Gå til innhold

Anna Rasmussen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Anna burde legge seg langflat og unnskylde seg for at hun var så frekk. At hun var sykt skuffet over å ikke vinne og derfor tok det overhånd. Både Marna og Espen er voksne, og hadde sikkert satt pris på en unnskyldning fra henne. Da kan alle legge det hele bsk seg og gå videre.

Istedenfor går hun under jorden og blir borte, sånn at hun har en grunn til å ikke svare på kritikken. Feigt 

• Liker 31
Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 time siden, singellei skrev:

Men hvem skal dere skrive om her inne nå? Bare å avslutte denne tråden og finne en ny - kanskje finne på noe helt annet. Lese en bok, gå tur i marka eller finne en helt ny hobby? Lykke til alle sammen! 

Nei si det. Dette var jo det eneste vi hadde på agandaen for dagen. Vi kan ikke alle være så "wonderwoman" som din utkårede og stille opp i Dyreparken i regntøy og både jobbe/ha familie mens vi kommenterer/blogger..

• Liker 26
Skrevet

På Harm og Hegseth sin podkast nevnte de at under promoteringen av Bloggerne-premieren, så var alle bloggerne sammen for å promotere/bli intervjuet (?), mens Anna... Ville bare være på eget rom og ikke treffe de andre, kun bli intervjuet av Dagbladet. Det var visst ikke så god stemning mellom Anna og de andre som er med i Bloggerne. Fikk ikke med meg alt, da jeg kjørte bil og hadde litt ting å tenke på da jeg kjørte :P 

• Liker 23
Skrevet
35 minutes ago, Tarese said:

Dette kunne vært en fin anledning til å være et godt forbilde for barna sine og faktisk gå ut å beklage de stygge kommentarene som ble sagt, men i kjent Anna stil og feig som hun er; velger hun heller å legge ned bloggen og gi opp. Og selvfølgelig innta offerrollen. Det nytter ikke å skrive innlegg på innlegg om hvor ærlig og tøff man er når ( ref. Denne ukens innlegg fra Jan samt Annas sammenligning av Listhaugs) man blir ferska på kamera for deretter velge å stikke hodet under jorda. Er man tøff så har man mot nok til å innrømme at man har tabbet seg ut. Dette er bare direkte pinlig å bevitne. 

"Jeg var skuffet og ble sint. Jeg beklager oppførselen min og blir flau på egne vegne." Ikke så veldig vanskelig når noe slikt skjer. Det er alt hun hadde trengt å si.

• Liker 21
Skrevet
9 minutter siden, texas1990 skrev:

IMG_0421.JPG

Er det ikke bare under 2 år siden hun testet blogg som het "annarasmussen"? Den gikk jo så dårlig at hun tok igjen den gamle.  

• Liker 4
Skrevet

Det som blir spennende og se nå er hvor mange plasser hun daler på blogglisten.. Jeg tror fortsatt mange vil gå inn på bloggen

• Liker 3
Skrevet
3 minutter siden, Lapper skrev:

Det som blir spennende og se nå er hvor mange plasser hun daler på blogglisten.. Jeg tror fortsatt mange vil gå inn på bloggen

På blogg.no kan man se nyeste innlegg uten å klikke seg inn på bloggen.

• Liker 2
Skrevet

Hva har hun og Jan imot Espen Hilton egentlig? Ref uttalelser i siste episode av Bloggerne. 

• Liker 6
Skrevet
1 minutt siden, Miranda16 skrev:

På blogg.no kan man se nyeste innlegg uten å klikke seg inn på bloggen.

Og i tillegg så annonserer hun jo nye innlegg både på Snap og IG.

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, Kristanna skrev:

Hva har hun og Jan imot Espen Hilton egentlig? Ref uttalelser i siste episode av Bloggerne. 

Haha, det samme lurer jeg på! Hun og Jan virket å virkelig hate Hilton🤔🙈

• Liker 3
Skrevet
Akkurat nå, Diamant skrev:

Og i tillegg så annonserer hun jo nye innlegg både på Snap og IG.

Ja så klart, ble bare litt ivrig etter å få folk til å boikotte. Selv var jeg bare ferdig for noen uker siden. Før klikket jeg meg inn ca 1 gang i uka, hvis ikke sjeldere, De store hendelsene og skandalene blir uansett snappet opp av seher.no og side2.

• Liker 7
Skrevet

"Men etter kun tre måneder valgte Rasmussen å bryte samarbeidet for å gå tilbake til Nettavisens Blogg.no. I et intervju med VGfortalte hun hvorfor:

- De var opptatt av å forandre meg til en profil, og mislikte mine sterke, ærlige meninger, og kontroversielle innlegg med temaer som blant annet sex og oppdragelse, sa Rasmussen til VG."

Ja gud forby at en arbeidsgiver skal gi deg rettningslinjer å jobbe etter,fysj å fy!

Og ikke minst,jobbe under eget navn!

• Liker 28
Skrevet
9 minutter siden, Kristanna skrev:

Tror ikke hun liker noen av de andre toppbloggerne og særskilt dem som har vunnet priser. Den eneste hun snakket med var vel han komikern på VG Tv, ellers sto hun å surmulte med venninna borte i et hjørnet.

• Liker 1
Skrevet

Så episoden av bloggerne nå. HERREGUD! Hvor mange var det som ikke vant? ALLE som ikke vant! Å oppføre seg slik, og ikke nekte å bli filmet engang er jo sykt! Hadet bra Anna, måtte din tid som blogger være over! 

Btw; Espen Hilton er fiasko? Vet hun at det er en ære å bli nominert? 

Vet du hva... også å si at systemet er korrupt? Kanskje på tide å komme seg utav huset og få litt sosiale antenner?

• Liker 33
Skrevet
11 minutes ago, J.. said:

"Men etter kun tre måneder valgte Rasmussen å bryte samarbeidet for å gå tilbake til Nettavisens Blogg.no. I et intervju med VGfortalte hun hvorfor:

- De var opptatt av å forandre meg til en profil, og mislikte mine sterke, ærlige meninger, og kontroversielle innlegg med temaer som blant annet sex og oppdragelse, sa Rasmussen til VG."

Ja gud forby at en arbeidsgiver skal gi deg rettningslinjer å jobbe etter,fysj å fy!

Og ikke minst,jobbe under eget navn!

Hadde bare blogg.no gjort det samme..

• Liker 18
Gjest Eksblogger
Skrevet
1 time siden, Tarese skrev:

Nei si det. Dette var jo det eneste vi hadde på agandaen for dagen. Vi kan ikke alle være så "wonderwoman" som din utkårede og stille opp i Dyreparken i regntøy og både jobbe/ha familie mens vi kommenterer/blogger..

Dr. Jan Banan dukker nok snart opp på bloggen, så ingen fare :P 

Skrevet

Anna sier hun ikke er særlig sosial av seg og ikke er så komfortabel på slike eventet (det er jo helt greit) men må da kunne gå an å gratulere vinneren i det miste. Neida, istedenfor stormer hun sint opp på rommet som drittunge. Blir så flau :flau:

• Liker 25

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...