Gå til innhold

Problemer som stemor

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg har vært sammen med mannen min i 5 år. Han har to døtre fra tidligere forhold. Det skal snart være konfirmasjon, og tacodikusjonen minner meg om oss, da det er det mannen min og datteren hennes vil. Biomor er noe skeptisk, men vil nok være enig på lang sikt. Mannen min og moren ønsker å gi henne en opersjon, eller penger til, skjønnhetsoperasjon i gave. Jeg syns det sender feil signaler, men har akspetert at jeg ikke kan bestemme alt. Faktisk var biofar sur på meg i flere uker da jeg forsøkte å si at ketchup var et dårlig "krydder" å ha i hus. Han hisser seg voldsomt opp over alle uenigheter. 

Noen ganger føler jeg meg som et romvesen i dette forholdet og det synet foreldrene har på barna sine, men jeg er jo barnløs og har sikkert ikke peiling. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Er forhold som stemor dømt til å mislykkes?

Anonymkode: 2751d...2bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Jessica
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har vært sammen med mannen min i 5 år. Han har to døtre fra tidligere forhold. Det skal snart være konfirmasjon, og tacodikusjonen minner meg om oss, da det er det mannen min og datteren hennes vil. Biomor er noe skeptisk, men vil nok være enig på lang sikt. Mannen min og moren ønsker å gi henne en opersjon, eller penger til, skjønnhetsoperasjon i gave. Jeg syns det sender feil signaler, men har akspetert at jeg ikke kan bestemme alt. Faktisk var biofar sur på meg i flere uker da jeg forsøkte å si at ketchup var et dårlig "krydder" å ha i hus. Han hisser seg voldsomt opp over alle uenigheter. 

Noen ganger føler jeg meg som et romvesen i dette forholdet og det synet foreldrene har på barna sine, men jeg er jo barnløs og har sikkert ikke peiling. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Er forhold som stemor dømt til å mislykkes?

Anonymkode: 2751d...2bd

Biomor og biofar? 

Tror ikke du bør blande deg i gave foreldre gir til sitt barn. Heller ikke lurt å kritisere noen i sitt hjem. Ketchup er godt krydder for noen,ikke for andre. 

Jeg er rimelig lei alle disse stemortrådene. De skal som regel baksnakke de andre og fremheve seg selv. Ikke bra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det kommer egentlig veldig an på hva slags operasjon, da. Siden hun bare er 15 regner jeg med(håper) at operasjonen er noe ganske fornuftig. Det er ikke alltid så fryktelig viktig å elske alt med seg selv. F.eks. veldig utstående ører synes jeg er helt OK å operere hvis man sliter veldig med det.

Anonymkode: 30b05...618

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det kommer egentlig veldig an på hva slags operasjon, da. Siden hun bare er 15 regner jeg med(håper) at operasjonen er noe ganske fornuftig. Det er ikke alltid så fryktelig viktig å elske alt med seg selv. F.eks. veldig utstående ører synes jeg er helt OK å operere hvis man sliter veldig med det.

Anonymkode: 30b05...618

Enig i at ustående ører er noe som er helt ok å operere, men dette dekkes vel av det offentlige? Om det dreier seg om operasjon av feks veldig  stor haukenese kan jeg faktisk skjønne dette (slet med innbilt kompleks over nesen min som ung, men jeg hadde knapt en bulk ser jeg i dag) Er det snakk om silikonpupper er jeg helt i mot det, da jenta er såpass ung at brystene kan endre seg mye innen det er mulig å foreta en slik operasjon. Kanskje litt dobbeltmoral å synes operasjon av veldig stor haukenese er ok, men ikke silikonpupper, men tenker at nesen er veldig synlig, og bryst mindre synlig og noe som kan endre seg på noen få år. 

Anonymkode: ec29c...b7a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Å være sur i ukesvis over at du ikke liker ketchup er virkelig urovekkende.

Anonymkode: dae3c...8f1

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Høres ut som om det er en skikkelig kulturkollisjon mellom deg og mannens familie. Jeg hadde nok ikke orket å måtte forholde meg til folk som hadde så annerledes livsstil enn meg selv. Støtter deg!

Anonymkode: e3954...d29

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis dette er en puppeoperasjon, kjønnsleppeoperasjon eller rumpeoperasjon synes jeg er helt sykt å gi i konfirmasjon. Hadde vært i mot det selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest padawan
14 timer siden, Jessica skrev:

Tror ikke du bør blande deg i gave foreldre gir til sitt barn. Heller ikke lurt å kritisere noen i sitt hjem. Ketchup er godt krydder for noen,ikke for andre. 

Det er da vitterlig hjemme hos seg selv og barnefaren dette har vært tatt opp. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...