AnonymBruker Skrevet 25. april 2017 #1 Del Skrevet 25. april 2017 19 år gammel jente her. Lurer på hvor ofte dere møter vennene deres? Selv føler jeg meg veldig usosial .. Bor i lag med kjæresten min, å trives best i hennes selskap. Men prøver å møte noen av vennene mine minst 1 gang i uken. Hva med dere? Anonymkode: e9d21...8fa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april 2017 #2 Del Skrevet 25. april 2017 Er vel ca 7 uker siden sist Anonymkode: 04284...7d9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april 2017 #3 Del Skrevet 25. april 2017 Jeg er med venner ca. 3-4 ganger i uken. Men noe av det blir sånn stikke innom en kort tur greie. Anonymkode: d3325...787 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april 2017 #4 Del Skrevet 25. april 2017 Jeg ser jo kjæresten min hele tiden. Og kollegene på jobb snakker jeg med som venner. Så må innrømme at jeg er litt lat når det kommer til å treffe de gamle, ordentlige vennene mine. Noen ganger i måneden kanskje, veldig varierende. Men etter jobb har jeg som oftest mest lyst til å slappe av.. Anonymkode: dec15...388 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Aragorn II Elessar Skrevet 25. april 2017 #5 Del Skrevet 25. april 2017 Så ,mye du ønsker å være sosialt er normalt. Vær sosial så mye eller lite du vil og ikke bry deg hva andre sier om det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minlillesky Skrevet 25. april 2017 #6 Del Skrevet 25. april 2017 Det kommer ann på hvor sosial du er selv det Hva har du behov for? Hvor mye sosial behov har du? Jeg som er introvert, har nok med å være sosial på jobb og fritidsaktiviteter med barn. Når jeg kommer hjem, lader jeg opp ved å være alene. Trives godt i eget selskap 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april 2017 #7 Del Skrevet 25. april 2017 Alt er normalt, da behovet for sosialisering varierer fra person til person: enkelte kjeder vettet av seg om de må være en time alene, mens andre ELSKER å være alene. Introverte vs ekstroverte... Anonymkode: 9eea2...c02 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april 2017 #8 Del Skrevet 25. april 2017 jeg blir stressa om jeg vet jeg har to dager på en uke uten sosialisering! Anonymkode: 99264...716 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april 2017 #9 Del Skrevet 25. april 2017 Litt vanesak for meg. Er singel, så har ingen hjemme til å holde meg med selskap. Da blir det jo til at jeg er sosial 3-4 ganger i uka. Syns ikke noe om å ha en helg uten planer med noen. Anonymkode: febd9...e3f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nyttig Skrevet 25. april 2017 #10 Del Skrevet 25. april 2017 Slutt å tenk på hva du er eller skal være. Nå er du såpass ung også. Du er jo også sosial når du omgår din kjæreste, å være såkalt "sosial" kan betyr å omgås mennesker på alle måter. Gjør hva DU føler for, ikke hvordan andre vil du skal være. Har du venner rundt deg som stiller slike krav kan du kanskje snakke med de om dine behov, forstår de ikke så kan det være lurt å rydde opp i kretsen rundt deg. Alenetid er viktig for å lade batterier og reflektere over ting, noen trenger mye mer tid for seg selv. Andre må ha selskap 24/7, dette handler mye om usikkerhet også. Som strofen "skal du ikke være sosial?" Mange forstår ikke hva sosial kan være... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april 2017 #11 Del Skrevet 25. april 2017 Har samboer. Ikke barn. Liker best å være hjemme og interessene har forandret seg forhold til venninnene mine og mines. Er sosial kanskje annenhver måned og ellers med kjæresten eller slapper av alene i fred og ro Anonymkode: 101d9...6be Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bloodless Skrevet 27. april 2017 #12 Del Skrevet 27. april 2017 Så lenge du ikke bytter ut sosialiseringen helt til fordel for lange samtaler med de utstoppa gullfiskene dine som du har hengt i hyssing fra taket, så er du nok ganske normal uansett hvor mye eller lite du velger å omgås med andre folk. For min del har jeg lite behov for andres selskap. Trives veldig godt alene. Må til og med spørre samboeren om han ikke har lyst å gå på loftet å spille litt på pc'n av og til. Har en jobb hvor jeg er rundt mennesker 8 timer hver dag og da er det godt å kunne slappe av hjemme etterpå. Har veldig gode venner i kollegaene mine, da, så er jo sosial på sett og vis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april 2017 #13 Del Skrevet 28. april 2017 Dere kan jo lese alle trådene fra 1) ensomme folk som har blitt skilt/gått fra samboer og funnet ut at vennene ikke satt klar og venta etter ti år uten kontakt 2) desperate folk som leter febrilsk etter ny mann fordi de ikke har venner 3) deppa folk som blir i håpløse forhold fordi "han er den eneste jeg har, klarer meg ikke uten ham" 4) misfornøyde folk som ikke skjønner hvorfor partneren ikke kan dekke alle deres sosiale, følelsesmessige og intellektuelle behov (hint: alt i ett-mennesket er ikke funnet opp ennå) Anonymkode: 2373f...f1b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nyttig Skrevet 30. april 2017 #14 Del Skrevet 30. april 2017 På 28.4.2017 den 7.01, AnonymBruker skrev: Dere kan jo lese alle trådene fra 1) ensomme folk som har blitt skilt/gått fra samboer og funnet ut at vennene ikke satt klar og venta etter ti år uten kontakt 2) desperate folk som leter febrilsk etter ny mann fordi de ikke har venner 3) deppa folk som blir i håpløse forhold fordi "han er den eneste jeg har, klarer meg ikke uten ham" 4) misfornøyde folk som ikke skjønner hvorfor partneren ikke kan dekke alle deres sosiale, følelsesmessige og intellektuelle behov (hint: alt i ett-mennesket er ikke funnet opp ennå) Anonymkode: 2373f...f1b Nå er jo det også slik at med sosiale media kan man lage en fasade på internett som ikke samsvarer med virkeligheten. Dessverre er dette vanlig, da blir det slik at mange jager etter å kopiere andre, se bare hvor viktig "LIKES" er i dag. Noen lever for det....tragisk. Perfekte liv finnes ikke, kos deg med det du liker selv. Enten du har 1 venn eller ingen. Det viktigste i livet er å bli kjent med seg selv, trygg på seg selv. Da måler man ikke på den måten med hvor mange venner/sosial man skal være.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 30. april 2017 #15 Del Skrevet 30. april 2017 Så mye som du selv ønsker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
s0la Skrevet 30. april 2017 #16 Del Skrevet 30. april 2017 (endret) Henger med kjæresten i helgene og er sosial med folk på jobb 5-6 dager i uka! Og det holder i massevis. Har ikke mine nærmeste venner i området jeg bor i, så er ikke så ofte med dem. Jeg vet ikke hva som er normalen. Tror ikke noe er normalt. Avhenger av personen! Endret 30. april 2017 av s0la 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april 2017 #17 Del Skrevet 30. april 2017 2 timer siden, Nyttig skrev: Nå er jo det også slik at med sosiale media kan man lage en fasade på internett som ikke samsvarer med virkeligheten. Dessverre er dette vanlig, da blir det slik at mange jager etter å kopiere andre, se bare hvor viktig "LIKES" er i dag. Noen lever for det....tragisk. Perfekte liv finnes ikke, kos deg med det du liker selv. Enten du har 1 venn eller ingen. Det viktigste i livet er å bli kjent med seg selv, trygg på seg selv. Da måler man ikke på den måten med hvor mange venner/sosial man skal være.. Hvorfor siterte du meg?? Jeg skrev ingen ting om SoMe. Snakker om folk som savner venner og føler seg ensomme. Og at altfor mange lar partneren fylle alt sosialt, noe som er en risikabel taktikk... Anonymkode: 2373f...f1b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå