tuppa Skrevet 24. juli 2017 #1221 Del Skrevet 24. juli 2017 @CecilieX, jeg er så enig med svaret ditt til @LizbethOsnes. AR er ikke kjent for å respektere personvernet til barna, tvert imot. Når jeg leser sitatet fra bloggen, får jeg faktisk heller inntrykk av at hun legger opp til spekulasjoner, på sitt kjente vis. Men det er jo lov å håpe. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg kindagirl Skrevet 24. juli 2017 Populært innlegg #1222 Del Skrevet 24. juli 2017 Fra hennes siste innlegg: "Wææ, nå har jeg funnet drømmehuset mitt. Uten tvil et hus som passer oss perfekt, med både stor nok plass, beliggenhet og ikke minst hva det skal brukes til. Jeg har lenge ønsket å realisere Kypros-drømmen min, og kanskje dette huset er nøkkel min inn til å gjøre tanker om til virkelighet. Dette huset ligger i strandlinjen med havutsikt til alle kanter. Det har en stor tomt, og ikke minst, mange soverom. Perfekt til oss alene, og sammen med venner eller familie. Planen er jo å bruke det til korte og lengre ferier. Wii, skal vi kjøpe det?" Hva skal hun med stort hus på Kypros med masse rom til venner og familie? Hun har knapt venner og familien har hun kuttet kontakten med.... 55 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sonic Skrevet 24. juli 2017 #1223 Del Skrevet 24. juli 2017 8 minutter siden, kindagirl skrev: Hva skal hun med stort hus på Kypros med masse rom til venner og familie? Hun har knapt venner og familien har hun kuttet kontakten med.... Skalkeskjul for flere unger? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vipser Skrevet 24. juli 2017 #1224 Del Skrevet 24. juli 2017 Hun har jo realisert Kypros-drømmen før uten at det var noe særlig likevel, dro jo hjem et halvt år før planen. 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Topptur Skrevet 24. juli 2017 #1225 Del Skrevet 24. juli 2017 1 time siden, kindagirl skrev: Fra hennes siste innlegg: "Wææ, nå har jeg funnet drømmehuset mitt. Uten tvil et hus som passer oss perfekt, med både stor nok plass, beliggenhet og ikke minst hva det skal brukes til. Jeg har lenge ønsket å realisere Kypros-drømmen min, og kanskje dette huset er nøkkel min inn til å gjøre tanker om til virkelighet. Dette huset ligger i strandlinjen med havutsikt til alle kanter. Det har en stor tomt, og ikke minst, mange soverom. Perfekt til oss alene, og sammen med venner eller familie. Planen er jo å bruke det til korte og lengre ferier. Wii, skal vi kjøpe det?" Hva skal hun med stort hus på Kypros med masse rom til venner og familie? Hun har knapt venner og familien har hun kuttet kontakten med.... Jeg har ikke lest det, men skrev hun ikke nettopp at de ikke kom til å reise tilbake til Kypros på en stund? Det går aldeles over stokk og sten, føler jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
richbitch Skrevet 24. juli 2017 #1226 Del Skrevet 24. juli 2017 Hun skrev at det sannsynligvis ble lenge før neste tur til Kypros, og nå har de plutselig funnet drømmehuset der? 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ultiva Skrevet 24. juli 2017 #1227 Del Skrevet 24. juli 2017 21 minutter siden, richbitch skrev: Hun skrev at det sannsynligvis ble lenge før neste tur til Kypros, og nå har de plutselig funnet drømmehuset der? Anna sitter allerede med to store hus, hvorav ett som hun ikke får solgt. Hun kan da aldri få banklån til et tredje hus! Nå må de roe seg ned, skape stabilitet for barna og leve noen år uten nye svangerskap og huskjøp! 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Masuka Skrevet 24. juli 2017 #1228 Del Skrevet 24. juli 2017 26 minutter siden, Ultiva skrev: Anna sitter allerede med to store hus, hvorav ett som hun ikke får solgt. Hun kan da aldri få banklån til et tredje hus! Nå må de roe seg ned, skape stabilitet for barna og leve noen år uten nye svangerskap og huskjøp! Banken bryr seg fint lite om hvor mange hus hun eier, så lenge hun har råd til å betjene lånene. Sett at hun betaler 10.000 på hvert hus i måneden er det ingen sak for henne. (..og det var bare "sett at", jeg regner med at hun betaler langt mer med den inntekten hun har). 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Friluftsdame Skrevet 25. juli 2017 #1229 Del Skrevet 25. juli 2017 11 timer siden, Masuka skrev: Banken bryr seg fint lite om hvor mange hus hun eier, så lenge hun har råd til å betjene lånene. Sett at hun betaler 10.000 på hvert hus i måneden er det ingen sak for henne. (..og det var bare "sett at", jeg regner med at hun betaler langt mer med den inntekten hun har). I tillegg vurderer banken sikkerhet, betalingsevne fram i tid og betalingsvilje (historikk). Det er forskjell på å ha 2 sikre jobber, og 2 egne selskap i usikre bransjer. Så betalingsevne bare utifra dagens blogginntekt er ikke det eneste som vurderes. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minipilla Skrevet 25. juli 2017 #1230 Del Skrevet 25. juli 2017 Jeg kan se en pyntefigur i butikken eller en kul genser til ungene og tenke "wiiii skal jeg kjøpe den"....hun ser et hus og tenker det samme. Det er på tide hun vokser opp og begynner tenke konsekvenser av handlingene sine. 31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CecilieX Skrevet 25. juli 2017 #1231 Del Skrevet 25. juli 2017 13 timer siden, Ultiva skrev: Anna sitter allerede med to store hus, hvorav ett som hun ikke får solgt. Hun kan da aldri få banklån til et tredje hus! Nå må de roe seg ned, skape stabilitet for barna og leve noen år uten nye svangerskap og huskjøp! Det heter at skomakeren bør bli ved sin lest, og i så måte er alt som det pleier. Hus, flytting, svangerskap går i en evig runddans. Og å betakaroten da og noen avkledde bilder. Jeg leste gjennom bloggen nå på jakt etter samarbeidspartnere som bidrar til inntjening på bloggen. Finner få. Hun får betalt månedlig fra kontrakten med Nettavisen antar jeg, men utover dette er det bare noen få annonsører. Sammenliknet med andre bloggere så virker det som hun er lite attraktiv for annonsører. Merket meg også at de innleggene som hun merker som reklame, for det meste er hverdagspjatt, med noen få ord om annonsøren. Bortsett fra innleggene om betakaroten da. Lite reklameverdi rett og slett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 25. juli 2017 #1232 Del Skrevet 25. juli 2017 Tidligere i tråden kom det frem at hun har pant på ca 10 mill i de to husene til sammen, omlag samme sum som hun kjøpte husene for. Så hun har ingen sikkerhet å ta opp lån i. Dessuten er det ikke bare-bare å få lån til eiendom i utlandet. I say yet another clickbait. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Love2017juni Skrevet 25. juli 2017 #1233 Del Skrevet 25. juli 2017 Tror hun prøver og skaffe blest om ett evt huskjøp der kun for og få litt avstand til skolegangen til M som nærmer seg med stormskritt. Hun har faktisk ikke har fått de positive kommentarene hun ventet på når hun skrev om hjemmeskole eller vanlig skole. Ikke engang fjortissene støtta henne i en eventuell hjemmeskolering.. 😉 Så nå kommer det andre "store" ting slik at det andre skal glemmes.. (Selv om jeg faktisk tror M begynner på vanlig skole, og alt annet snakk har også bare vært for og få mer klikk på bloggen. Sier seg jo selv at de ikke er i stand til og drive med hjemmeundervisning, og da hadde BV vertfall komt inn i bildet😉) Kommer ikke til og kjøpe enda ett hus.. Greit nok hun tjener godt på bloggen; men det er da grenser!! 😂 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kaktuspotte Skrevet 25. juli 2017 #1234 Del Skrevet 25. juli 2017 For min del må hun bare kjøpe seg til fant. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Svenson Skrevet 25. juli 2017 #1235 Del Skrevet 25. juli 2017 53 minutter siden, Rosalie skrev: Tidligere i tråden kom det frem at hun har pant på ca 10 mill i de to husene til sammen, omlag samme sum som hun kjøpte husene for. Så hun har ingen sikkerhet å ta opp lån i. Dessuten er det ikke bare-bare å få lån til eiendom i utlandet. I say yet another clickbait. Pantedokumentene er bare et øyeblikksbilde ved kontraktinngåelse og sier "ingenting" om hvor stor belåningsgraden er. Det er vanlig at man ved flytting etc. "fullfinansierer" (eller mellomfiansierer) i påvente av salg på tidligere eiendom. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest orfeus Skrevet 25. juli 2017 #1236 Del Skrevet 25. juli 2017 Skulle virkelig ønske at det kom et klart forbud mot "digitalt barnearbeid". De som driver med det er dessverre ikke intelligente nok til å forstå hvor grensene går, så barna deres hadde definitivt fortjent at noen smekket mamma-pappabloggerne over fingrene og truet med bøter eller fengsel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vipser Skrevet 25. juli 2017 #1237 Del Skrevet 25. juli 2017 Nytt innlegg: "jeg kan ikke eie tre hus". Jeg spår dissing av misunnelige forumister + skryting av stor inntekt til tross for null utdanning. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Femilie Skrevet 25. juli 2017 #1238 Del Skrevet 25. juli 2017 6 minutter siden, Vipser skrev: Nytt innlegg: "jeg kan ikke eie tre hus". Jeg spår dissing av misunnelige forumister + skryting av stor inntekt til tross for null utdanning. Det trodde jeg også, men.. Hun har visstnok ikke samvittighet til å sitte på tre hus og vil ikke kjøpe feriehuset før hun har solgt det i Stavanger. Overraskende fornuftig. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Love2017juni Skrevet 25. juli 2017 #1239 Del Skrevet 25. juli 2017 7 minutter siden, Femilie skrev: Det trodde jeg også, men.. Hun har visstnok ikke samvittighet til å sitte på tre hus og vil ikke kjøpe feriehuset før hun har solgt det i Stavanger. Overraskende fornuftig. Var dette noe hun innså på under ett døgn?? 😂😂 igår var det; skal vi kjøpe eller ikke? 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
richbitch Skrevet 25. juli 2017 #1240 Del Skrevet 25. juli 2017 24 minutter siden, Vipser skrev: Nytt innlegg: "jeg kan ikke eie tre hus". Jeg spår dissing av misunnelige forumister + skryting av stor inntekt til tross for null utdanning. Neida, hun starter med litt selvskryt om at det ikke er normalt å eie hus når man er 21, men at hun allerede har to. Og at hun er så glad for at hun har den muligheten. Så skriver hun at hvis drømmen om hus i Kypros skal bli gjennomført, så må hun selge huset i Stavanger. Huset i Kypros koster bare halvparten av det i Stavanger, så om hun kjøper det så føler hun at hun har gjort noe bra. Da har hun kjøpt feriehus samtidig som hun går i pluss... Problemet er vel at huset i Stavanger "betaler seg selv" så lenge hun leier det ut. Det vil ikke huset i Kypros gjøre, med mindre hun får leid ut det også året rundt. Det er heller ikke sikkert at husmarkedet på Kypros er like godt som i Norge, så hvis det kommer en dag der hun ikke har råd til å ha det lenger, er det ikke sikkert at hun får like mye igjen som det hun har i lån. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå