden de forlover seg i dagens episode)

• Liker 1
Skrevet
7 hours ago, simone83 said:

Har Anna kuttet kontakten med sin familie? noen som vet hvorfor?

7 hours ago, GulSitron said:

Vil tro det er fordi de kanskje kom med noen tips og råd. 

"Bruddet" med familien kom i en periode der Anna la ut på bloggen at hun ble utsatt for vold i oppveksten. Eer vel disse påstandene det i etterkant har blitt mye rabalder (og rettsak?)

om. Hun la samtidig ut innlegg om at hun selv som mor ikke forstår hvordan familie kan være vitne til slikt uten å gjøre noe - altså indirekte kritikk mot egen mor. Nøyaktig hva som har skjedd i etterkant vet vi jo ikke, men det er hvertfall mye mer enn "noen tips og råd". Får sikkert flere svar i boka. ;)

Overrasker meg ikke om det er sant at hun har hatt en vanskelig oppvekst, men siden hun jo har den historien hun har med usanne overskrifter, overdrivelser etc er det jo helt umulig å vite hva hun snakker sant om og ikke. Leit at hun har ødelagt troverdigheten sin slik. 

Skrevet

Måtte bare kommentere: har dere sett Jan sin insta? Omtrent 90 % av publikasjonene er mammatilmichelle relatert. Han har også link i bio til bloggen til Anna. Det virker litt som om han lever og puster for den bloggen. Vi vet at han har vært involvert i den men man ser jo hvor mye: det er også HANS blogg på en måte, han ser den som sin jobb. Creepy? Mja det synes jeg. Ikke rart han også hadde hastverk med å få barn og sikre seg inntekt...(kanskje) 

• Liker 22
Skrevet
8 timer siden, Silketeppe skrev:

Kan ikke se at noen her har nevnt Harm og Hegseth-podden fra fredag? De snakker om da Morten var på pressevisning med bloggerne og Anna oppførte seg visst ganske diva. Nektet å snakke med andre medier enn Dagbladet, og ba om et eget rom for å snakke med kun dem.. De andre bloggerne hadde bare himlet med øynene, Morten sa at det virket som det var drama mellom bloggkollegene nå.

Andre medier påpeker også at hun stort sett holder seg for seg selv. Blant annet se og hør: 

A898952D-636B-498E-AE2B-5EB6A28E9616.jpeg

• Liker 13
Skrevet

Har han ikke egne venner og hobbyer? Lever han gjennom Anna? Nå har vel ikke A så mange venner heller? 

• Liker 6
Skrevet
1 minutt siden, Xstrella skrev:

Har han ikke egne venner og hobbyer? Lever han gjennom Anna? Nå har vel ikke A så mange venner heller? 

De er jo like ille.

A sier det jo selv i Vixen episoden,at de eneste hun egentlig omgås er de hun bor sammen med..

Kjernesunn tilværelse det,gitt.

• Liker 7
Skrevet

Seriøst, dette "familien rasmussen" som ble så veldig oppblåst... 

Skifta Jan etternavn til rasmussen for så og skifte tilbake igjen? 

For mener ganske bestemt at flere medier skrev Jan rasmussen på han ei stund, men nå er det Lossius igjen... 

• Liker 11
Skrevet

Blir fysisk uvel av å se på frieriet til Jan på bloggerne.. Syns han er så creepy... 😳  

• Liker 19
Skrevet
15 minutter siden, TøffeSnåkus skrev:

HER er endelig en blogger som tar tingene med litt humor samtidig som hun har MANGE gode poenger. http://supporterfrue.blogg.no/1506331033_klikkhoreri__hvordan_bli_den_nye_toppbloggeren.html Jeg har fulgt med på henne lenge og er ei som fortjener å ligge på topplisten. Hva synes du?

Ingen har så mye selvironi som supporterfrue, det er sikkert. Jeg liker henne 🖒 

• Liker 7
Skrevet

Det må være en vond dag for A idag når hun ikke lenger er på førsteplass på blogglisten.

• Liker 4
Skrevet
46 minutter siden, Sitronmelis skrev:

Blir fysisk uvel av å se på frieriet til Jan på bloggerne.. Syns han er så creepy... 😳  

"Lille venn... vil du gifte deg med meg?" 🙈

• Liker 24
Skrevet
5 hours ago, Ulzzang said:

Måtte bare kommentere: har dere sett Jan sin insta? Omtrent 90 % av publikasjonene er mammatilmichelle relatert. Han har også link i bio til bloggen til Anna. Det virker litt som om han lever og puster for den bloggen. Vi vet at han har vært involvert i den men man ser jo hvor mye: det er også HANS blogg på en måte, han ser den som sin jobb. Creepy? Mja det synes jeg. Ikke rart han også hadde hastverk med å få barn og sikre seg inntekt...(kanskje) 

Det var jo etter Jan kom inn i bildet at overskriftene gikk helt over styr, familien ut av bildet og bloggen bare gikk mer og mer nedover. Annas blogg er jo inntekten hans. 

• Liker 12
Gjest Onbothsides
Skrevet
1 time siden, TøffeSnåkus skrev:

HER er endelig en blogger som tar tingene med litt humor samtidig som hun har MANGE gode poenger. http://supporterfrue.blogg.no/1506331033_klikkhoreri__hvordan_bli_den_nye_toppbloggeren.html Jeg har fulgt med på henne lenge og er ei som fortjener å ligge på topplisten. Hva synes du?

Likte henne litt, før - dette var bare usmakelig. Jeg har masse humor vanligvis, og hadde nok kunnet smilt av clickbaitpoengene om det kun var de. Men dette var rett og slett ikke morsomt. Når andre bloggere nok en gang bruker andre bloggeres vonde perioder i livet  og/eller har det moro på deres bekostning så har de mistet respekt. 

Anna har aldri brukt bloggen for å mobbe andre - og at hun fremstår som frekk på Bloggerne kan være alt fra klipping til uheldig ordvalg mm. 

Line burde holdt seg for god for denne mobben, for å nekte på at det er mobb sier mer om henne.

Skrevet
21 minutes ago, Onbothsides said:

Likte henne litt, før - dette var bare usmakelig. Jeg har masse humor vanligvis, og hadde nok kunnet smilt av clickbaitpoengene om det kun var de. Men dette var rett og slett ikke morsomt. Når andre bloggere nok en gang bruker andre bloggeres vonde perioder i livet  og/eller har det moro på deres bekostning så har de mistet respekt. 

Anna har aldri brukt bloggen for å mobbe andre - og at hun fremstår som frekk på Bloggerne kan være alt fra klipping til uheldig ordvalg mm. 

Line burde holdt seg for god for denne mobben, for å nekte på at det er mobb sier mer om henne.

Man kan ikke klippe til at hun er frekk. Hun sier det hun sier!

• Liker 43
Skrevet

Hva er det Line skriver som er så forferdelig? Hun skriver jo om det som er lagt ut på bloggen til Anna?

Fortjener Anna mer respekt enn andre bloggere? 

Hun er den største bloggeren, men det er ikke fordi hun skriver godt eller har noe positivt spennende å komme med..

Det er desverre en hverdagsunderholding, og en fasinasjon over hvor langt enkelte er villige til å gå for noen klikk!!

*

• Liker 14
Skrevet
3 timer siden, Onbothsides skrev:

Man kan ikke klippe til noe hun har sagt

• Liker 6
Skrevet

Spurte for nysgjerrighetens skyld om det lokale biblioteket hadde tatt inn boka. Ja, og hvis jeg ville på ventelisten var det pr i dag 17 stk foran meg!

• Liker 9
Skrevet

Er det i dag boka kommer ut? I såfall, ingen mediedekning foreløpig. Good :nori:

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...