Pæddan Skrevet 12. juli 2017 #981 Del Skrevet 12. juli 2017 Jan kommer alltid til å være nummer 2..... ALLTID! 35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rivjernet Skrevet 12. juli 2017 #982 Del Skrevet 12. juli 2017 31 minutter siden, Minnus skrev: Var det ikke sånn at pappaen til M er i millitæret og pappaen til W studerer i utlandet? Jan er snill som stiller opp for M og W, men de er ikke han sine. Han er pappaen til sistemann og kanskje nestemann? Anna fikk ungene sine veldig tidlig, og det med gutter på sin alder om jeg ikke tar helt feil. Ikke så rart at de trenger å studere og sånt før de kan begynne å være der 100% for barna sine. Og jeg blir ikke overrasket om Jan kommer å sette kjepper i hjulene for de da, men pappaene har heldigvis retten på sin side. Pappaene har krav på samvær, prøver Anna seg på noe annet er det samværssabotasje og det er veldig strengt. Jeg håper du ikke mener det er greit at de ikke er der 100% for barna sine pga de er unge å må få studere? Foreldrerollen er ikke valgfri. Ungene må komme først, slik skal det være for både mor og far. 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christy89 Skrevet 12. juli 2017 #983 Del Skrevet 12. juli 2017 48 minutter siden, BeverTramp skrev: Anna strålte med Nederlenderen. Hun har sett trist og fortapt ut siden hun kom hjem fra kypros. Hun valgte han framfor Jan og hun virket så lykkelig med han. Men han ville visst ikke være i forhold likevel og da gikk hun tilbake til Jan. Gøy å føle seg som 2 valget. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minlillesky Skrevet 12. juli 2017 #984 Del Skrevet 12. juli 2017 (endret) 2 timer siden, marthes skrev: De følger henne fordi de synes hun har så fin blogg 🙈 Jeg følger bare her inne jeg forresten, trykker ikke på bloggen men håper noen snart hadde fått satt henne på plass (som familie eller media for den sags skyld...) angående media, hvorfor er ikke de mer kritiske til bloggere og dems eksponering av uskyldige barn? Godt spørsmål! Tenker det handler om at det ikke er strenge nok regler/lover ang eksponering av barn. Det er smutthull, som de begge bruker flittig. Noe som igjen gir penger i kassa. Endret 12. juli 2017 av Minlillesky 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LunaPuna1 Skrevet 12. juli 2017 #985 Del Skrevet 12. juli 2017 «Det er vel nettopp derfor ikke biologiske søsken ikke får barn sammen i utgangspunktet, fordi det trenges noen nye og andre gener inn i bildet. Det samme vil jeg like å si om familie. En far og en mor er kun de personene som et barn kan se opp til og føle seg elsket og trygge i armene til.» For en fantastisk sammenligning! Siden biologiske søsken ikke bør får barn sammen, så har hennes familie det best med å være sammensatt at dna fra stort og smått hun har hatt seg med?? Snakk om å prøve å finne trøst i sin egen tragiske situasjon. 38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Topptur Skrevet 12. juli 2017 #986 Del Skrevet 12. juli 2017 12 minutter siden, LunaPuna1 skrev: «Det er vel nettopp derfor ikke biologiske søsken ikke får barn sammen i utgangspunktet, fordi det trenges noen nye og andre gener inn i bildet. Det samme vil jeg like å si om familie. En far og en mor er kun de personene som et barn kan se opp til og føle seg elsket og trygge i armene til.» For en fantastisk sammenligning! Siden biologiske søsken ikke bør får barn sammen, så har hennes familie det best med å være sammensatt at dna fra stort og smått hun har hatt seg med?? Snakk om å prøve å finne trøst i sin egen tragiske situasjon. Atte hæ? Har hun skrevet det på bloggen? At det er bra med litt utskifting av pappaer for å friske opp genmaterialet? Unnskyld meg, men er det fullstendig tomt der? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solivagant Skrevet 12. juli 2017 #987 Del Skrevet 12. juli 2017 35 minutter siden, LunaPuna1 skrev: «Det er vel nettopp derfor ikke biologiske søsken ikke får barn sammen i utgangspunktet, fordi det trenges noen nye og andre gener inn i bildet. Det samme vil jeg like å si om familie. En far og en mor er kun de personene som et barn kan se opp til og føle seg elsket og trygge i armene til.» For en fantastisk sammenligning! Siden biologiske søsken ikke bør får barn sammen, så har hennes familie det best med å være sammensatt at dna fra stort og smått hun har hatt seg med?? Snakk om å prøve å finne trøst i sin egen tragiske situasjon. Er det hun selv som har skrevet det der?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ingeniørfrue Skrevet 12. juli 2017 #988 Del Skrevet 12. juli 2017 Virkeligheten er dessverre (for Anna) veldig annerledes enn det hun framstiller på bloggen. Jeg tviler heller ikke på at pappen til M vil ha samvær. Greit han dro i militæret, men dette er en plikt han gjør for landet og burde ikke straffes og bli snakket dritt om på bloggen! Rart at han plutselig ikke er god nok lenger, og at det KUN er Jan som er faren. Pappaen til M har tidligere vært skrevet om på bloggen, og blitt omtalt som "verdens beste pappa". Og mener å huske at farmor til M også var på besøk i Kypros? Rart at det er alle andre enn Anna som liksom svikter! 49 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Manor Skrevet 12. juli 2017 #989 Del Skrevet 12. juli 2017 Jeg synes det er kjempesynd at det er Anna og Jan som bestemmer hvem som er "pappa". Barn er, på generelt grunnlag, veldig lojale, og slike bastante utsagn der man også bestemmer over hva slags relasjon barna skal ha til voksenpersoner kan være veldig ødeleggende. Dette er så trist at det ikke er provoserende engang. Dette har potensielt negative følger for alle involverte utenom bloggerparet selv. Jeg håper at dere i denne tråden som leser bloggen slutter. Det er ikke greit å støtte en slik bloggføring. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TomineB Skrevet 12. juli 2017 #990 Del Skrevet 12. juli 2017 34 minutter siden, Manor skrev: Jeg synes det er kjempesynd at det er Anna og Jan som bestemmer hvem som er "pappa". Barn er, på generelt grunnlag, veldig lojale, og slike bastante utsagn der man også bestemmer over hva slags relasjon barna skal ha til voksenpersoner kan være veldig ødeleggende. Dette er så trist at det ikke er provoserende engang. Dette har potensielt negative følger for alle involverte utenom bloggerparet selv. Jeg håper at dere i denne tråden som leser bloggen slutter. Det er ikke greit å støtte en slik bloggføring. Jeg er så enig med deg. La oss slutte lese dette tullet av en jente som er mere opptatt av lesere til bloggen enn familien sin, altså den utenfor huset. Men igjen, hun skal jo "bygge" sin egen lille klan. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ingeniørfrue Skrevet 13. juli 2017 #991 Del Skrevet 13. juli 2017 16 minutter siden, TomineB skrev: Jeg er så enig med deg. La oss slutte lese dette tullet av en jente som er mere opptatt av lesere til bloggen enn familien sin, altså den utenfor huset. Men igjen, hun skal jo "bygge" sin egen lille klan. Enig... det har blitt helt ekstremt de mot den "fæle" verden 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viking-girl Skrevet 13. juli 2017 #992 Del Skrevet 13. juli 2017 6 timer siden, Love2017juni skrev: " Det er han som et faren" " I vår familie så er det Jan som er faren, til alle tre barna. Han har ikke tatt noen andre sin plass, den plassen har alltid stått tom. Nå er den ikke det, og det er jeg så takknemlig for! " = bullshit!! Pappaen til M har jo vært inni bildet siden starten... 😡😡 Hun har jo skriftet besteforeldre også på barna, var dette også en åpen plass??? #klaskesegihodet.. Hun kan kalle Jan for "far til alle 3" så mye hun orker! Greit at han er der og er med på den daglige omsorgen. Men på både fødselsattest og dåpsattest står navnene til den virkelige faren. Dét får hun ikke gjort noe med!! 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eksblogger Skrevet 13. juli 2017 #993 Del Skrevet 13. juli 2017 På 9.7.2017 den 20.45, Galaxy X skrev: Det siste innlegget hvor hun forklarer hvorfor hun ønsker flere barn og en stor familie er det mest egoistiske jeg har lest på lenge. Det å få barn er i seg selv en veldig egoistisk handling, men vi er bare mennesker. Men å drive å produsere og produsere fordi hun selv er ensom.... Jeg blir helt matt. Hun har selv jaget vekk hele familien sin, og fyller tomrommet med barn som ikke har bedt om å få komme til verden. En skikkelig VillaPaprikastil; "redningen" er en ny baby. Så enig med deg! Og om hun får en ny baby, så utsetter hun samtidig å ta en utdannelse og gå ut av komfortsonen sin. Det får meg til å lure på om hun ønker flere barn fordi det en sovepute for å slippe å ta utdannelse, å gå ut av komfortsonen, eller er det for å holde bloggen i live? Ikke godt å si. Ingen har vondt av å ta artium og deretter studere, treffe andre voksne og utvikle seg. Hun trenger å sosialisere seg med andre voksne, og jeg tror hun er sta nok til å få det til om hun virkelig vil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TomineB Skrevet 13. juli 2017 #994 Del Skrevet 13. juli 2017 1 time siden, ingeniørfrue skrev: Enig... det har blitt helt ekstremt de mot den "fæle" verden Spot on Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Summ Skrevet 13. juli 2017 #995 Del Skrevet 13. juli 2017 7 timer siden, LunaPuna1 skrev: «Det er vel nettopp derfor ikke biologiske søsken ikke får barn sammen i utgangspunktet, fordi det trenges noen nye og andre gener inn i bildet. Det samme vil jeg like å si om familie. En far og en mor er kun de personene som et barn kan se opp til og føle seg elsket og trygge i armene til.» For en fantastisk sammenligning! Siden biologiske søsken ikke bør får barn sammen, så har hennes familie det best med å være sammensatt at dna fra stort og smått hun har hatt seg med?? Snakk om å prøve å finne trøst i sin egen tragiske situasjon. Nei, for besteforeldre, tanter, onkler og søskenbarn de er jo ikke noe å føle seg trygg hos, og ihvertfall ikke noen å se opp til!! Skjønner hun særiøst ikke hva hun driver med?? Barn skal ha fler tillitspersoner og folk å se opp til, enn far og mor! Og nei, det er på ingen måte "nettopp derfor" søsken ikke skal ha barn sammen, det er farlig og man og det finnes veldig mange grunner til det! Skummelt om hun får fler barn nå! Blogg er helt garantert ikke populært om 20 år! Ta deg ihvertfall videregående, og kanskje utdannelse! For min del høres det ikke ut som om de lever i 2017... aldri fått et slikt inntrykk av "et parallelt univers".... 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Despicable Me Skrevet 13. juli 2017 #996 Del Skrevet 13. juli 2017 10 timer siden, marthes skrev: De følger henne fordi de synes hun har så fin blogg 🙈 Jeg følger bare her inne jeg forresten, trykker ikke på bloggen men håper noen snart hadde fått satt henne på plass (som familie eller media for den sags skyld...) angående media, hvorfor er ikke de mer kritiske til bloggere og dems eksponering av uskyldige barn? Money talks.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest jentekvinne Skrevet 13. juli 2017 #997 Del Skrevet 13. juli 2017 (endret) . Endret 13. juli 2017 av jentekvinne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rubella Skrevet 13. juli 2017 #998 Del Skrevet 13. juli 2017 12 timer siden, SelinaKyle skrev: I blogginnlegget om at Jan er faren, skriver hun 'Noen ganger føler jeg meg uten tvil heldigere enn andre ganger. Sist vi bodde på Kypros, kunne jeg aldri i livet ønsket meg en så fin familie bare to år senere.' Lurer på om hun skjønner hva hun egentlig har skrevet.. Jeg skjønner ikke engang hva det skal bety. Enlighten me, please? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snøfrisk Skrevet 13. juli 2017 #999 Del Skrevet 13. juli 2017 1 time siden, Rubella skrev: Jeg skjønner ikke engang hva det skal bety. Enlighten me, please? Tror hun mener å skrive: "Sist vi bodde på Kypros, kunne jeg aldri sett for meg at jeg, om kun to år, skulle ha en så fin familie", eller noe lignende. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Monky Skrevet 13. juli 2017 #1000 Del Skrevet 13. juli 2017 12 timer siden, Rivjernet skrev: Jeg håper du ikke mener det er greit at de ikke er der 100% for barna sine pga de er unge å må få studere? Foreldrerollen er ikke valgfri. Ungene må komme først, slik skal det være for både mor og far. Kanskje nettopp derfor det er lurt at de tar utdannelse for å få seg jobb, så de kan forsørge barna sine... 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå