Populært innlegg Love2017juni Skrevet 12. juli 2017 Populært innlegg #961 Del Skrevet 12. juli 2017 (endret) " Det er han som et faren" " I vår familie så er det Jan som er faren, til alle tre barna. Han har ikke tatt noen andre sin plass, den plassen har alltid stått tom. Nå er den ikke det, og det er jeg så takknemlig for! " = bullshit!! Pappaen til M har jo vært inni bildet siden starten... 😡😡 Hun har jo skriftet besteforeldre også på barna, var dette også en åpen plass??? #klaskesegihodet.. Endret 12. juli 2017 av Love2017juni 64 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minlillesky Skrevet 12. juli 2017 #962 Del Skrevet 12. juli 2017 5 timer siden, marthes skrev: jeg så hvor mange av mine venner faktisk som "liker" bloggen på facebook, ble litt sjokkert for jeg trodde faktisk(noen av de iallefall) de damene var mer oppegående.... Dere da? Hvorfor er dere her inne? Dere følger visst med selv? Flere av mine venner følger henne, men de er allikevel voksne, oppegående mennesker. De følger henne bare for å ha noe drama å se på. Det er som et tog kræsj, vanskelig å la være å se 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gobbledigook Skrevet 12. juli 2017 #963 Del Skrevet 12. juli 2017 Jeg har 92 venner som liker kaoset på Facebook. Herregud. Er ikke håp for generasjonen min 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minipilla Skrevet 12. juli 2017 #964 Del Skrevet 12. juli 2017 Jeg tenkte jeg skulle skrive HA!! på dere alle for ingen av mine venner liker det sirkuset...men gu fader meg så var det 29 når jeg sjekka. Jeg er skuffa! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TomineB Skrevet 12. juli 2017 #965 Del Skrevet 12. juli 2017 4 timer siden, Solivagant skrev: Det overrasker meg ikke om dette er flyttingen for å si det sånn. Jeg har forstått det sånn at dette er ferie men flytting skjer i august. Men det blir nok i nærheten av der de er nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TomineB Skrevet 12. juli 2017 #966 Del Skrevet 12. juli 2017 4 timer siden, Solivagant skrev: Mener det skrives Agia Napa på gresk, og Ayia Napa på engelsk, men er ikke sikker. Er ikke dette forskjellige steder? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest orfeus Skrevet 12. juli 2017 #967 Del Skrevet 12. juli 2017 Grekerne skriver Aya Napa, tyrkerne Aiya Napa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snøfrisk Skrevet 12. juli 2017 #968 Del Skrevet 12. juli 2017 Tror Agia Napa er norsk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diamant Skrevet 12. juli 2017 #969 Del Skrevet 12. juli 2017 20 minutter siden, Love2017juni skrev: " Det er han som et faren" " I vår familie så er det Jan som er faren, til alle tre barna. Han har ikke tatt noen andre sin plass, den plassen har alltid stått tom. Nå er den ikke det, og det er jeg så takknemlig for! " = bullshit!! Pappaen til M har jo vært inni bildet siden starten... 😡😡 Hun har jo skriftet besteforeldre også på barna, var dette også en åpen plass??? #klaskesegihodet.. Jeg skjønner ikke at fedrene til de to eldste finner seg i alt dette her, at barna skal kalle en annen mann for Pappa og at det attpåtil blir hevdet at det er han som er "faren". 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marthes Skrevet 12. juli 2017 #970 Del Skrevet 12. juli 2017 (endret) 1 time siden, Minlillesky skrev: Dere da? Hvorfor er dere her inne? Dere følger visst med selv? Flere av mine venner følger henne, men de er allikevel voksne, oppegående mennesker. De følger henne bare for å ha noe drama å se på. Det er som et tog kræsj, vanskelig å la være å se De følger henne fordi de synes hun har så fin blogg 🙈 Jeg følger bare her inne jeg forresten, trykker ikke på bloggen men håper noen snart hadde fått satt henne på plass (som familie eller media for den sags skyld...) angående media, hvorfor er ikke de mer kritiske til bloggere og dems eksponering av uskyldige barn? Endret 12. juli 2017 av marthes 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SelinaKyle Skrevet 12. juli 2017 #971 Del Skrevet 12. juli 2017 I blogginnlegget om at Jan er faren, skriver hun 'Noen ganger føler jeg meg uten tvil heldigere enn andre ganger. Sist vi bodde på Kypros, kunne jeg aldri i livet ønsket meg en så fin familie bare to år senere.' Lurer på om hun skjønner hva hun egentlig har skrevet.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prinsesse788 Skrevet 12. juli 2017 #972 Del Skrevet 12. juli 2017 Neppe.... uff, hadde mor skrevet noe sånt om meg og mine søsken i all offentlighet 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Topptur Skrevet 12. juli 2017 #973 Del Skrevet 12. juli 2017 15 venner følger/liker bloggen. Jeg ble ikke overrasket når jeg såg hvem det var, for å si det slik. Men noen quilty pleasure skal man vel ha. Hvem er jeg til å kritisere som sitter her og diskuterer samme blogger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Summ Skrevet 12. juli 2017 #974 Del Skrevet 12. juli 2017 Hun så jo så forelsket ut på den Amsterdam-turen hun var på alene med faren til W! Hun var lykkelig sa hun, fulgte hjertet sitt. Så ble hun dumpa, desperat og gikk tilbake til 2. Valget.. går selvfølgelig an å innse at man valgte feil, men innrøm det! Hun har jo faktisk gjort det og, men nå forandrer hun standpunkt. Alle de innleggene etter Jan ble valgt bort, om hvor lykkelig og rett hun valgte... og han tar henne tilbake! Sykt... 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miagunda Skrevet 12. juli 2017 #975 Del Skrevet 12. juli 2017 Hadde 4 venner fra alder 19-36. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Safiye Skrevet 12. juli 2017 #976 Del Skrevet 12. juli 2017 Tråden er ryddet for persondebatt - Pavilion,mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minnus Skrevet 12. juli 2017 #977 Del Skrevet 12. juli 2017 Var det ikke sånn at pappaen til M er i millitæret og pappaen til W studerer i utlandet? Jan er snill som stiller opp for M og W, men de er ikke han sine. Han er pappaen til sistemann og kanskje nestemann? Anna fikk ungene sine veldig tidlig, og det med gutter på sin alder om jeg ikke tar helt feil. Ikke så rart at de trenger å studere og sånt før de kan begynne å være der 100% for barna sine. Og jeg blir ikke overrasket om Jan kommer å sette kjepper i hjulene for de da, men pappaene har heldigvis retten på sin side. Pappaene har krav på samvær, prøver Anna seg på noe annet er det samværssabotasje og det er veldig strengt. 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BeverTramp Skrevet 12. juli 2017 #978 Del Skrevet 12. juli 2017 Anna strålte med Nederlenderen. Hun har sett trist og fortapt ut siden hun kom hjem fra kypros. 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 12. juli 2017 #979 Del Skrevet 12. juli 2017 (endret) Jeg måtte sjekke, og jammen meg likte jeg FB-siden selv, gitt. Er fra tiden pre Jan. Bloggen, og antagelig Anna, har endret seg dramatisk i Jan-tiden. Endret 12. juli 2017 av Rosalie 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minnus Skrevet 12. juli 2017 #980 Del Skrevet 12. juli 2017 6 minutter siden, BeverTramp skrev: Anna strålte med Nederlenderen. Hun har sett trist og fortapt ut siden hun kom hjem fra kypros. Enig! Anna har mistet gnisten etter at hun ble sammen med Jan 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå