Populært innlegg Summ Skrevet 25. juli 2017 Populært innlegg #1261 Del Skrevet 25. juli 2017 Akkurat nå, CecilieX skrev: Nå må dere ikke spekulere da, dere, denne flyttingen er jo privat må vite #ironi. Hvordan kan noe så "privat" generere så mange blogginnlegg? Er jo hun som spekulerer på bloggen... "hei jeg bruker shai barber høvler, men ikke spør hvor jeg barberer meg, det er privat" "hei, jeg opererte underlivet etter voldtekt som skjedde 6 uker etter fødselen, men hvorfor jeg skal flytte er privat." "Jeg og Jan hadde sex 7 dager etter fødselen, men bryllupsdatoen holder jeg hemmelig." Hallo... det hun forteller er jo mer privat enn det hun holder hemmelig... 52 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Friluftsdame Skrevet 25. juli 2017 #1262 Del Skrevet 25. juli 2017 Det en ting ingen behøver å tvile på: Anna flytter der det passer best kommersielt sett og for at hun skal ha familien (de 5) nær seg. Hun skal gi ut bok. Når det ikke lenger har så stor betydning hvor hun bor, kan bosted endres. Når tid valg av bosted i forhold til mindreårige er prioritet 1, gjenstår å se. Hjemmeundervisning blir slik jeg ser det en enkel løsning tilpasset kommersielle behov. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speedmaster Skrevet 25. juli 2017 #1263 Del Skrevet 25. juli 2017 1 minutt siden, Friluftsdame skrev: Det en ting ingen behøver å tvile på: Anna flytter der det passer best kommersielt sett og for at hun skal ha familien (de 5) nær seg. Hun skal gi ut bok. Når det ikke lenger har så stor betydning hvor hun bor, kan bosted endres. Når tid valg av bosted i forhold til mindreårige er prioritet 1, gjenstår å se. Hjemmeundervisning blir slik jeg ser det en enkel løsning tilpasset kommersielle behov. På hvilken måte mener du at det kommersielle påvirkes av bloggerens valg av bosted - og hva mener du egentlig med 'Når tid valg av bosted i forhold til mindreårige er prioritet 1, gjenstår å se'? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minnus Skrevet 25. juli 2017 #1264 Del Skrevet 25. juli 2017 Hun skrev jo tidligere på bloggen at hun skulle ha bodd i Oslo pga bloggen. Tror kanskje hun skal flytte til Oslo nå jeg, så skal sikkert M på en privat skole der... 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smartbimbo Skrevet 25. juli 2017 #1265 Del Skrevet 25. juli 2017 (endret) Jeg håper ikke hun flytter til huset hun eier i Stavanger nå, da blir vi naboer.. Men da kan jeg alltids gi dere gossip! Endret 25. juli 2017 av smartbimbo 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TomineB Skrevet 25. juli 2017 #1266 Del Skrevet 25. juli 2017 4 timer siden, Diamant skrev: Ja, jeg vet... Nettopp derfor tenker jeg at de ikke skal flytte til Stavanger som noen nevnte her... Boka hennes kommer i sept. Kan det ha noe med saken å gjøre. Og hun har tidligere sagt at hun skal noe greier. For ungene skal være mest med Jan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 26. juli 2017 #1267 Del Skrevet 26. juli 2017 AR skrev i er av disse flytteinnleggene at barna skal være litt med henne, men mest med Jan etter flyttingen (pluss noe jiberish om at ingen skal bli kjent med nye folk etc). En måte å tolke det på er at Jan blir boende i Søgne med kidsa mens a mor prioriterer storbylivegs gleder i Oslo mens hunfirbereder bokturne. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ingeniørfrue Skrevet 26. juli 2017 #1268 Del Skrevet 26. juli 2017 1 time siden, smartbimbo skrev: Jeg håper ikke hun flytter til huset hun eier i Stavanger nå, da blir vi naboer.. Men da kan jeg alltids gi dere gossip! Hehehe kan joine deg så lusker vi med kikkert i buskene 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marthes Skrevet 26. juli 2017 #1269 Del Skrevet 26. juli 2017 hun skal helt sikkert bare flytte ett sted midlertidig (noen uker, kanskje 1-2 mnd) pga noe kommersielt. Også vinkler hun det sikkert bare som om de skal flytte "for alltid", dama er ei klikk.... hva gjeder overskrifter og vinkling, så ikke noe overrasker meg der. (har ikke lest innleggene men kjenner bloggen såpass at jeg vet at overskriften aldri helt samsvarer med det faktiske... hehe ) 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pipa Skrevet 26. juli 2017 #1270 Del Skrevet 26. juli 2017 Hun skriver på bloggen at hun ikke har råd og tid til å kjøpe det feriehuset mens hun betaler på to hus her. Men hun sier at feriehuset koster halvparten av det i Stavanger, så derfor vil hun gå i pluss om hun selger det og kjøper feriehuset. Da er det vel utelukket at det er Stavanger hun flytter til da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krutthøna Skrevet 26. juli 2017 #1271 Del Skrevet 26. juli 2017 (endret) Har hun ikke solgt huset i Stavanger enda?? Vel er markedet treigt, men eneboliger som hennes burde gått for lenge siden. Jeg bor selv i området, da litt lenger utpå landet , og solgte et hus her i fjor. Tok ikke så lang tid som Anna sitt.....og mitt var for hytte å regne rent størrelsemessig Kanskje navnet hennes ikke bare er positivt....oppfør deg kvinne!! Hun har vel skrevet noe graverende i boken, som hun ikke er "mann" nok til å stå opp for. Derfor stikker hun, for å slippe ubehageligheter. Endret 26. juli 2017 av Edie Ryddet for hetsende utsagn. Edie, mod. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Despacita Skrevet 26. juli 2017 #1272 Del Skrevet 26. juli 2017 Tipper hun skal være med i Skal vi danse! 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
calium Skrevet 26. juli 2017 #1273 Del Skrevet 26. juli 2017 6 minutter siden, Despacita skrev: Tipper hun skal være med i Skal vi danse! Ja, det tenkte jeg også! Det passer med diverse ting hun har uttalt tidligere, det er perfekt ift promotering av boka, da er hun i Oslo når boka kommer ut. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kaktuspotte Skrevet 26. juli 2017 #1274 Del Skrevet 26. juli 2017 12 minutter siden, Despacita skrev: Tipper hun skal være med i Skal vi danse! Jeg er såååå glad at det er et program jeg ikke ser på. Nå er det enda en grunn for ikke å ha tv på når det programmet går. Grøss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marthes Skrevet 26. juli 2017 #1275 Del Skrevet 26. juli 2017 15 minutter siden, Despacita skrev: Tipper hun skal være med i Skal vi danse! det kan det være ja. trenger oppmerksomheten, bare så synd at media spiller på hennes lag, at ingen er litt kritiske til henne! ser uansett ikke på programmet og skal iallefall ikke begynne nå. hun blir jo "belønnet" med oppmerksomhet fra media for totalt uakseptabel oppførsel og salg av barn. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Summ Skrevet 26. juli 2017 #1276 Del Skrevet 26. juli 2017 Hun har lovet å fortelle hvor hun skal flytte i denne uken. Ser for meg; "Jeg gleder meg veldig til å flytte inn på det nye stedet. Det er en helt perfekt beliggenhet for vår del. Et sted hvor det er grønn plen, parkeringsplass, mye uteplass til barna. Dette stedet er perfekt for oss, og beliggenheten er perfekt med tanke på planene vi har på plassen." 31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minnus Skrevet 26. juli 2017 #1277 Del Skrevet 26. juli 2017 53 minutter siden, Despacita skrev: Tipper hun skal være med i Skal vi danse! Håper virkelig ikke det! Jeg er fast seer av Skal vi danse 😓 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Masuka Skrevet 26. juli 2017 #1278 Del Skrevet 26. juli 2017 58 minutter siden, Summ skrev: Hun har lovet å fortelle hvor hun skal flytte i denne uken. Ser for meg; "Jeg gleder meg veldig til å flytte inn på det nye stedet. Det er en helt perfekt beliggenhet for vår del. Et sted hvor det er grønn plen, parkeringsplass, mye uteplass til barna. Dette stedet er perfekt for oss, og beliggenheten er perfekt med tanke på planene vi har på plassen." Hahaha, som tatt ut av bloggen hennes😂 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rubella Skrevet 26. juli 2017 #1279 Del Skrevet 26. juli 2017 (endret) 1 time siden, Summ skrev: Hun har lovet å fortelle hvor hun skal flytte i denne uken. Ser for meg; "Jeg gleder meg veldig til å flytte inn på det nye stedet. Det er en helt perfekt beliggenhet for vår del. Et sted hvor det er grønn plen, parkeringsplass, mye uteplass til barna. Dette stedet er perfekt for oss, og beliggenheten er perfekt med tanke på planene vi har på plassen." Du glemte å slenge inn "det er ingen hemmelighet" og "jeg må (ærlig) innrømme". Endret 26. juli 2017 av Rubella 31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Love2017juni Skrevet 26. juli 2017 #1280 Del Skrevet 26. juli 2017 Håper for hennes del at om det er "skal vi danse" eller ett annet ego prosjekt, at barna blir igjen i søgne og M starter skolen som vanlig. Normale folk utsetter ikke/driver hjemmeundervisning av en førsteklassing fordi man selv følte for og gjøre noe annet.. 😑 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå