Gå til innhold

Anna Rasmussen

Gjest Gregor Clegane

Anbefalte innlegg

Tviler på at han er særlig happy over hele greien, men så er det ikke alle som har behov for å ta en offentlig skittentøysvask heller. Kremt. 

Endret av Tekola
  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

23 minutter siden, Solivagant skrev:

Tviler på at han er særlig happy over hele greien, men så er det ikke alle som har behov for å ta en offentlig skittentøysvask heller. Kremt. 

Hadde bare vært interessant å høre hans side av saken. Synes Jan er vanvittig frekk 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Christy89 skrev:

Hadde bare vært interessant å høre hans side av saken. Synes Jan er vanvittig frekk 

Ja, såklart. Jeg er enig i det. Men jeg mener også at en offentlig skittentøysvask, som Anna er veldig glad i, ikke er riktig vei å gå.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri sett en blogg som provoserer så mye som Anna sin gjør. Det virker som hun synes det hele er morsomt. At en 20-åring oppfører seg så umodent, og samtidig skal oppdra ikke mindre enn tre barn, er virkelig skremmende!

Endret av MinnieM
  • Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Flisespikker skrev:

Ser hun får en del støtte på Facebook fra voksne jenter og ser på profilene at mange av de har gått "Livets skole". Tror ikke de er så veldig oppegående. Nå dro jeg alle over én kam :)

Det er jo disse menneskene som fyrer opp under bloggen til Anna. Denne "støtten" får jo Anna til å føle at hun gjør alt riktig. "Enkle" mennesker, som ikke forstår at de faktisk gjør vondt verre med sin hyllest. Det er også stor sjanse for at noen "skryter" for å få Anna til å drite seg ut enda mer. Husker noen bloggere, som var "litt enkle" - men ble "rost" opp i skyene, slik at de fortsatte og "drite" seg mer og mer ut. Føler at det er noen som har så moro av dette sirkuset - at de skryter bare for å få mer å le av.

Så jeg tenker at det er to grupper av de som "hyller". De som er så enkle selv at de ikke forstår at det Anna holder på med er riv ruskende galt. De andre er de som ler seg skakke og "hyller" for å fyre opp Anna enda mer....

Endret av Myrthel
  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uansett hvor mye Jan stiller opp for ungene vil han aldri bli den egentlige pappaen til de to første barna. Det kommer aldri til å endre seg. Er det virkelig så vanskelig å forstå for den familien?

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, Flisespikker skrev:

Ser hun får en del støtte på Facebook fra voksne jenter og ser på profilene at mange av de har gått "Livets skole". Tror ikke de er så veldig oppegående. Nå dro jeg alle over én kam :)

Den eneste jeg kjenner som stadig kommer med disse støttende kommentarene på Facebook til Anna, er min hjerneskadde slektning. Hun er født sånn altså, ikke bare et begrep jeg bruker om henne. 

Hun skriver til Anna som om hun kjenner henne. 

Endret av smartbimbo
  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når "fans" kommenterer på FB at de leser mens tårene triller (innlegget fra "pappa" Jan) så er det ganske speisa. Gjerne ispedd en god dose hjerte- og tommel-opp-emoji.

Når Anna/Jan filtrerer bort alle kritiske og undrende kommentarer og bare lar hyllestene fra Livets skole- og likt-og-delt-folket samt en og annen 15-årig blodfan, stå igjen, så bør hun jo reflektere over dette selv også?

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Topptur
25 minutter siden, Flisespikker skrev:

Når "fans" kommenterer på FB at de leser mens tårene triller (innlegget fra "pappa" Jan) så er det ganske speisa. Gjerne ispedd en god dose hjerte- og tommel-opp-emoji.

Når Anna/Jan filtrerer bort alle kritiske og undrende kommentarer og bare lar hyllestene fra Livets skole- og likt-og-delt-folket samt en og annen 15-årig blodfan, stå igjen, så bør hun jo reflektere over dette selv også?

Jeg tror dessverre Anna ikke har evnen til særlig refleksjon.

Hun fremstår svært ung og umoden. Jeg har en datter på samme alder og både hun og venninnene har et helt annet modenhetsnivå enn denne trebarnsmoren. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Christy89 skrev:

2 timer siden, Solivagant skrev:

Ja, såklart. Jeg er enig i det. Men jeg mener også at en offentlig skittentøysvask, som Anna er veldig glad i, ikke er riktig vei å gå.

Fedrene tenker på barnas beste. Dersom de forteller sin side av saken, kan det ødelegge enda mer for barna. På sett og vis ofrer fedrene seg selv.

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, frukrines skrev:

Fedrene tenker på barnas beste. Dersom de forteller sin side av saken, kan det ødelegge enda mer for barna. På sett og vis ofrer fedrene seg selv.

Så trist, hvis dette er sant. Noe som jeg personlig tror at det er.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, MinnieM skrev:

Aldri sett en blogg som provoserer så mye som Anna sin gjør. Det virker som hun synes det hele er morsomt. At en 20-åring oppfører seg så umodent, og samtidig skal oppdra ikke mindre enn TRE barn, er virkelig skremmende!

ENIG! 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, frukrines skrev:

Veldig trist, tror du har rett. 

Jan virker ikke som en kjernekar akkurat. Tror det var veldig uheldig at Anna rotet seg borti han. Enig i at hun virket mer søt og sympatisk før. Før Jan. 

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Merkelig at hun ikke vil "utbrodere" om forholdet deres mellom pappaen til M fordi det er en privatsak mellom dem. Men hun har likevel snakket dritt om de to andre fedrene på bloggen. Og ikke mist så er tydeligvis ikke detaljer om ungene en privatsak.

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjør hun det med vilje? De fremmer seg jo som asosiale mennesker med sosialangst. "Vi ville være på et sted helt alene for å være den vanlige familien vi er", "vi løp rundt sammen,oss, familien, 4stk på badeland"... unger skal ikke skjermes. 

Dette her minner meg om en "cult" eller noe.. 

• Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anna blir rasende over og sletter kritiske kommentarer på bloggen sin. Hun kaller lesere for "idioter" som ikke vet hva de uttaler seg om. 

Nei Anna, det er godt mulig at de ikke gjør det. Med DU må snart forstå at din snedige bloggstrategi med lureoverskrifter og innhold som skaper sinne og opprørthet, er nettopp det som skaper reaksjonene. 

DU Anna må snart forstå at du ikke kan diktere det leserne oppfatter. Det leserne oppfatter, er summen av lureri og innhold som mange synes trakker langt over etiske grenser. 

• Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Kaktuspotte
5 minutter siden, chremiil skrev:

Ser hun har lært seg nytt ord: konstantere.

Hva mener du? Jeg ser hun har brukt ordet i siste innlegg, og jeg ser at hun har stavet det riktig - konstatere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Kaktuspotte skrev:

Hva mener du? Jeg ser hun har brukt ordet i siste innlegg, og jeg ser at hun har stavet det riktig - konstatere.

Er ikke ett typisk ord hun bruker ei heller ett ord hun hadde trengt å bruke i innlegget. Bare syns det virker som om hun nettopp har lært seg ordet og derfor bruker det. Ga det mening? 😂

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...