Gå til innhold

Anna Rasmussen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Såå mye reklame, spons og konkurraser "i regi av" Get Inspired. Likte denne nettbutikken før, men nå har jeg unliked facebooksiden deres, og velger å kjøpe mine sportsartikler andre steder. Skjønner ikke at de vil assosieres med mtm..

• Liker 16
Skrevet
4 timer siden, GulSitron skrev:

Evt kan man kjøpe boka, ta bilde av alle sidene og levere tilbake boken. Så kan du legge ut bildene her eller smekke sammen et kortfattet sammendrag :) 

Haha, fantastisk :fnise:

Skrevet
33 minutter siden, Panda90 skrev:

Såå mye reklame, spons og konkurraser "i regi av" Get Inspired. Likte denne nettbutikken før, men nå har jeg unliked facebooksiden deres, og velger å kjøpe mine sportsartikler andre steder. Skjønner ikke at de vil assosieres med mtm..

Jeg reagerer på at man får ekstra sjanse til å vinne ved å "registrere eposten din her! [bit.ly-adresse]". JAAAAAAAA, jeg har så lyst på en crapload med spam. 

• Liker 7
Skrevet
47 minutes ago, Panda90 said:

Helt enig. Blir vanskelig å ta de seriøst. 

• Liker 5
Skrevet
3 timer siden, KatyP skrev:

Unødvendig kommentar!

Kunne ikke brydd meg mindre hva du mener.

• Liker 6
Skrevet
9 hours ago, Panda90 said:

De sponser jo også CBE og diverse andre tvilsomme bloggere, så vi er mange som har tatt avstand fra de en god stund... Intet nytt. De går etter lesermassene og tjener nok bra på det. 

Skrevet (endret)
26 minutter siden, Sisti skrev:

De sponser jo også CBE og diverse andre tvilsomme bloggere, så vi er mange som har tatt avstand fra de en god stund... Intet nytt. De går etter lesermassene og tjener nok bra på det. 

CBE trener jo, i det minste..

Endret av J..
  • Liker 21
Skrevet
13 timer siden, gjest91 skrev:

Kunne ikke brydd meg mindre hva du mener.

Det er helt i orden det, men kommentarer som denne trekker ned hele troverdigheten denne diskusjonen har...

• Liker 6
Gjest Kaktuspotte
Skrevet

Oppdatering fra Anna i dag. Man kan si hva man vil om bloggeren, og jeg er den første til å innrømme at jeg er negativ til det meste.

Men, hun kler ungene sine fint og klassisk, det skal hun ha. Seg selv også, i grunnen.

Skrevet

Tråden er ryddet for persondebatt.

Mynona, mod.

Skrevet

Hun vil skjerme barna mer på bloggen, veldig bra! MEN når hun kan reklamere for Libero bleier pøser hun på med bilder igjen... under påskudd av at hun er stolt av dem og vil vise dem frem! Så nå skal de altså bare vises frem hvis prisen er høy nok!

• Liker 13
Skrevet

Hva var poenget med å skrive "ny flytting?" I overskriften? Var jo på ingen måte nevnt i innlegget. 

• Liker 3
Skrevet
54 minutter siden, Summ skrev:

Hva var poenget med å skrive "ny flytting?" I overskriften? Var jo på ingen måte nevnt i innlegget. 

Møblene skal vel flytte fra et hjem til et annet 😂

• Liker 6
Skrevet
2 timer siden, Summ skrev:

Nå må du gjøre som bloggeren sier. Ikke les alt så bokstavelig. Du må lese det som er mellom linjene... 

Jeg skjønner heller ingenting. 

• Liker 24
Skrevet
3 minutter siden, lilletrilleline skrev:

Nå må du gjøre som bloggeren sier. Ikke les alt så bokstavelig. Du må lese det som er mellom linjene... 

Jepp. Det er mer et spørsmål om å tolke.

Skrevet (endret)
21 minutes ago, lilletrilleline said:

For å få noe vettugt ut av det hun skriver så må man tolke, lese mellom linjene, bruke fantasien og legge til mening.. og husk; det er først og fremst overskriftene som er viktige her, og at vi er dumme nok til å klikke inn.. 

Endret av vaniljebolle
  • Liker 2
Skrevet

Jeg ser bare luft mellom linjene, det er helt tomt. Det kan tolkes som man vil.

• Liker 24
Gjest Eksblogger
Skrevet (endret)
På 30.8.2017 den 21.18, Panda90 skrev:

Enig med deg! Mamma til MIchelle osv, verken trener eller viser noen som helst aktivitet utenfor hjemmet. Med mindre hun er på Kypros, da. Eller i Dyreparken. Eller foran bilen sin. Og der trenger man ikke ull.

Hvordan kan vi forbrukere ha tillit til en person som aldri er troverdig angående noe som helst? 

Jeg kjøper heller varer fra de hun ikke reklamerer for, for hun er jo overhodet ikke troverdig. Verken ang overskrifter; for innholdet i teksten er ikke i samsvar med det man forventer., noe flere andre her inne har bemerket. Hun trekker seg fra det meste, feks Skal vi danse. Ellers skriver hun at hun skal kjøpe leilighet der og der, men neste uke så er det ikke sånn likevel. I tillegg har hun en kjæreste som skriver mer og mer på bloggen, og det er jammen ikke han vi vil følge! Eller.... vel.. i det siste vil vi jo det pga at hele bloggen har blitt en parodi på seg selv. Dessverre. 

Majoriteten av oss som engasjerer oss i denne tråden er ikke nett-troll. Vi er forbrukere, vi er blogglesere, mammaer, pappaer og helt vanlige oppegående folk som reagerer på Anna Rasmussen aka mammatilmichelle sin bloggvirksomhet. For vi, leserne altså, forventer at det vi leser er sant. Det kan man ALDRI vite når man leser mammatilmichelle sin blogg. Aldri. Jeg tror nesten ikke på at hun går med ull, engang. 

Er det slik at når man leser boken hennes så kan vi ikke vite om overskriften på kapittelet passer med det kapittelet handler om? Jeg har ikke tenkt til å finne det ut, men det vil jo avsløre henne om det er slik at hun plutselig begynner å skrive overskrifter som faktisk handler om det man tror at det skal handle om. 

Endret av Eksblogger
Skrevet

Tidenes ; jan i videoblogg; "dere leser bare det vi skriver på bloggen. Det er det eneste dere vet. Dere vet ikke mer enn det. Det vi skriver på bloggen er alt dere vet." 

Anna; "det handler mer om å tolke enn å lese" 

:bond:

• Liker 18
Skrevet (endret)

Jeg har ikke lest innlegget babyblå eller babyrosa.. men det var ganske forutsigbart at det skulle komme en overskrift som skaper nyskjerrighet siden hun igår hadde gått kraftig ned på lesertallene ifølge blogglisten. 

Sånn går det når man roper ulv hele tiden. Jeg forventer at innlegget bare handler om noe svada, og ikke dreier seg om at det er noe baby på gang som det antydes... 

Endret av vaniljebolle
  • Liker 11

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...