Gå til innhold

Anna Rasmussen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun er ikke så populær blandt de eldre da.  

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Joda, dama er like egoistisk som vi fryktet! :bond:

• Liker 18
Skrevet (endret)

Dette er jo ganske utrolig. Jeg sliter med dårlig samvittighet fordi jeg har flyttet for første gang med mitt barn pga studier. Stakkar han som må flyttes på fordi mamma var så dum og ikke tok utdannelse før han ble født. Sånn tenker jeg. Men det er ihvertfall til fordel for han i fremtiden og noe som gagner oss begge. Tenk å dra med hele familien inkludert en skolestarter som garantert har gledet seg til å begynne på skolen for å være med på noe så unødvendig og overfladisk som dette, hun får nok om omtale i media og tjener nok av penger så SVD er bare for å styrke eget ego. Er sjokkert. 

Endret av hererjeg2
skrivefeil
  • Liker 40
Skrevet
18 minutter siden, kindagirl skrev:

Hun skal jo ikke danse med de. Men kan jo håpe hun får en kjekk dansepartner :P

No shit? De skal jo omgås mye fremover da 😉

• Liker 7
Skrevet
3 minutter siden, Maskopi skrev:

No shit? De skal jo omgås mye fremover da 😉

Han kommer vel "tilfeldigvis" innom flere ganger om dagen..:p

• Liker 10
Skrevet

Ingen fare for at Anna kommer langt. Hun kommer til å trekke seg lenge før de er halvveis. Blir garantert syt og grining denne gangen også. Alltid "drama" når Mammaen inntar manesjen. Masse unnskyldinger osv....hun kommer ikke til å takle det bitte lille presset som Skal vi danse bringer med seg.

• Liker 32
Skrevet
1 time siden, blåbærpike skrev:

– Jeg ble selvfølgelig veldig glad. Jeg har alltid hatt lyst til å være med på «Skal vi danse», så dette er en liten jentedrøm som går i oppfyllelse. Å prøve på kjoler og bare bli dullet med – det er jo kjempegøy, sier hun til TV 2.

Om det er sånn Anna ser for seg at deltakelsen i SVD blir, så vil hun fort få seg en overraskelse. 

Bare bli dullet med? :sprettoy: SVD krever mye arbeid og ingen kjære mor. 

• Liker 27
Skrevet
1 minutt siden, Supermassive skrev:

– Det krever en del planlegging for å flytte en hel familie til Oslo. Jeg har alltid sagt at ungene ikke skal stå i veien for min karrigere, og det mener jeg fremdeles. Samtidig mener jeg at karrieren min ikke skal stå i veien for deres barndom, forteller hun til VG.

Jada, så, neida.

Den ene av de to uttalsene lever hun ut til det fulle... 

• Liker 21
Skrevet

Anna får ikke en stemme av meg! Stemmer heller hun hjem til 1. klassingen sin så hun kan få begynne på skolen! Når ikke morra tar ansvar for ungen, hvem skal da gjøre det?? Nei og nei, SKUFFET over hvor egoistisk Anna er. 

• Liker 20
Skrevet
1 minutt siden, Supermassive skrev:

– Det krever en del planlegging for å flytte en hel familie til Oslo. Jeg har alltid sagt at ungene ikke skal stå i veien for min karrigere, og det mener jeg fremdeles. Samtidig mener jeg at karrieren min ikke skal stå i veien for deres barndom, forteller hun til VG.

Jada, så, neida.

Altså, hvis hun ikke ønsker at noe skal stå i veien for hennes karrigere så burde hun kanskje ikke fått 3 så tette barn i så ung alder?

Jeg syns dette er utrolig trist. Det hadde jo ikke vært noe problem å flytte til Oslo for en liten periode, så tilbake igjen om hun hadde hatt en ettåring, men hun har et barn som i år er skolestarter. Det å skulle begynne på skolen er noe stort og Anna frarøver barnet sitt dette. 
Jeg tenker at et barn som aldri får lov å slå røtter noe sted må få det veldig vanskelig sosialt etterhvert. Jeg ble bare flyttet en gang i oppveksten (flyttet og begynte på ny skole da jeg skulle begynne nest siste året på barneskolen) og jeg syns det var vanskelig ift å få nye venner og bli kjent. Det er ikke noe i veien for å flytte altså, men det Anna driver med er bare surr uten noe form for planlegging eller tanke på eventuelle konsekvenser. Her har hun ett fokus og det er "meg, meg, meg".... 

Jeg blir så trist på vegne av skolestarteren her.. selvfølgelig på vegne av de 2 andre barna også, men dette er nok mest merkbart for eldste. Håper virkelig at noen kan sette ned foten ovenfor dette barnet (Anna) og få henne til å se at det hun driver med ikke er bra for noen i familien Rassmussen. Hun ødelegger for seg selv og hun ødelegger for barna sine.

• Liker 35
Skrevet

Sier bare heia Tommy Steine eller Grunde. Trude D lager nok et show:nordvesta:. Men la meg slippe den jentungen som skulle ha vært sendt på øde øy!

• Liker 11
Skrevet

Aldri stemt på SVD før, men i år skal jeg sannelig stemme på de andre i håp om at Anna ryker.. Ihåp pm at barnet hennes kan få begynne på skole hvor hun skal gå over lenger tid, og ikke mellom 1-10uker...

er så spent på hva Anna har og si om det her.. forsvarer hun virkelig Skolebytte på barnet sitt med SVD.. hadde faktisk ( tro de eller ei) et lite håp om at jenta var smartere, og tenkte mer på barna sine en det der..

• Liker 17
Skrevet
13 minutter siden, Missy1 skrev:

Altså, hvis hun ikke ønsker at noe skal stå i veien for hennes karrigere så burde hun kanskje ikke fått 3 så tette barn i så ung alder?

Barna ER jo "karrieren" hennes.

Uten den sirkusattraksjonen hadde ikke bloggen hennes overlevd.

Forøvrig enig i alt du skriver.

• Liker 23
Skrevet
Akkurat nå, J.. skrev:

Barna ER jo "karrieren" hennes.

Uten den sirkusattraksjonen hadde ikke bloggen hennes overlevd.

Forøvrig enig i alt du skriver.

Er nettopp det som er så utrolig trist :( Barn skal ikke være en inntektskilde, barn skal ikke måtte bli dratt rundt sånn som dette fordi de har en uansvarlig mor som ikke selv er ferdig med å være barn.

Jeg har barn selv, jeg er mamma til et funksjonshemmet barn, noe som gjør at jeg i ennå større grad er "låst". Jeg hadde sett for meg hvordan det ville bli å få barn og gledet meg til alle milepælene (ikke på en sånn "åh, det å være mamma blir som å leke med levende dukke" måte altså, men en realistisk forestilling om hvordan det ville bli). Ting ble ikke helt slik jeg hadde sett for meg, da det viste seg at mitt barn ikke var som alle andre. Jeg har rettet meg etter mitt barn og hva han har behov for i hverdagen, jeg kan ikke forvente at han skal kunne rette seg etter meg. Jeg har også lyst å dra på ferier og oppleve mer, men av hensyn til mitt barns behov så drar jeg han ikke med på jorda-rundt-reise. 

Anna har 3stk funksjonsfriske barn. Ja, hun  er ung og det er ikke bare bare å ha 3 små barn, men de har muligheter til å oppleve ting uten at det går utover barna på denne måten. Men neeeeida, Anna må bare ta hensyn til seg selv og få leve ut alle jente-drømmene sine, det er jo noe alle burde forstå. Hun må gjerne se for seg at SVD blir en jentedrøm som går i oppfyllelse med masse fine klær og dulling- hun kommer til å få seg en vond overraskelse O.o

• Liker 22
Skrevet
2 minutter siden, Missy1 skrev:

Barn skal ikke være en inntektskilde, barn skal ikke måtte bli dratt rundt sånn som dette fordi de har en uansvarlig mor som ikke selv er ferdig med å være barn.

Og nettopp derfor bør aldri barn få barn.

Det krøller til hele utviklingsevnen til den som blir forelder i en alt for ung alder,noe A er prakteksemplar på..

Hun er jo 14-15 år i hodet,og som alle tenåringer dreier hele verden seg rundt seg delv å egne behov.

• Liker 18
Skrevet
Akkurat nå, Orly skrev:

Og selvfølgelig ser ingen problem med å flytte ungene (igjen),fordi de aller fleste tross alt flytter i løpet av livet..

Velger de å overse at det ikke er vanlig (eller bra) og flytte 1-2 ganger pr år,ødelegge skolestart og rykke opp og vekk ungene fra alt og alle for 1-10 uker?...

• Liker 21
Skrevet

Tråden er ryddet for spekulasjoner, krenkende utsagn og persondebatt, og svar til dette.

- pavilion, mod

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...