Gå til innhold

Er hårfarge viktig for deg?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, Bootyhunter skrev:

Det kan du få uansett. Du vet gener. Må ikke være etter foreldre eller besteforeldre. Så det beste for deg da er å la være å få barn :) 

Hvilken hårfarge har du? :) 

Anonymkode: 492c1...443

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, Bootyhunter skrev:

Det kan du få uansett. Du vet gener. Må ikke være etter foreldre eller besteforeldre. Så det beste for deg da er å la være å få barn :) 

Jepp! Det er planen også det. Har aldri hatt ønske om barn. 

Anonymkode: 99b0b...ccc

Gjest Axl Rose
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvilken hårfarge har du? :) 

Anonymkode: 492c1...443

Mørkebrunt :tommelopp:

AnonymBruker
Skrevet

Hadde ikke hatt noe i mot om det ble rødt hår på ungen, jeg. 

Bilderesultat for rupert grint

Anonymkode: 18131...4b4

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Bilderesultat for red hair men

Relatert bilde

En flott mann kan ha rødt, mørkt eller blondt hår og fremdeles være kjekkas! Og jeg har såpass fine gener selv at sønnen min hadde blitt kjekk uansett hårfarge ;););););) 

• Liker 8
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja det er veldig viktig for meg. Ønsker å minimere mulighetene for å få rødhårete barn, med hvit hud og fregner. 

Vær ikke så sikker på det. De røde genene kan ligge på lur uten at du vet det.

Både foreldrene og besteforeldrene mine var mørke blonde, men greide likevel å få meg, et rødhåret barn med hvit hud og fregner. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Perelandra skrev:

Vær ikke så sikker på det. De røde genene kan ligge på lur uten at du vet det.

Både foreldrene og besteforeldrene mine var mørke blonde, men greide likevel å få meg, et rødhåret barn med hvit hud og fregner. 

Du sier jo selv at de var blonde. At de var mørk blonde hjelper lite

Anonymkode: 957fb...066

Skrevet

I utgangspunktet har ikke hårfargen så mye å si, det er jo personligheten som teller. Må likevel innrømme at jeg er svak for "min egen rase", det vil si rødhårede. 

Var veldig forelska i en rødhåret gutt da jeg var ung. Dessverre var jeg for sjenert til å ta noe initiativ. Jeg har ikke sett han på over tjue år, men har ikke klart å glemme han. :rodmer:

• Liker 1
Skrevet

Bryr meg ikke. 

Men jeg skjønner ikke hvorfor folk ikke liker rødt hår. Det fins da mange hotte folk med rødt hår?! Både kvinner og menn.

Han her er perfekt! :hjerte::hjerte::hjerte:

tumblr_nsfusscU1G1s3k6k0o1_1280.jpg

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Relatert bilde

En flott mann kan ha rødt, mørkt eller blondt hår og fremdeles være kjekkas! Og jeg har såpass fine gener selv at sønnen min hadde blitt kjekk uansett hårfarge ;););););) 

:ninuskapus: Herregud for en sjarme disse to hadde! Fikk faktisk litt sjokk når jeg bladde nedover og så inn i ansiktet på disse to. Herlige menn!

Anonymkode: 11b28...4d3

Skrevet

Nei, sånne ting bryr jeg meg ikke om.

AnonymBruker
Skrevet

Elsker menn med mørkt hår... 😍  Kan falle for en mann med blondt hår og, men har likt mest menn med brunt hår.

Anonymkode: d94ac...4fe

AnonymBruker
Skrevet

Nei, men jeg har merket i ettertid at jeg har hatt en tendens til å trekke mot blondt hår. Dette skal sies å ikke være bevisst. 

Anonymkode: 92a16...a33

AnonymBruker
Skrevet
På 25.4.2017 den 21.16, AnonymBruker skrev:

Relatert bilde

Han aller nederst er en vakker mann !  Det ville han vært uansett hårfarge...

Anonymkode: cfc7d...61b

Skrevet

Kjæresten min er skallet - så jeg kan vel ikke akkurat si at jeg bryr meg så vesentlig mye om hårfarge, nei.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg elsker brunt hår! 

Han jeg dater nå har brunt hår, det er så fint. Dessverre er han i ferd med å miste håret, det er trist :( 

Anonymkode: 02327...b6e

Skrevet
På 25.4.2017 den 20.36, AnonymBruker skrev:

Ja, men jeg er mørkhåret og hvis jeg blir sammen med noen med lyst hår f.eks så kan det resultere i barn med det utseendet som jeg beskrev. 

Mørkt hår er ofte sterkere i genene og vil ofte vinne igjennom når man får barn. Men alle kan ha røde pigmenter og ende opp med et barn med rødt hår. Hva er egentlig så ille med rødt hår? Jeg har røde pigmenter, i den forstand at håret mitt er noe rødlig og om jeg farger det mørkt vil det bli rødt etterhvert. Jeg har også fregner, men blir veldig brun alikevel. 

---- 

Hårfarge har lite å si. Har falt for alle slags hårfarger opp gjennom. Men det er et flertall av blonde menn. Det er et eller annet med solbrun hud og solbleika hår 😍

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...