Gjest Vilunich Skrevet 19. juli 2017 #1101 Del Skrevet 19. juli 2017 8 timer siden, Masuka skrev: Gjentar meg selv i tilfelle du ikke så det siden det havnet langt bak i tråden. Dette hopper han elegaaaaant over skal jeg love deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Topptur Skrevet 19. juli 2017 #1102 Del Skrevet 19. juli 2017 En som kommenterer på instagram under utdannelsesinnlegget at hun trenger jo ikke det, hun er jo mamma... Det viser kanskje nivået på de som hyller Anna. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Summ Skrevet 19. juli 2017 #1103 Del Skrevet 19. juli 2017 2 minutter siden, Topptur skrev: En som kommenterer på instagram under utdannelsesinnlegget at hun trenger jo ikke det, hun er jo mamma... Det viser kanskje nivået på de som hyller Anna. Venter litt av en realitetssjekk på den som skrev den kommentaren.. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hattifnatten Skrevet 19. juli 2017 #1104 Del Skrevet 19. juli 2017 (endret) Jeg kan ikke lese kommentarene på Facebooksiden til mtm, kjenner jeg. Blir altfor provosert av å se uvitenheten og de ukritiske, naive holdningene som rår blant godt voksne mennesker. Hun hylles for omtrent alle valg og meninger hun har, og alle andre er bare misunnelige. Og noen her mener at man overdriver om hvor påvirkelige unge er, men når til og med damer i 50-årene kjøper alt hun skriver, da er det ikke mye håp for en stakkars 13-åring. Endret 19. juli 2017 av Hattifnatten 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeilaS Skrevet 19. juli 2017 #1105 Del Skrevet 19. juli 2017 At unge støtter Anna er nå en ting, men voksne folk? Nei, har virkelig ikke ord. Klarer ikke å lese kommentarene. Blir bare provosert og trist 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
caskerette Skrevet 19. juli 2017 #1106 Del Skrevet 19. juli 2017 "Tror det er misunnelse folk er rammet av". Jepp. Busted. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeilaS Skrevet 19. juli 2017 #1107 Del Skrevet 19. juli 2017 Hva i alle dager skal hun gjøre når hun ikke kan leve av bloggen mer? Gå på NAV? Hun kan ikke leve av bloggen for alltid. Om 15 år til er kanskje ikke blogging så stort og man ikke leve av det, eller det har kommet en ny mammablogg folk heller vi følge. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missy1 Skrevet 19. juli 2017 #1108 Del Skrevet 19. juli 2017 Hvis hun virkelig har tjent så godt som hun skryter av, så håper jeg virkelig hun også har spart en del. Og om hun har spart opp så er det vel ingenting som står i veien for at hun kan begynne på skole og få seg en utdannelse? Det er ikke vanlig for ungdom å ha masse penger oppspart som de kan leve av mens de får seg utdannelse så her har Anna en kjempe fordel. Selv tok jeg ny utdannelse etter at jeg ble mamma. Hadde gått VGs da jeg var tenåring, men yrket jeg valgte da passet dårlig med familielivet. Etter mammapermisjon tok jeg et 3 årig utdannelsesforløp på 1,5år, dette samtidig som det viste seg at barnet ikke utviklet seg slik han skulle og vi måtte igang med en mølle av utredning og oppfølginger av barnet (et barn som krever mye mye mer enn et barn som følger normal utvikling). Det var tøft, jeg levde ikke i luksus, men jeg klarte det og fullførte med topp karakterer. Anna klarer tydeligvis ikke å tenke langsiktig. Her og nå føles det kanskje dritt å legge fra seg luksuslivet for å gå på skole, men bloggen vil ikke vare evig og hva skal hun da tjene penger på? De siste årene (ref. Etter Jan kom inn i bildet) har kvaliteten på denne bloggen blitt elendig. Anna sine blogginnlegg er heller ikke av super duper kvalitet. Virker ikke som hun legger mye tid og arbeid i innleggene. Så hun burde klare å gå på skole samtidig som hun også jobber med bloggen. Hun kunne faktisk fått en mer interessant blogg av å ha noe mer i hverdagen sin enn Jan og drama-clickbaits, så utdannelse ville vært en investering der og. Jeg blir så oppgitt. Unge Anna, 3 barnsmor som er hjemmeværende med stor blogg... sender ut signaler til unge jenter at man ikke behøver utdannelse. Man kan leve i sus og dus ved å bli mamma i ekstrem ung alder forså å skrive blogg om ungene slik at privatliv er ikke-eksisterende for de uskyldige små. Det er galskap 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JackIost Skrevet 19. juli 2017 #1109 Del Skrevet 19. juli 2017 (endret) Svarte feil bruker, prøver på nytt under Endret 19. juli 2017 av JackIost Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JackIost Skrevet 19. juli 2017 #1110 Del Skrevet 19. juli 2017 (endret) 11 timer siden, ingeniørfrue skrev: Men det er noe du respekterer? For meg så virker du som en veldig oppegående person, Jacklost. Det er bare veldig merkelig at du klarer å forsvare dette sirkuset. Synes du ikke at det hun gjør mot barna sine er forferdelig? Jeg lurer oppriktig nå, for du forsvarer henne som om hun skulle vært ditt eget kjøtt og blod. Det virker ikke som du ser kritisk på det hun gjør i deg hele tatt, og det skurrer nesten mer enn overskriftene til AR. Nå driter jeg fullstendig i diskusjonen angående utdannelse, for det får hun bestemme helt selv. Men klarer du virkelig ikke å synes det hun driver med er kritikkverdig? Jeg er sikker på at barnevernet og kanskje til og med politiet har fått en og annen henvendelse fra folk som "bekymrer" seg for barna, men siden ingenting har skjedd antar jeg at AR ikke har brutt noen lover. Man skal ikke lete lenge etter verre barneskjebner, engasjerer man seg oppriktig for barn og unges vel og ve er det merkelig at man prioriterer barna til AR, som har det langt bedre enn de fleste barn her i verden. Det er meget mulig slik at barna hennes får det langt bedre enn hva de ellers ville fått det, uten morens høye inntektsnivå Men denne "bekymringen" for barna er nok i stor grad bare et påskudd for å kunne skrive negative innlegg om en blogger man misliker. Men alt dette har blitt heftig debattert her tidligere, så skal ikke gjenta alt det: Endret 19. juli 2017 av JackIost 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JackIost Skrevet 19. juli 2017 #1111 Del Skrevet 19. juli 2017 16 timer siden, Masuka skrev: Kan du svare på dette JackIost? Det er tydelig at du støtter blogger"yrket", men har du noen tanker om det Ultiva skriver? Støtter du eksponering av barn 100%, eller har du noen tanker imot? Jeg er oppriktig nysgjerrig på hva du mener Se mitt forrige innlegg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LizbethOsnes Skrevet 19. juli 2017 #1112 Del Skrevet 19. juli 2017 6 minutter siden, JackIost skrev: Jeg er sikker på at barnevernet og kanskje til og med politiet har fått en og annen henvendelse fra folk som "bekymrer" seg for barna, men siden ingenting har skjedd antar jeg at AR ikke har brutt noen lover. Man skal ikke lete lenge etter verre barneskjebner, engasjerer man seg oppriktig for barn og unges vel og ve er det merkelig at man prioriterer barna til AR, som har det langt bedre enn de fleste barn her i verden. Det er meget mulig slik at barna hennes får det langt bedre enn hva de ellers ville fått det, uten morens høye inntektsnivå Men denne "bekymringen" for barna er nok i stor grad bare et påskudd for å kunne skrive negative innlegg om en blogger man misliker. Men alt dette har blitt heftig debattert her tidligere, så skal ikke gjenta alt det: Det handler vel ikke om å bryte lover eller ikke? Det handler om at denne bloggeren, i likhet med mange andre (uten at det gjør henne bedre på noen måte), ikke respekterer sine barns privatliv. Det er nettopp det som er problemet her, og det er dette som provoserer så fryktelig mange. Selv om hun ikke bryter noen lov i den forstand (og selv om vi alle bare kan drømme om at en slik lov faktisk kommer på plass), betyr ikke at det at det hun gjør er bra for barna. Jeg kan ikke i min villeste fantasi forstå hvordan noen kan velge inntekt over sine egne barns rett til privatliv. Det henger overhodet ikke på greip i det hele tatt. 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hege899 Skrevet 19. juli 2017 #1113 Del Skrevet 19. juli 2017 hvordan blokkerer jeg folk slik at jeg slipper å lese deres kommentarer (evt kverulering)? 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JackIost Skrevet 19. juli 2017 #1114 Del Skrevet 19. juli 2017 8 minutter siden, Hege899 skrev: hvordan blokkerer jeg folk slik at jeg slipper å lese deres kommentarer (evt kverulering)? Det må være tøft å lese noe man er uenig i på et debattforum Hvordan blokkere kan du for øvrig lese om på underforumet "Ris, ros og spørsmål om forumet" 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snuppah00 Skrevet 19. juli 2017 #1115 Del Skrevet 19. juli 2017 22 minutter siden, Hege899 skrev: hvordan blokkerer jeg folk slik at jeg slipper å lese deres kommentarer (evt kverulering)? Du gjør det på profilen din. Trykk på konto og da kan du skrive ned brukeren du vil blokkere 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hege899 Skrevet 19. juli 2017 #1116 Del Skrevet 19. juli 2017 12 minutter siden, JackIost skrev: Det må være tøft å lese noe man er uenig i på et debattforum Hvordan blokkere kan du for øvrig lese om på underforumet "Ris, ros og spørsmål om forumet" du kan jo lure på hvem som irriterer meg. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda16 Skrevet 19. juli 2017 #1117 Del Skrevet 19. juli 2017 (endret) .... Endret 19. juli 2017 av Miranda16 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lapper Skrevet 19. juli 2017 #1118 Del Skrevet 19. juli 2017 20 timer siden, elisaday skrev: Hvis Anna ikke hadde vært blogger hadde hun og flokken endt opp på nav. Hvis Anna ikke kan leve av å blogge lenger, havner de på nav til slutt. Da blir det luksuriøst du! Jeg synes måten hun utleverer barna på er helt galt,og det er de det går utover. Hun må gjerne skrive så mye hun gidder om sexlivet sitt for det bryr meg mindre. Men og si at hun ville gått på nav om det ikke var for bloggen blir feil. Det er ingen som vet hva hun ville drevet med 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lapper Skrevet 19. juli 2017 #1119 Del Skrevet 19. juli 2017 5 timer siden, LeilaS skrev: Hva i alle dager skal hun gjøre når hun ikke kan leve av bloggen mer? Gå på NAV? Hun kan ikke leve av bloggen for alltid. Om 15 år til er kanskje ikke blogging så stort og man ikke leve av det, eller det har kommet en ny mammablogg folk heller vi følge. Som jeg skrev i sta så er jeg motstander av utlevering av barna. Men jeg synes det blir feil og si at livet hennes videre uten blogg er det samme som nav. Jeg jobber ilag med mange som ikke har utdannelse men har alikevel greie jobber med ok lønn. Så klart mener jeg jo alle unge bør tar en utdannelse men tror ikke livet går under uten utdannelse. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solivagant Skrevet 19. juli 2017 #1120 Del Skrevet 19. juli 2017 56 minutter siden, Lapper skrev: Som jeg skrev i sta så er jeg motstander av utlevering av barna. Men jeg synes det blir feil og si at livet hennes videre uten blogg er det samme som nav. Jeg jobber ilag med mange som ikke har utdannelse men har alikevel greie jobber med ok lønn. Så klart mener jeg jo alle unge bør tar en utdannelse men tror ikke livet går under uten utdannelse. Hun blogger nok noen år til. Hun har en CV uten fullført vgs og blogging er hennes eneste erfaring. Det er ikke så attraktivt for en arbeidsgiver når hun er, si, 25 år gammel. Når hun da nekter å ta en utdannelse kan hun takke seg selv om noen år når hun ikke lenger kan leve av bloggen. Jeg ville ikke ansatt henne, og jeg tror ikke hun er den eneste. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå