Gå til innhold

Anna Rasmussen

Anbefalte innlegg

Gjest Kaktuspotte
Skrevet
1 time siden, Summ skrev:

Hun gjorde jo ikke det? Hun avkreftet spekulasjonene om oppussing av nytt babyrom. 

Ja, du har helt rett 

Skrevet (endret)
50 minutes ago, Månestøv said:

Synes det begynner å bli mer og mer flaut dette her. Her er du på førsteplass på blogglista, og så skal det melkes med annonser og se og hør overskrifter. Er jo som å rope ulv , ulv. Til slutt gidder ingen å lese bloggen mer. Tenk det potensiale hun har med den bloggen, hadde hun kunnet formidlet et budskap som hadde fenget lesere i lengden. Men neida. Synd for hennes del. 

ja, har tenkt det samme. Jenta har ropt ulv så mye at folk slutter å tro på det. For min egen del så begynte jeg å føle meg dum fordi jeg gang på gang lot meg lure.. men ikke mer. Og når en blogg skaper negative føleser i meg så gidder jeg ikke å lese den lenger. (Fool me once, shame on you, fool me twice, shame on me)

Dessuten er bloggen totalt intetsigende.. Bare meg meg meg.. Hun har ingen tanker om noe som skjer utenfor sin egen lille boble.. Den gir meg ingenting. Og det patetiske privatlivet hennes er jeg lei.. Så nå bruker jeg heller tid her for å riste av meg all irritasjonen hun har skapt med innleggene sine.. :nori:hahaha.. tror jeg må gjøre noe med livet mitt :fnise::heks:

Endret av vaniljebolle
  • Liker 13
Gjest CecilieX
Skrevet
1 time siden, Solivagant skrev:

Ser hun har fått et par nye annonsører i det siste også. Tjener vel passe greit etter oppstyret rundt SVD og Oslo. 

Nja, etter hvilket inntrykk jeg får av andre bloggere så er det en viss prosess frem mot en slik reklameavtale. Jeg er faktisk litt usikker på om hun har solgt seg inn som deltaker i SVD og at annonsørerene dermed ikke får med på kjøpet den boosten i lesertall som hun har solgt inn.

Skrevet
1 minute ago, CecilieX said:

Nja, etter hvilket inntrykk jeg får av andre bloggere så er det en viss prosess frem mot en slik reklameavtale. Jeg er faktisk litt usikker på om hun har solgt seg inn som deltaker i SVD og at annonsørerene dermed ikke får med på kjøpet den boosten i lesertall som hun har solgt inn.

Ikke vet jeg, men det kan godt hende. Merket iallfall noen nye annonsører etter den kaotiske uken hennes..

• Liker 1
Gjest CecilieX
Skrevet
2 minutter siden, Solivagant skrev:

Ikke vet jeg, men det kan godt hende. Merket iallfall noen nye annonsører etter den kaotiske uken hennes..

At noen vil annonsere på bloggen hennes er mer enn jeg forstår. Useriøse bedrifter som spiller på unge jenters behov for utseenderelaterte produkter der du havner i abonnements-klemma, javel, men ikke seriøse bedrifter. 

Jeg flirer fortsatt av episoden fra Bloggerne der Babyshop hadde kundekveld og Anna skulle vise frem nyheter. De eneste som møtte opp var svært unge jenter som (forhåpentligvis) var mange år unna å være kunder hos Babyshop.

Skrevet
32 minutes ago, CecilieX said:

At noen vil annonsere på bloggen hennes er mer enn jeg forstår. Useriøse bedrifter som spiller på unge jenters behov for utseenderelaterte produkter der du havner i abonnements-klemma, javel, men ikke seriøse bedrifter. 

Jeg flirer fortsatt av episoden fra Bloggerne der Babyshop hadde kundekveld og Anna skulle vise frem nyheter. De eneste som møtte opp var svært unge jenter som (forhåpentligvis) var mange år unna å være kunder hos Babyshop.

Helt enig. Jeg ville aldri blitt assosiert med AR om jeg skulle prøve å opprettholde et seriøst firma.. men det er meg. 

• Liker 3
Skrevet

Nå begynner Bloggerne snart og da har de nok filmet en del av dette oppstyret. Gleder meg til det begynner. Lurer veldig på hva de i tv2 egentlig tenker om Anna etter hun trakk seg.

• Liker 4
Skrevet (endret)

Hvis dere vil lese vanviddet i boken hennes, men ikke gi henne penger, er det en veldig god idé å kjøpe boka, lese den kjapt, og levere tilbake til butikken innen fristen på 1 uke. Penger tilbake og ingen salg. 🙂

Endret av gjest91
  • Liker 5
Skrevet
18 minutter siden, gjest91 skrev:

Hvis dere vil lese vanviddet i boken hennes, men ikke gi henne penger, er det en veldig god idé å kjøpe boka, lese den kjapt, og levere tilbake til butikken innen fristen på 1 uke. Penger tilbake og ingen salg. 🙂

Eller låne den på biblioteket da den tid kommer..

• Liker 2
Skrevet

Evt kan man kjøpe boka, ta bilde av alle sidene og levere tilbake boken. Så kan du legge ut bildene her eller smekke sammen et kortfattet sammendrag :) 

• Liker 8
Skrevet
8 minutter siden, GulSitron skrev:

Evt kan man kjøpe boka, ta bilde av alle sidene og levere tilbake boken. Så kan du legge ut bildene her eller smekke sammen et kortfattet sammendrag :) 

Vi skal vel ikke oppfordre til lovbrudd her i tråden...!

Skrevet (endret)

Det går også an å tørke seg i baken med papiret, om du likevel ikke skal levere den inn igjen. For de som liker det dyrt og eksklusivt

Endret av gjest91
  • Liker 7
Skrevet

De som kjøper den boken hennes har gått på tidenes største clickbait. 

• Liker 21
Skrevet (endret)

I følge siste blogginnlegg stemmer mammaen Høyre/Frp (i allfall blått), og poengterer at hun mener alle bør sette seg grundig inn i partiet de stemmer. Ved å ta en test på VG 🙄 Trodde de testene var mer for "moro" jeg... i allfall ikke de som avgjør hva jeg stemmer! 

Edit: skrivefeil.

Endret av Meloni
  • Liker 14
Skrevet

Også et innlegg om hvor de EGENTLIG skulle vært på bryllupsreise 😂😂😂😂

Hahaha. Det var interessant!! Sikkert bare bullshit, hvemsomhelst kan jo si at dette skulle vi EGENTLIG. 

• Liker 16
Gjest Regnskapssekretær
Skrevet
10 minutter siden, Moncka skrev:

Også et innlegg om hvor de EGENTLIG skulle vært på bryllupsreise 😂😂😂😂

Hahaha. Det var interessant!! Sikkert bare bullshit, hvemsomhelst kan jo si at dette skulle vi EGENTLIG. 

Ikke umulig at hun har fått betalt for å skrive innlegg om bryllupsreisen som ikke ble noe av?! 
Det er jo linker etc...

Skrevet

Yeah! Martine Lunde nærmer seg mtm på blogglisten. Hun får et klikk fra meg bare på f...:bolledeig: #fåmtmnedfraførsteplassen

Gå gi Martine ditt klikk: http://martinelunde.blogg.no/ :fnise::nori:

• Liker 7
Skrevet
1 minutt siden, vaniljebolle skrev:

Yeah! Martine Lunde nærmer seg mtm på blogglisten. Hun får et klikk fra meg bare på f...:bolledeig: #fåmtmnedfraførsteplassen

Gå gi Martine ditt klikk: http://martinelunde.blogg.no/ :fnise::nori:

Wtf

• Liker 6
Skrevet
3 timer siden, gjest91 skrev:

Det går også an å tørke seg i baken med papiret, om du likevel ikke skal levere den inn igjen. For de som liker det dyrt og eksklusivt

Unødvendig kommentar!

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...