Gå til innhold

Er hårfarge viktig for deg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

For min del kan det virke som om kvinnene her jeg bor har veldig smaken for menn med mørkere hår og særlig blå øyne.

Det er naturligvis ikke så fryktelig viktig vil jeg tro, men det kan virke som for meg at kvinner flest har en preferanse for menn med mørkere hårfarge. Blir de lyse sett på som for barnslige for forhold?

Anonymkode: 1972f...4b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hårfarge betyr lite så lenge det er naturlige toner. Ser jeg har vært interessert i flest med lysere (evnt noe rødlig) farger da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Bryr meg ikke. Lilla, blondt, svart eller grønt. Ingenting å si.

Anonymkode: 492c1...443

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, QQbaby skrev:

Hørt om noe som heter å farge håret? :plystre:

Mener du at jeg skal farge håret? 

Anonymkode: 1972f...4b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er veldig viktig for meg. Ønsker å minimere mulighetene for å få rødhårete barn, med hvit hud og fregner. 

Anonymkode: 99b0b...ccc

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en veldig usikker kvinne, men jeg er utrolig glad i hårpargen min. Den er dyp mørk med fargespill. Jeg klare kun å falle for mørke menn. Blodt hår har jeg aldri blitt tiltrykket av. Jeg går ikke rundt å tenker over dette til daglig, men jeg har innsett oppigjennom årene at det bare er mørkhårede som gjelder her.
Fork er forskjellige :)

Anonymkode: 957fb...066

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg var ung bleika jeg håret. Jeg var legendarisk smud, er mange år siden nå. Føler jeg er for gammel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ja det er veldig viktig for meg. Ønsker å minimere mulighetene for å få rødhårete barn, med hvit hud og fregner. 

Anonymkode: 99b0b...ccc

Seriøst ..., det er da ganske få her i landet som har rødt hår.

Anonymkode: 1972f...4b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mener du at jeg skal farge håret? 

Anonymkode: 1972f...4b6

Hvis du har lyst

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, QQbaby skrev:

Hvis du har lyst

Jeg har ganske mørk blondt. Tror det ville vært mindre fint på meg, siden jeg har brune øyne.

Anonymkode: 1972f...4b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Seriøst ..., det er da ganske få her i landet som har rødt hår.

Anonymkode: 1972f...4b6

Ja, men jeg er mørkhåret og hvis jeg blir sammen med noen med lyst hår f.eks så kan det resultere i barn med det utseendet som jeg beskrev. 

Anonymkode: 99b0b...ccc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ja, men jeg er mørkhåret og hvis jeg blir sammen med noen med lyst hår f.eks så kan det resultere i barn med det utseendet som jeg beskrev. 

Anonymkode: 99b0b...ccc

To mørkhårede kan like godt få rødhårede barn. Du trenger bare at en av dem har genet. 

Anonymkode: 1972f...4b6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, men jeg er mørkhåret og hvis jeg blir sammen med noen med lyst hår f.eks så kan det resultere i barn med det utseendet som jeg beskrev. 

Anonymkode: 99b0b...ccc

Det er ikke helt slik arv fungerer. Det er ikke slik at blondt hår+ mørkt hår blitt rødt. Det handler om hvilke gener man bærer.

Anonymkode: 492c1...443

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Axl Rose
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja det er veldig viktig for meg. Ønsker å minimere mulighetene for å få rødhårete barn, med hvit hud og fregner. 

Anonymkode: 99b0b...ccc

Det kan du få uansett. Du vet gener. Må ikke være etter foreldre eller besteforeldre. Så det beste for deg da er å la være å få barn :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja det er veldig viktig for meg. Ønsker å minimere mulighetene for å få rødhårete barn, med hvit hud og fregner. 

Anonymkode: 99b0b...ccc

Haha! Du har ikke mye peiling kvinne! Du kan med andre ord aldri gardere deg 100%. 

 

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

To mørkhårede kan like godt få rødhårede barn. Du trenger bare at en av dem har genet. 

Anonymkode: 1972f...4b6

Dette derimot er helt sant! 

Anonymkode: 625fa...89e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For min del kan det virke som om kvinnene her jeg bor har veldig smaken for menn med mørkere hår og særlig blå øyne.

Det er naturligvis ikke så fryktelig viktig vil jeg tro, men det kan virke som for meg at kvinner flest har en preferanse for menn med mørkere hårfarge. Blir de lyse sett på som for barnslige for forhold?

Anonymkode: 1972f...4b6

😍😍😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helst naturlig hårfarge vil jeg si. Bryr meg ikke om det er blondt eller brunt eller øyenfargen. Har hatt tre kjærester med tre forskjellige hårfarger og en uten hår, så ja. 

Anonymkode: 85438...06c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...