AnonymBruker Skrevet 28. april 2017 #41 Del Skrevet 28. april 2017 58 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er ikke redd for å bli syk, jeg er bare redd for at det skal bli skittent. Redd for at f.eks. folk ikke vasker seg på hendene, eller for at menn skal tisse på doringen/utenfor. For meg er det naturlig å vaske seg godt på hendene, med såpe, etter at man har vært på do - eller hvis man bare har vært borti doen (feks hvis man har snytt seg og kastet papiret i do, eller må skylle ned uten å ha tisset feks). Jeg vet at dette ikke er like selvfølgelig for alle.. Anonymkode: ef704...198 Hva skjer hvis det blir skittent? Anonymkode: 62e10...c1f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april 2017 #42 Del Skrevet 28. april 2017 20 timer siden, 365vinter skrev: Uff, det er så slitsomt med folk som har så anstrengt forhold til tingene sine. Ekstremt uhyggelig å være med noen som har et slikt fokus. Enig. Det ser jo ut til at alt som har med lyder, basselusker og andre ting som har med toalettbesøk å gjøre, er blitt en moteting. Hørte aldri om slike ting før. Anonymkode: e8d1b...76f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrittgåendeBurugle Skrevet 28. april 2017 #43 Del Skrevet 28. april 2017 «Arne! Endelig dro besøket! Finner du frem vaskebøtta, så henter jeg klorinen? Og HAR DU SETT GUMMIHANSKENE???» 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april 2017 #44 Del Skrevet 28. april 2017 6 minutter siden, FrittgåendeBurugle skrev: «Arne! Endelig dro besøket! Finner du frem vaskebøtta, så henter jeg klorinen? Og HAR DU SETT GUMMIHANSKENE???» Anonymkode: e8d1b...76f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sillyline Skrevet 28. april 2017 #45 Del Skrevet 28. april 2017 Vi har faktisk et immunforsvar som takler slike ting helt fint, som oftest. Men for at immunforsvaret ditt skal opprettholdes, så må det nødvendigvis også eksponeres for bakterier og andre ulumskheter. Jeg tipper at alt går bra. Mulig du har utviklet en form for fobi, som du kan få hjelp for dersom det hemmer deg i hverdagen. Eksponeringsterapi. Lykke til. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sillyline Skrevet 28. april 2017 #46 Del Skrevet 28. april 2017 En ting til: urin er noe av det reneste du finner på et toalett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april 2017 #47 Del Skrevet 28. april 2017 Jeg er helt motsatt, jeg. Glemmer å sjekke om det er ok på badet mitt før besøk, at det skulle være verre etter besøk har jeg aldri skjenket en tanke. Er jeg hos andre og ser skitt, smiler jeg for meg selv og er letta for at det er flere som ikke er så nøye på det. Forresten: Har noen små nevøer, og de har griset synlig. Da tenker jeg "Æsj", og vasker fort rundt doen, uten noe mer om og men. De er hjertelig velkomne uansett. Jeg går på do der det finns når jeg må, og det er en veldig praktisk holdning. Hvis du drar på back-packing noen måneder i Asia, blir du sikkert kurert? Det er øvelse som skal til, jeg hadde trøbbel med sånne "hull i gulvet"-doer før, eller å få gjort noe uten papir, men med en pakke klinex i lomma går alt bra, og våtservietter er jo luksus. Jeg har aldri blitt syk. Anonymkode: 6908a...80d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april 2017 #48 Del Skrevet 28. april 2017 34 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er helt motsatt, jeg. Glemmer å sjekke om det er ok på badet mitt før besøk, at det skulle være verre etter besøk har jeg aldri skjenket en tanke. Er jeg hos andre og ser skitt, smiler jeg for meg selv og er letta for at det er flere som ikke er så nøye på det. Forresten: Har noen små nevøer, og de har griset synlig. Da tenker jeg "Æsj", og vasker fort rundt doen, uten noe mer om og men. De er hjertelig velkomne uansett. Jeg går på do der det finns når jeg må, og det er en veldig praktisk holdning. Hvis du drar på back-packing noen måneder i Asia, blir du sikkert kurert? Det er øvelse som skal til, jeg hadde trøbbel med sånne "hull i gulvet"-doer før, eller å få gjort noe uten papir, men med en pakke klinex i lomma går alt bra, og våtservietter er jo luksus. Jeg har aldri blitt syk. Anonymkode: 6908a...80d Det var etter ett opphold i Asia at jeg fikk bakteriefobi. Før turen til Asia, var jeg normal. Anonymkode: e4ddc...866 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april 2017 #49 Del Skrevet 28. april 2017 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Enig. Det ser jo ut til at alt som har med lyder, basselusker og andre ting som har med toalettbesøk å gjøre, er blitt en moteting. Hørte aldri om slike ting før. Anonymkode: e8d1b...76f Selv om man ikke hørte om det, betyr ikke det automatisk at det ikke eksisterte før i tiden. Anonymkode: 08035...638 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå