Gjest Topptur Skrevet 27. august 2017 #2741 Skrevet 27. august 2017 Det innslaget var jo på ingen måte positivt for henne. De fremstilte henne akkurat dom det hun er, rotete og kynisk. Og hun virker så veldig ung, mye yngre enn andre på samme alder.
Diamant Skrevet 27. august 2017 #2742 Skrevet 27. august 2017 25 minutter siden, Diamant skrev: Jeg lurer på om TV2 er litt lei av (og kanskje litt irritert på) all vinglingen hennes, for denne videoen var jo nesten litt ironisk i forhold til hva hun (og Jan) driver med. Må bare sitere meg selv på den. Jeg mente selvfølgelig vinglingen hennes i forhold til å takke ja til flere TV2 program for så å trekke seg. Så lager TV2 en video som (sånn jeg ser det) ikke går i Anna's favør. Virker som de er litt "småirritert" på henne. 21
Krutthøna Skrevet 27. august 2017 #2743 Skrevet 27. august 2017 Akkurat nå, Diamant skrev: Må bare sitere meg selv på den. Jeg mente selvfølgelig vinglingen hennes i forhold til å takke ja til flere TV2 program for så å trekke seg. Så lager TV2 en video som (sånn jeg ser det) ikke går i Anna's favør. Virker som de er litt "småirritert" på henne. Enig! Satt også igjen med det inntrykket etter GKN i går, at det innslaget var ikke akkurat til fordel Anna. Men, jeg likte det. På tide noen setter henne på plass og ikke bare skåner henne. Så stakkarslig er hun ikke! 23
Marthe75 Skrevet 27. august 2017 #2744 Skrevet 27. august 2017 6 minutter siden, Diamant skrev: Må bare sitere meg selv på den. Jeg mente selvfølgelig vinglingen hennes i forhold til å takke ja til flere TV2 program for så å trekke seg. Så lager TV2 en video som (sånn jeg ser det) ikke går i Anna's favør. Virker som de er litt "småirritert" på henne. Helt åpenbart at Anna ha tabbet seg ut ovenfor TV2. Å produsere TV programmer er butikk, penger skal tjenes i mange ledd. Når det da kommer en primadonna fra StavangerSøgne, som gir alt, for så å trekke seg når alvoret drar seg til, må være direkte provoserende for produksjonsselskapet. Hun ser kun seg selv og bloggen sin, så mest sannsynlig ser hun ikke at noen taper penger på surret hennes. 16
Miranda16 Skrevet 27. august 2017 #2745 Skrevet 27. august 2017 3 minutter siden, Marthe75 skrev: Helt åpenbart at Anna ha tabbet seg ut ovenfor TV2. Å produsere TV programmer er butikk, penger skal tjenes i mange ledd. Når det da kommer en primadonna fra StavangerSøgne, som gir alt, for så å trekke seg når alvoret drar seg til, må være direkte provoserende for produksjonsselskapet. Hun ser kun seg selv og bloggen sin, så mest sannsynlig ser hun ikke at noen taper penger på surret hennes. Jeg tror ikke penger var hovedmotivasjonen, men å sette henne i et dårlig lys. Det er klart at tv2 legger inn utrolig mye arbeid og penger i en slik produksjon ,og å håndtere situasjonen slik Anna gjorde, var respektløst. Regner med det er siste sesong hun får være med på "Bloggerne" og mulig andre prosjekter gjennom TV2 også 18
Marthe75 Skrevet 27. august 2017 #2746 Skrevet 27. august 2017 3 minutter siden, Miranda16 skrev: Jeg tror ikke penger var hovedmotivasjonen, men å sette henne i et dårlig lys. Det er klart at tv2 legger inn utrolig mye arbeid og penger i en slik produksjon ,og å håndtere situasjonen slik Anna gjorde, var respektløst. Regner med det er siste sesong hun får være med på "Bloggerne" og mulig andre prosjekter gjennom TV2 også Jeg tror heller ikke at penger motiverte til det innslaget, det va nok kun for å sette henne i et dårlig lys. Men grunnen til at de ville sette henne i et dårlig lys, vil jeg tro er at TV2 har brukt mye ressurser (penger) på henne, og så leverer hun ikke varene. Alle arbeidsgivere blir irritert om en ansatt slutter rett etter at de har fått opplæring, blitt uniformert og introdusert for bedriften. TV2 er nok intet unntak. 15
Lapper Skrevet 27. august 2017 #2747 Skrevet 27. august 2017 8 timer siden, J.. skrev: Jepp! Man måtte lese mellom linjene,for å forstå overskriftene.. Og på spørsmål om hva hun mente var mest minnerikt etter God Kveld Norges 20 år(!) på TV,var det altså det når "Jan og meg" fikk servert en enorm mengde frokost på hotell de hadde overnattet på i sammenheng med ett annet intervju og av all maten hadde hun bare spist en brødskive med syltetøy.. KNIS. Men var ikke spørsmålet rettet mot når hun selv har blitt intervjuet på god kveld norge? Og så mange gangene har hun vel ikke vært med
missblogg Skrevet 27. august 2017 #2748 Skrevet 27. august 2017 Jeg tror ikke nødvendigvis Tv2 er "sure" på Anna. SVD har fått mye omtale før det i det hele tatt har vært premiere. Så sånn sett tror jeg ikke de har tapt SÅ mye... De klarte jo å finne en erstatter fort i Marna. Situasjonen hadde vært verre om Anna trakk seg etter x antall program. Med det sagt, så tror jeg heller ikke at de kommer til å ha Anna øverst på listen over kjendiser de ønsker å bruke fremover, heller. GKN reportasjen er vel mer for å dra frem noe alle snakker om. Det er Anna selv og hennes svar som fremstiller henne i et dårlig lys. Tror ikke det er bevisst manipulert for at det skal fremstå sånn. 3
J.. Skrevet 27. august 2017 #2749 Skrevet 27. august 2017 4 minutter siden, Lapper skrev: Men var ikke spørsmålet rettet mot når hun selv har blitt intervjuet på god kveld norge? Og så mange gangene har hun vel ikke vært med Det var flere andre som fikk samme spr,som nevnte ulike hendelser de selv ikke var med i,så antar det gjaldt fritt fra dag 1 for 20 år siden,til dags dato. 3
Lapper Skrevet 27. august 2017 #2750 Skrevet 27. august 2017 9 minutter siden, J.. skrev: Det var flere andre som fikk samme spr,som nevnte ulike hendelser de selv ikke var med i,så antar det gjaldt fritt fra dag 1 for 20 år siden,til dags dato. Sitter og ser reprisen nå og 95% av de spurte nevner jo en episode de selv har vært med på
LeilaS Skrevet 27. august 2017 #2751 Skrevet 27. august 2017 Jeg hadde hvert fall ikke giddet å jobbet og samarbeidet med Anna. Ikke når hun er så vinglete og useriøs. Hun er ikke særlig profesjonell akkurat. Takket sikkert bare ja til SVD for å få presse for å så trekke seg. 13
Friluftsdame Skrevet 27. august 2017 #2752 Skrevet 27. august 2017 3 timer siden, Diamant skrev: Hun føler ikke at hun lurer leserne, men leserne føler seg lurt/løyet til. Hun kan virkelig aldri ta til seg konstruktiv kritikk, men vrenger og vrir på alt. Jeg lurer på om TV2 er litt lei av (og kanskje litt irritert på) all vinglingen hennes, for denne videoen var jo nesten litt ironisk i forhold til hva hun (og Jan) driver med. Visst er den det; TV2 er nok en gang satt i en vanskelig situasjon av Anna og som koster dem mye. Jeg kan ikke tenke meg at Anna har godkjent dette innlegget, for hun profileres verken flatterende eller tillitvekkende. Tvert imot. Anna og Jan fremstår etterhvert som ignorant til verden omkring, og tanken om hvordan andre oppfatter dem virker fjern. At folk flest rister på hodet, og at denne filmsnutten også bidrar til det, er tydeligvis ikke noe de tenker på. Furtesutre-innlegg og bokutgivelse har ikke noe godt grunnlag framover. 13
missblogg Skrevet 27. august 2017 #2753 Skrevet 27. august 2017 Noen som kan oppsummere Annas siste innlegg? Ser via FB at det er annonse, og gidder ikke trykke meg inn for å se "hva hun har gledet seg til å fortelle" 1
Gjest Galaxy X Skrevet 27. august 2017 #2754 Skrevet 27. august 2017 23 minutter siden, missblogg skrev: Noen som kan oppsummere Annas siste innlegg? Ser via FB at det er annonse, og gidder ikke trykke meg inn for å se "hva hun har gledet seg til å fortelle" Annonse på get inspired.
missblogg Skrevet 27. august 2017 #2755 Skrevet 27. august 2017 Akkurat nå, Galaxy X skrev: Annonse på get inspired. Var det jeg tenkte når jeg så bildet! Takk x) 1
Lapper Skrevet 27. august 2017 #2756 Skrevet 27. august 2017 42 minutter siden, missblogg skrev: Noen som kan oppsummere Annas siste innlegg? Ser via FB at det er annonse, og gidder ikke trykke meg inn for å se "hva hun har gledet seg til å fortelle" Hun har inngått nytt samarbeid med get inspired.. Har egen side med 16-20 plagg som hun liker best
Prinsesse788 Skrevet 27. august 2017 #2757 Skrevet 27. august 2017 Denne bloggeren er vel ikke akkurat den jeg ser til før jeg skal kjøpe treningsklær... 15
Lapper Skrevet 27. august 2017 #2758 Skrevet 27. august 2017 10 minutter siden, Prinsesse788 skrev: Denne bloggeren er vel ikke akkurat den jeg ser til før jeg skal kjøpe treningsklær... Er jo fint at man bare kan styre unna bloggen.. 1
Solivagant Skrevet 27. august 2017 #2759 Skrevet 27. august 2017 38 minutes ago, Lapper said: Hun har inngått nytt samarbeid med get inspired.. Har egen side med 16-20 plagg som hun liker best Jøss, kan ikke forstå at de vil samarbeide med noe så useriøst. Jeg ble ikke akkurat fristet til å handle der av dette samarbeidet. 13
Gjest CecilieX Skrevet 27. august 2017 #2760 Skrevet 27. august 2017 (endret) Det er en stund siden jeg har vært innom bloggen, men nå scrollet jeg meg gjennom noen innlegg. Kort oppsummert koker hun suppe på en spiker. Det er sant som hun sier i intervjuet, hun legger opp til at det skal leses mellom linjene. (At Jan kjefter på leserne for at de gjør nettopp det, er så ufattelig dumt at han fremstår med troverdighet på minussiden) At hun drar 50-60.000 lesere pr dag på fullstendig innholdsløse innlegg er bare merkelig. Det er ikke noen substans i det hun skriver. Selv en vanlig tur ut av huset kan hun ikke skrive noe konkret om. "vi skal opp i høyden, mer om det senere". Så spennende er det faktisk ikke. Og så holder hun graviditetspoteten varm, selvfølgelig. Hvor ligger egentlig totalen på hvor mange innlegg som er skrevet knyttet til en mulig graviditet? Og hvordan er antallet innlegg totalt rundt guttedrama? Hun resirkulerer de få temaene sine i en evig runddans og har absolutt intet nytt å komme med. Skomaker bli ved din lest sies det, men hun har i grunnen flikket så mye på denne skoen av en blogg at det knapt er sko igjen. Endret 27. august 2017 av CecilieX
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå