Gå til innhold

Anna Rasmussen

Gjest Gregor Clegane

Anbefalte innlegg

9 timer siden, Sadnesses skrev:

Har noen lest innlegget?! Jeg vil ikke trykke meg inn! 

9 timer siden, Viking-girl skrev:

Bite 1: Bryllupsdatoen flytter

Bite 2: Blir sint hvis babyen blir en gutt 

Altså!! Nå må hun faen meg gi seg med det barnslige, utspekulerte klikkhoreriet sitt !! 

Hun får hvertfall INGEN klikk herfra!! 

Klikk og masse innlegg i denne tråden er nok med på å generere mer reklame for bloggen hennes enn om dere klikker dere inn og leser :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er vel barn som burde være avhengige av å ha omsorgspersoner, og ikke motsatt.

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser jo hvordan familie fungerer i hennes verden... Hva får henne til å tro at ikke hennes egne barn vil ta avstand fra henne så snart de er gamle nok til å velge - slik hun selv har gjort med sine foreldre?! 

• Liker 39
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Dråpe skrev:

Ser jo hvordan familie fungerer i hennes verden... Hva får henne til å tro at ikke hennes egne barn vil ta avstand fra henne så snart de er gamle nok til å velge - slik hun selv har gjort med sine foreldre?! 

Der sa du akkurat det samme jeg har tenkt lenge. Jeg har tro på karma, kanskje får hun smake sin egen medisin en vakker dag. What comes around, goes around. Jeg så forresten på profilen til moren til Anna her om dagen. Hun har profilbilde av seg selv sammen med de to eldste barna, med teksten "Mormor og de to beste gullungene". Må si jeg har vondt av henne.

• Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Varma

Den jenta der sliter big time. Dårlig forbilde for barna sine når hun tar avstand fra folk som sier ifra. De vil lære at det er slik det er og repetere den atferden. Ser ikke for meg noe happy ending på dette, uansett hvor mange avleggere det blir. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, Varma skrev:

Den jenta der sliter big time. Dårlig forbilde for barna sine når hun tar avstand fra folk som sier ifra. De vil lære at det er slik det er og repetere den atferden. Ser ikke for meg noe happy ending på dette, uansett hvor mange avleggere det blir. 

Veldig godt sagt, kunne ikke vært mer enig..

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekk kommenterarfeltet til mtm på Facebook der hun deler innlegget "blir sint om det er en guttebaby". Tenker da spesielt på kommentaren skrevet klokken 13.22. 😳

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ISeeYouCreep
ssophie skrev (På 10.7.2017 den 0.31):

Sjekk kommenterarfeltet til mtm på Facebook der hun deler innlegget "blir sint om det er en guttebaby". Tenker da spesielt på kommentaren skrevet klokken 13.22. 😳

Endret av Nasse Nøff ❤
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Nasse Nøff ❤ skrev:

Jeg fikk en feeling av hun der. At hun er medlem av hønehjørnet. Den kommentaren hører til i hønehjørnet så til de grader. Sjekket, og jaggumeg så er hun medlem der. Magefølelsen vinner igjen :skratte:

Hahahahahah tenkte det samme! Ta nå heller sexstillinger og dildosnakk i hønehjørnet 😂

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, ingeniørfrue skrev:

Hahahahahah tenkte det samme! Ta nå heller sexstillinger og dildosnakk i hønehjørnet 😂

Tror barna min hadde blitt "megahæppi" om jeg delte OFFENTLIG hvilken stilling de ble unnfanget i!! Blir matt av slike kjerringer som skal fremstå så hippe og kule i offentligheten:fnise:

Kan ingenting holdes privat lengre?

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenkte det samme... var voldsomt så folk skulle dele av egne sex-stillingserfaringer i kommentarfeltet. Kall meg prippen, men det er too much information for me.

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en ting jeg lurer veldig mye på. Jeg har for lengst sluttet å lese bloggen hennes, men det hender jeg sjekker kommentarfeltet på FB fordi det er et sirkus til tider... :fnise:

Hvorfor, HVORFOR, har hun voksne damer 40+ som leser bloggen sin (utfra kommentarerne å tolke), og som tar seg tid til å skrive korte og lange kommentarer under innleggene hennes på FB? 

Hadde mamma vært en del av det hylekoret der hadde jeg gravd min egen grav :hakeslepp:

Appellerer virkelig den kjedelige og umode MTM-bloggen til voksne kvinner?

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor dumme er folk,sånn egentlig?
Det er ingenting som heter jentesperm og guttesperm,slik flere kommenterer på facebooksiden til MtM.

Alle fostre starter som jenter ( XX kromoson) , Y-kromosomet blir først aktivert etter de første 5–6 ukene av fosterstadiet.

Endret av J..
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, spenol skrev:

Det er en ting jeg lurer veldig mye på. Jeg har for lengst sluttet å lese bloggen hennes, men det hender jeg sjekker kommentarfeltet på FB fordi det er et sirkus til tider... :fnise:

Hvorfor, HVORFOR, har hun voksne damer 40+ som leser bloggen sin (utfra kommentarerne å tolke), og som tar seg tid til å skrive korte og lange kommentarer under innleggene hennes på FB? 

Hadde mamma vært en del av det hylekoret der hadde jeg gravd min egen grav :hakeslepp:

Appellerer virkelig den kjedelige og umode MTM-bloggen til voksne kvinner?

Kanskje fordi de som du liker sirkus til tider?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ricecrispies
11 timer siden, ssophie skrev:

11.39 og. Vet hvem hun er. Her deler vi alt offentlig 👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest ricecrispies
1 time siden, J.. skrev:

Hvor dumme er folk,sånn egentlig?
Det er ingenting som heter jentesperm og gutttesperm,slik flere kommenterer på facebooksiden til MtM.

Alle fostre starter som jenter ( XX kromoson) , Y-kromosomet blir først aktivert etter de første 5–6 ukene av fosterstadiet.

Folk er overraskende dumme 😂 

De har vel alltid vært det og,før hadde de ikke Internett å vise det frem på 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste gjennom kommentarene til MTM sin FB-side og overrasket over hvor mange eldre kvinner som leser denne bloggen. Kan ikke forstå hva som er appellerende, hun kan jo ikke formulere seg og innholdet er jo så kjedelig. Er det ungene som er trekkplaster for de eldre damene? Snålt fenomen.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, smalls skrev:

Hun kan da virkelig ikke få et barn til! 🙄 Hvor mange barn har hun tenkt til å få??

Stopper vel da livmora følger med ut under fødsel.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Solivagant skrev:

Hvor egoistisk går det an å bli? Det er derfor man har venner - en gjeng som bryr seg om hverandre. En egen familie har hun da hatt lenge. Blir virkelig ikke klok på de der to. 

Så enig med deg! Er selv alenemor, men ungene har en far. Når de er hos han kan jeg ofte føle på ensomhet, noe jeg også kan føle til og med når de er hjemme. Fordi jeg er den eneste voksne og det blir litt mye noen ganger og jeg sliter med en sykdom. Jeg har foreldre, søsken, gode venner av begge kjønn. Det kunne ikke RAMLET meg inn å gå inn for å få flere unger fordi jeg er ensom!! Unger vokser opp, som de gjør og skal! Så får hun heller ordne opp i disse brutte relasjonene sine. Søke hjelp rett og slett!!! 

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...