Gå til innhold

Anna Rasmussen

Anbefalte innlegg

Skrevet
30 minutter siden, vaniljebolle skrev:

https://pastebin.com/Dtk6innW

Her overgår hun seg selv i å skrive dårlig. Det virker som om hun putter inn ord bare for å fylle på. Og meningen av setningene hennes er uten sammenheng, og jeg bir helt forvirret av å lese det.

Jeg føler på mange måter at det å flytte inn på en nytt eller ferdig oppusset rom er nesten det samme som å sove sammen med noen for første gang. 

ok? Har dere ikke sovet sammen i stua hver eneste natt? og på soverommet sammen før dere begynte å pusse opp... her falt jeg litt av merker jeg...

eller:

å sove sammen med noen for første gang er vel en natt man egentlig sover lite, og har mange følelser i kroppen. Jeg merker det er en stund siden jeg sov med noen for første gang.

Javel? Merker det er en stund siden jeg sov med noen for første gang? Relevans?

jeg ikke forstå... :klo:

Hun merker vel at det er på tide å bytte ut Jan sikkert. Kribler etter å sove med noen for første gang igjen. Er jo sånn det kan tolkes.

• Liker 18
Skrevet
9 minutes ago, Aintnofun said:

Jeg tolket det innlegget som at de bare hadde sovet sammen...

Har du lest mellom linjene? Det er der du må lese ifølge Anna. 

"å sove sammen med noen for første gang er vel en natt man egentlig sover lite, og har mange følelser i kroppen." hmm? 

• Liker 2
Skrevet
1 minute ago, Moncka said:

Hun merker vel at det er på tide å bytte ut Jan sikkert. Kribler etter å sove med noen for første gang igjen. Er jo sånn det kan tolkes.

Langvarige forhold er vel ikke helt hennes greie..

• Liker 16
Skrevet
55 minutter siden, Nasse Nøff ❤ skrev:

Den første vil si at hun innrømmer å ha vært utro.
Den andre er fullstendig meningsløst å fortelle. :rolleyes:

Akkurat det har hun innrømmet i det vide og det brede før! http://mammatilmichelle.blogg.no/1483561584_et_forhold_med_bare_u.html

Hun melket tross alt det velkjente guttedramaet ganske lenge. Utbrodering om hvem som hadde sex med hvem, og hvilke relasjoner de var, eller ikke var, i ligger åpent for hvem som helst å lese.

Både nå og i fremtiden.

• Liker 3
Skrevet
28 minutter siden, Moncka skrev:

Sånn tolket jeg det i alle fall...

• Liker 2
Skrevet

Hun der, altså. Hvorfor tror hun hele Norge er interessert i at de lå sammen før de ble et par?

• Liker 11
Skrevet

Er vel ikke akkurat unikt å ha sex før man blir et par...

• Liker 6
Skrevet

Tråden er ryddet for persondebatt. 

Dark Angelina, mod.

Skrevet

For en lite interessant person. Helt meningsløst innhold i bloggen hennes. Er vel også derfor hun får så mye klikk. Folk er nysgjerrige på hva hun har prestert å publisere ;)

• Liker 14
Gjest Månestøv
Skrevet

Ah kjenner jeg orker ikke engasjere meg engang 😫

Skrevet

Hun legger ikke gulv, hun legger gulvteppe.

• Liker 1
Skrevet

Hvor har de flyttet? For de har vel solgt det svære huset de flyttet til? Eller henger jeg ikke med nå?

Skrevet

Det er vell doktor Jan som pusser opp , menss hun posere litt foran bilder :) 

• Liker 3
Skrevet
2 minutes ago, Høstduft said:

Hvor har de flyttet? For de har vel solgt det svære huset de flyttet til? Eller henger jeg ikke med nå?

De bor i huset i Søgne. De "flyttet" til Oslo i ei uke eller to da hun skulle være med på skal vi danse.

Nå pusser hun opp soverommet i huset i Søgne.

• Liker 4
Skrevet

Hun som var så "bekymret" for nakenbilder som hadde blitt lekket ut tidligere... 

• Liker 33
Skrevet

Dessverre betyr det; hallo førsteplass :sukk: 

• Liker 5
Skrevet

Hun så meget uforberedt og overrasket ut på bildet, altså. At det er mulig å synke så lavt. 

• Liker 34

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...