Gå til innhold

Anna Rasmussen

Gjest Gregor Clegane

Anbefalte innlegg

Dette med å kalle Jan for pappa, er nokså greit. Kjenner mange som lar barna sine kaller sin nye partner for pappa. Spesielt hvis det er fellesbarn i bildet. MEN, da forklarer mødrene at det ikke er han som er faren deres. Og det virker som om det fungerer. Blir vel som et kallenavn, fordi barna vet hva stefaren er en stefar. Syns personlig dette forvirrer meg litt til og med, men jeg har alltid hatt bare en pappa, så jeg kan ikke dømme den situasjonen fra helt på utsiden.

Men at Jan kaller seg for pappaen hennes, og sier at hun er datteren hans. Og han og Anna sier at han er den "virkelige" faren, men ikke den biologiske, DET blir feil. De sier jo at Jan er viktigere i livet hennes, enn at han skulle ha vært biologisk...

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Kariannne
35 minutter siden, Flisespikker skrev:

Haha, er det sant? Så voksent.

Ja, det er sant. Men ikke så rart at hun ikke får morsdagskort av fedrene,an skriver jo gjerne på vegne av barna, men de har jo aldri barna sine, de får vell knapt nok se de, så blir jo rart for de og skrive morsdagskort til Anna. Moren pleide å skrive til hun da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir like sjokkert av å lese kommentarene under innlegene til MTM på fanpagen hennes hver gang. Hvor dumme kan folk være :klaske::klaske::klaske: Tydelig at "livets harde skole" ikke har vært hard nok. 

• Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Rosenrød skrev:

Jeg fatter og begriper ikke hvordan Anna og andre mammabloggere kan eksponere barna sine på denne måten, kjenner at jeg blir sint på barnas vegne! Har nå sluttet å lese alle da jeg nekter å støtte dem mer.

@LisbethOznes, jeg ser at du kommenterer inne på bloggen til mammasom16 at du liker bloggen hennes godt. Jeg bare lurer litt på hvorfor du tydeligvis støtter at hun utleverer barna sine? Hennes blogg hadde heller ikke vært det store uten barneutlevering, noe hun driver  med i stor grad. Ikke med like mye clickbait som Anna, men hun har jammen skrevet endel overskrifter og innlegg som provoserer, hun også. I tillegg har det vært mye drama angående forholdet hun er i, skriving om at folk ville hun skulle ta abort osv.

Hei! Jeg har kommentert med min mening til henne mange ganger :-) Hun er faktisk en av de som tar til seg kritikken, og ikke minst godtar kommentarene. Bare det gjør at jeg liker bloggen og jenta godt. Hun er absolutt klar over at jeg overhodet ikke støtter eksponeringen, men bortsett fra det syns jeg hun er helskjønn - og det syns jeg absolutt at hun skal få vite også. De gangene jeg har kommentert angående eksponeringen har hun svart rolig og reflektert, og ikke minst argumentert uten å være det minste uhyggelig eller bedrevitende. Da syns jeg at det er verdt å fortsette å påpeke at jeg liker både henne og bloggen (noe jeg gjør) - men med et underliggende poeng i at jeg hadde likt den enda bedre om det ikke var for eksponeringen. 

Jeg syns ikke hun er den verste med tanke på utlevering heller. Som jeg har nevnt tidligere er bilder en ting (som i mine øyne ikke er OK), men for meg er det det verste at man "blir kjent med" barna gjennom bloggen. Der føler jeg at hun er langt flinkere enn de fleste andre. 

(Dette blir veldig OT, men tar gjerne opp diskusjonen i tråden om henne - er bare å tagge meg)

Endret av LizbethOsnes
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, LizbethOsnes skrev:

Hei! Jeg har kommentert med min mening til henne mange ganger :-) Hun er faktisk en av de som tar til seg kritikken, og ikke minst godtar kommentarene. Bare det gjør at jeg liker bloggen og jenta godt. Hun er absolutt klar over at jeg overhodet ikke støtter eksponeringen, men bortsett fra det syns jeg hun er helskjønn - og det syns jeg absolutt at hun skal få vite også. De gangene jeg har kommentert angående eksponeringen har hun svart rolig og reflektert, og ikke minst argumentert uten å være det minste uhyggelig eller bedrevitende. Da syns jeg at det er verdt å fortsette å påpeke at jeg liker både henne og bloggen (noe jeg gjør) - men med et underliggende poeng i at jeg hadde likt den enda bedre om det ikke var for eksponeringen. 

Jeg syns ikke hun er den verste med tanke på utlevering heller. Som jeg har nevnt tidligere er bilder en ting (som i mine øyne ikke er OK), men for meg er det det verste at man "blir kjent med" barna gjennom bloggen. Der føler jeg at hun er langt flinkere enn de fleste andre. 

(Dette blir veldig OT, men tar gjerne opp diskusjonen i tråden om henne - er bare å tagge meg)

Har selv kommentert ting til henne - og hun svarer modent og rolig, noe veldig mange andre bloggere kunneha tatt lærdom av

😀

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff, leste nettopp gjennom de siste ukers innlegg for første gang på lang tid, og er overrasket over hvor dårlig jenta er til å skrive. Tydelig at hun verken har skolegang eller utdannelse. Lesere får hun ved å provosere og "selge" barnas liv på nett. Trist. 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Solivagant skrev:

Annas prioriteringer er enkelt og greit:

1. Penger

2. Barna

Feil.

1. Penger

2. Seg selv

3. Barna

• Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TomineB
8 timer siden, GulSitron skrev:

Mener å huske at hun selv hadde mammablogg. Men forskjellen er at hun hadde passordbeskyttelse på innleggene som omhandlet ungen. 

Meeen så var det ikke så vanskelig å få tak i passordet så lenge man kjente noen som kjente noen.

Mener hun har/hadde en blogg og skrev om ungen. Har også sett artikler hun har skrevet på klikk.no. Tror hun er freelance journalist. Har også sett at hun skriver positive ting til alle bloggerne, og det er jo fint. Kred for å bruke sitt virkelige navn 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TomineB
5 timer siden, Frøken fjong skrev:

Uff, leste nettopp gjennom de siste ukers innlegg for første gang på lang tid, og er overrasket over hvor dårlig jenta er til å skrive. Tydelig at hun verken har skolegang eller utdannelse. Lesere får hun ved å provosere og "selge" barnas liv på nett. Trist. 

Helt enig. Man trenger ikke skrive bra for å leve av skrivingen. Bok skriver hun også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, TomineB skrev:

Mener hun har/hadde en blogg og skrev om ungen. Har også sett artikler hun har skrevet på klikk.no. Tror hun er freelance journalist. Har også sett at hun skriver positive ting til alle bloggerne, og det er jo fint. Kred for å bruke sitt virkelige navn 

Jaja, var over hodet ikke noe "hun er jo som alle andre mammabloggere". 

Bare det at hun la passord på innlegg som handlet om ungen sier jo sitt på en positiv måte. :) 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for latterliggjøring, spekulasjoner, brukerdebatt og persondebatt

- Pavilion, mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun nevner to ganger i siste innlegg at M har kontakt med barnefaren. Regner med hun har fått passet påskrevet etter gårdagens innlegg av Jan.

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blir helt dårlig av alle de godt voksene damene som kommenterer og støtter Anna under lenken til det siste innlegget innpå facebooksiden hennes.. Anna skal ikke bry seg om alle de uvitende nettrollene som kritisere henne for å kalle Jan for pappa - for de veit jo tross alt ingenting. Men selv kjenner de jo alle sider av saken etter å ha lest Anna sin blogg. Er det mulig altså.. 🙄

Selvfølgelig er det de av oss som kjenner til fedrenes sak også, og rykter sprer seg. 

Endret av frukrines
  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, frukrines skrev:

Blir helt dårlig av alle de godt voksene damene som kommenterer og støtter Anna 

Synes det er litt drøyt å uttrykke at man blir dårlig av at noen støtter et menneske som opplever å få så mye hets, men det er nå bare meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, JackIost skrev:

Synes det er litt drøyt å uttrykke at man blir dårlig av at noen støtter et menneske som opplever å få så mye hets, men det er nå bare meg :)

Du må se hva de skriver først. Selvfølgelig skal det være lov å støtte noen, men når støtten er basert på usannheter og uvitenhet, da blir jeg rett og slett dårlig. Tilføyer at jeg kjenner den ene barnefaren. Jeg kan selvfølgelig ikke stole fult og helt på han heller, for alle vil forsterke sin egen sak, men en mellomting mellom de to ståstedene er ille nok for barnefaren. 

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser hun får en del støtte på Facebook fra voksne jenter og ser på profilene at mange av de har gått "Livets skole". Tror ikke de er så veldig oppegående. Nå dro jeg alle over én kam :)

• Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Annas FB under innlegget fra Jan- det er flere som må tørke tårer fordi de ble så rørt :roll: Jeg tenker på slike religiøse, fanatiske sekter når jeg ser enkelte kommentarer fra fansen. Hjelpes.

Men. Hvordan vet dere at de biologiske fedrene er på banen? Og at Anna ikke har kontakt med familie/venner osv? Er det noe hun har sagt/skrevet selv? Skal man ikke ta alt som kommer fra Ms Drama Queen med ei klype salt?

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unnskyld meg, men fy søren å frekk Jan er!! Jeg hadde blitt skikkelig forbanna hvis jeg var pappa'n til et barn og et annet menneske så han var hennes pappa. Skulle ønske han kunne opprette en blogg og fortelle hva han egentlig tenker om det hele. Lurer på hva han tenker. Kan umulig være happy over det.

Endret av Christy89
  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...