Metzili Skrevet 21. august 2017 #2501 Skrevet 21. august 2017 Tar de pause i forholdet eller ikke? Og, skal de tilbake til sögne, naa som det ikke blir SKD? Solgte de huset i sögne? Hvor skal de bo? Gidder ikke aa lese pa bloggen, saa fint om noen gidder aa oppdatere meg? 2
Gjest Kaktuspotte Skrevet 21. august 2017 #2502 Skrevet 21. august 2017 Akkurat nå, Metzili skrev: Tar de pause i forholdet eller ikke? Og, skal de tilbake til sögne, naa som det ikke blir SKD? Solgte de huset i sögne? Hvor skal de bo? Gidder ikke aa lese pa bloggen, saa fint om noen gidder aa oppdatere meg? Lese tilbake i fråden, kanskje.
Summ Skrevet 21. august 2017 #2503 Skrevet 21. august 2017 "Dette skjer denne høsten" -sitte foran tvskjermen hver lørdag, og dra på boklansering. Hørtes jo spennende ut. 20
Kris! Skrevet 21. august 2017 #2504 Skrevet 21. august 2017 Hvorfor må det stå om denne dama i alle landets aviser, hver eneste dag? Ifølge VG dropper hun nå en tv2 fest. Det er vel kanskje like greit. Så slipper hun å storme ut fordi folk koser seg med et glass vin eller fem, og er i veien for hennes romantiske date med kjæresten. 45
Rosalie Skrevet 21. august 2017 #2505 Skrevet 21. august 2017 13 minutter siden, Kris! skrev: Hvorfor må det stå om denne dama i alle landets aviser, hver eneste dag? Ifølge VG dropper hun nå en tv2 fest. Det er vel kanskje like greit. Så slipper hun å storme ut fordi folk koser seg med et glass vin eller fem, og er i veien for hennes romantiske date med kjæresten. Hadde hun møtt opp, hadde hun vel neppe blitt tatt sørlig godt imot... 9
Gjest Kaktuspotte Skrevet 21. august 2017 #2506 Skrevet 21. august 2017 Søgnes førstedame er ute med et nytt innlegg med bare svada.
JackIost Skrevet 21. august 2017 #2507 Skrevet 21. august 2017 8 timer siden, Love2017juni skrev: 😂 Meget ironisk fakkeltog vil jeg tro når man leser teksten😂 Ja, mobbing/latterliggjøring av folk man misliker er gøy 3
JackIost Skrevet 21. august 2017 #2508 Skrevet 21. august 2017 5 timer siden, Love2017juni skrev: Jeg følger svært få blogger, men der fikk hun en ny følger gitt👍 Trine Grung har skjønt at det er mange anti-Anna R-folk der ute, og forsøker å utnytte situasjonen til å øke oppslutning omkring egen blogg. "Dessverre" blir det i samme slengen i praksis mer bensin på bålet, og oppmerksomheten rundt Anna R blir bare større 3
JackIost Skrevet 21. august 2017 #2509 Skrevet 21. august 2017 5 timer siden, Kaktuspotte skrev: Hvor leser du at jeg synes det er fint at de har millioninntekter - er du litt dum, eller later du som? Du kan ikke være så smart om dette var konklusjonen du landet på etter det innlegget mitt Poenget var nettopp at jeg tvilte på at du unner Anna/Jan millioninntekter for bloggingen, men så var det visst noen som mente det var en fullstendig gal tolkning av meg. Men det var det nok ikke
Beccy87 Skrevet 21. august 2017 #2510 Skrevet 21. august 2017 Her er det mye som kan ligge bak: a) Anna og Jan har planlagt alt det her sammen med både oppturer og nedturer bare for å dra inn klikk. b) Anna er faktisk som andre her nevner bipolar og det forklarer alle planene hun legger for alt mulig rart når hun er på topp for så å gå helt i kjelleren og måtte avlyse alt for å komme seg igjennom dagene. c) Anna ønsket å følge drømmen om svd men det ble rett og slett for mye for Jan å sitte hjemme med alt ansvaret, både fordi det er slitsom å være hjemme alene med 3 barn men også fordi han er sjalu og ikke tåler at Anna har det gøy uten ham. d) Noen har faktisk tatt alt det her på alvor, sett at de sliter og gått inn å satt ned foten. Det kan være familiemedlemmer eller andre instanser som nå tvinger Anna til å avlyse planer for å bli hjemme og ta noen vell trengte grep med familien. 20
Hattifnatten Skrevet 21. august 2017 #2511 Skrevet 21. august 2017 6 minutter siden, JackIost skrev: Du kan ikke være så smart om dette var konklusjonen du landet på etter det innlegget mitt Poenget var nettopp at jeg tvilte på at du unner Anna/Jan millioninntekter for bloggingen, men så var det visst noen som mente det var en fullstendig gal tolkning av meg. Men det var det nok ikke Om det er meg du sikter til, så bommer du, kjære deg ;). Det var ikke kaktuspotte sitt innlegg jeg mente du feiltolket. Det var en annen bruker.
Solivagant Skrevet 21. august 2017 #2512 Skrevet 21. august 2017 Skikkelig interessant at hun dropper en TV-fest. Takk for oppdateringen, VG. 18
MissMaya Skrevet 21. august 2017 #2513 Skrevet 21. august 2017 Fader, jeg får så fullstendig avsmak av de to fjottete ungdommene der. 🤦♀️ Det hjelper jo ikke å holde seg unna bloggen, for sakene om dem klistres opp i media også. Hvem tror de at de er? Kjefter på leserne sine, og tror seg viktigere enn alle andre. Virkelig umodent. 17
Lana01 Skrevet 21. august 2017 #2514 Skrevet 21. august 2017 (endret) 9 timer siden, Love2017juni skrev: 😂 Meget ironisk fakkeltog vil jeg tro når man leser teksten😂 Huff. Dette er lavmål. Gikk inn å rapporterte dette på FB.. Håper flere gjør det samme. Virkelig ikke greit. Dette er mobbing. Endret 21. august 2017 av Lana01 la til noe 8
Krutthøna Skrevet 21. august 2017 #2515 Skrevet 21. august 2017 I bunn å grunn, så kan vel hele suppen til mammaen, summeres opp med følgende: SOM MAN REDER, LIGGER MAN! 26
Gjest Chloe Skrevet 21. august 2017 #2516 Skrevet 21. august 2017 (endret) 25 minutter siden, Lana01 skrev: Huff. Dette er lavmål. Gikk inn å rapporterte dette på FB.. Håper flere gjør det samme. Virkelig ikke greit. Dette er mobbing. Åh. Må inn å melde meg på Fakkeltoget! Takk. :-) Endret 21. august 2017 av Chloe
lenebu Skrevet 21. august 2017 #2517 Skrevet 21. august 2017 1 time siden, Rosalie skrev: Hadde hun møtt opp, hadde hun vel neppe blitt tatt sørlig godt imot... Hun hadde vel blitt sur/irritert fordi det var andre mennesker til stedet, ref. http://www.tv2.no/a/8935936/ 8
lenebu Skrevet 21. august 2017 #2518 Skrevet 21. august 2017 30 minutter siden, Lana01 skrev: Huff. Dette er lavmål. Gikk inn å rapporterte dette på FB.. Håper flere gjør det samme. Virkelig ikke greit. Dette er mobbing. Men er det virkelig greit at hun og typen får legge ut alt om privatlivet på Facebook og blogg, slik at slike "eventer" får grobunn i utganspunktet? Jeg tenker at dét er lavmål. Jeg hadde ikke brydd meg, dersom det ikke var tilfelle at mindreårige er involvert. 15
Meadow Skrevet 21. august 2017 #2519 Skrevet 21. august 2017 Altså, jeg er ingen fan av Anna. Jeg rister på hodet av clickbaits og oppkonstruert drama. Jeg synes måten bloggen har utviklet seg på blir bare mer og mer kritikkverdig. Jeg lurer på hvordan barna egentlig har det, og hva de kommet til å synes om alle overskriftene og spekulativ utlevering av dem selv- når de blir store nok til å forstå. Og, jeg fascineres av at det går an å tjene så mye penger på dette fjaset, og ja jeg er en av de som kritiserer og diskuterer her fordi det er interessant. MEN! Dette fakkeltoget- det er ikke kritikk- DET ER MOBBING. Og det er faen ikke greit. 15
Gjest Chloe Skrevet 21. august 2017 #2520 Skrevet 21. august 2017 5 timer siden, Vera skrev: Sliter litt med å ta Grung seriøst når hun selv angriper lesere som stiller kritiske spørsmål til henne..og det er den der ovenfra og ned holdningen som er litt lite spiselig..? Jeg syns det er ganske innlysende at hun er som bloggere flest - penger er viktigst. Hun vet at innlegget hennes vil generere klikk, og hun er helt åpen om at klikk gir penger i kassa. Hvorfor velger hun ikke heller en personlig mail til Anna? Hvorfor tar hun dette offentlig? For å tjene penger, og for å få akkurat deg til leser. Som bloggere flest altså Lite konstruktivt og lite voksent av Grung! Men hey, vi har jo alle et levebrød. Å svare/angripe leserne som stiller kritiske spørsmål er da mye bedre enn å slette kommentarene deres og blokkere dem. :-) Heia Trine Grung som har bein i nesa og guts nok til å svare på kritiske spørsmål UTEN å blokke folk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå