Nordis Skrevet 25. april 2017 #1 Del Skrevet 25. april 2017 Jeg har over lengre tid sett meg veldig lei på blogger hvor barn eksponeres i stor stil av sine bloggerforeldre. Dette er svært problematisk og kan gi uante konsekvenser for barna i framtiden. Barna har ikke selv bedt om denne eksponeringen og har ingen muligheter til å forstå rekkevidden av den. Barna trenger derfor vår beskyttelse, og det kan de få ved at vi ikke gir flere klikk på slike blogger. Foreldrebloggerne ønsker oppmerksomhet rundt sine privatliv med barna. La oss ikke gi dem den oppmerksomheten. Uten et publikum blir disse tvunget til å legge om stilen. Vi trenger å få fram i lyset hvilke gode blogg-alternativer som finnes der ute. Hvilken bra blogg vil du anbefale hvor eksponering av barn er ikke-eksisterende? 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meadow Skrevet 25. april 2017 #2 Del Skrevet 25. april 2017 Jeg liker Ida Wulff! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sunflower Skrevet 25. april 2017 #3 Del Skrevet 25. april 2017 Marthe Borge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beffen Skrevet 25. april 2017 #4 Del Skrevet 25. april 2017 Helt enig med deg! Blir feil å anbefale bloggere som faktisk ikke har barn å eksponere 😂 Så anbefaler da Anja Johansen 😊 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anna Nas Skrevet 25. april 2017 #5 Del Skrevet 25. april 2017 Janka Polliani er min favoritt. Hovedsakelig fordi hun er inspirerende og underholdende, men det er et stort pluss at hun holder barna sine utenfor. Hun har inntatt et klart standpunkt mot å bruke barna sine i bloggsammenheng. http://polliani.com/bloggerbarna/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grønt blad Skrevet 25. april 2017 #6 Del Skrevet 25. april 2017 Jeg liker Glamourbibliotekaren selv om hun har vist en flik av buksa til barnet sitt. https://glambibliotekaren.blogspot.no/?m=1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nordis Skrevet 25. april 2017 Forfatter #7 Del Skrevet 25. april 2017 13 minutter siden, Grønt blad skrev: Jeg liker Glamourbibliotekaren selv om hun har vist en flik av buksa til barnet sitt. https://glambibliotekaren.blogspot.no/?m=1 Jeg liker også den! Tror neppe det blir noe særlig barneeksponering der i gården 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lammelåret Skrevet 25. april 2017 #8 Del Skrevet 25. april 2017 Les gjerne min. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ultiva Skrevet 26. april 2017 #9 Del Skrevet 26. april 2017 Janka Polliani og Anja Johansen 👍 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lalalala3 Skrevet 26. april 2017 #10 Del Skrevet 26. april 2017 Jeg vil ha med denne tråden, for jeg er så enig med budskapet La oss bolikotte de! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JackIost Skrevet 27. april 2017 #11 Del Skrevet 27. april 2017 På 25.4.2017 den 9.02, Nordis skrev: Jeg har over lengre tid sett meg veldig lei på blogger hvor barn eksponeres i stor stil av sine bloggerforeldre. [..] Barna trenger derfor vår beskyttelse, og det kan de få ved at vi ikke gir flere klikk på slike blogger. Foreldrebloggerne ønsker oppmerksomhet rundt sine privatliv med barna. La oss ikke gi dem den oppmerksomheten. Uten et publikum blir disse tvunget til å legge om stilen. 19 timer siden, lalalala3 skrev: Jeg vil ha med denne tråden, for jeg er så enig med budskapet La oss bolikotte de! Den beste måten å boikotte på er ikke å la være å gi klikk til slike blogger, men å la være å gi slike bloggere oppmerksomhet, som man f.eks indirekte gjør gjennom denne tråden Nå er det midlertidig slutt på å diskutere en viss blogger, men kommet nok en ny tråd start, og tviler på om dette initiativet til "boikott" vil få noe særlig fotfeste blant haters til i hvert fall den bloggeren 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nordis Skrevet 27. april 2017 Forfatter #12 Del Skrevet 27. april 2017 28 minutter siden, JackIost skrev: Den beste måten å boikotte på er ikke å la være å gi klikk til slike blogger, men å la være å gi slike bloggere oppmerksomhet, som man f.eks indirekte gjør gjennom denne tråden Nå er det midlertidig slutt på å diskutere en viss blogger, men kommet nok en ny tråd start, og tviler på om dette initiativet til "boikott" vil få noe særlig fotfeste blant haters til i hvert fall den bloggeren Jeg er ikke sikker på hvilken spesiell blogger du sikter til her, men det er greit og egentlig ikke så interessant. Forøvrig hadde jeg forstått hva du mente med indirekte oppmerksomhet om det var snakk om å lage en tråd med bloggere som eksponerer barn og som bør unngås. Det er ikke disse denne tråden omhandler. Her er det kun fokus på gode alternative blogger som er "barneeksponeringsfrie" . (Å lage en tråd om disse som eksponerer tror jeg ikke er smart). Selv savnet jeg en oversikt og tips over gode blogger jeg kunne klikke meg inn på og lese som ikke inneholder eksponering av barn. Å fokusere på det man vil ha mer av, og overse og neglisjere det man vil ha mindre av, tror jeg noen ganger kan være en god idè. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freshsister Skrevet 27. april 2017 #13 Del Skrevet 27. april 2017 Da kan jeg nevne min blogg. I starten var jeg litt usikker på hvordan jeg skulle gjøre dette, iom at barna er en stor del av livet mitt. Men har for en stund siden kommet frem til å la barna være helt utenfor bloggen. Det føles også bedre sånn:) Som en annen nevnte her i en annen tråd så er det egentlig lett å finne ut hva som er greit og ikke greit. Må bare se for se om man selv hadde likt det. Svaret er stort sett nei. Bloggen har samme navn som min bruker her... Bra å støtte blogger som ikke eksponerer barna! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 27. april 2017 #14 Del Skrevet 27. april 2017 Jenny Skavlan. Matpaabordet. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 27. april 2017 #15 Del Skrevet 27. april 2017 På 25.4.2017 den 21.13, Lammelåret skrev: Les gjerne min. Eller min. Jeg har en fantastisk god blogg og ligger på topplisten over Norges minst leste blogger 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lammelåret Skrevet 27. april 2017 #16 Del Skrevet 27. april 2017 10 minutter siden, Honey Dew skrev: Eller min. Jeg har en fantastisk god blogg og ligger på topplisten over Norges minst leste blogger Haha...! Vi deler sisteplassen! De beste ligger nederst. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissLucy Skrevet 3. mai 2017 #17 Del Skrevet 3. mai 2017 Mammadamen.no blogger om barn uten å eksponere sine egne barn 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 16. mai 2017 #18 Del Skrevet 16. mai 2017 Tine Monsen. Sønnen avbildes riktignok innimellom, men det er sjelden, og hun driver ikke utlevering. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskopi Skrevet 18. mai 2017 #19 Del Skrevet 18. mai 2017 På 3.5.2017 den 13.41, Amafalathiel skrev: Mammadamen.no blogger om barn uten å eksponere sine egne barn Er ikke det hun som plagierte et kjent amerikansk blogginnlegg, for først å nekte så innrømme det? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissLucy Skrevet 18. mai 2017 #20 Del Skrevet 18. mai 2017 20 minutter siden, Maskopi skrev: Er ikke det hun som plagierte et kjent amerikansk blogginnlegg, for først å nekte så innrømme det? hun ble anklaget for det, ja. Kan ikke huske hvordan den historien endte. Men det er uansett en god mammablogg der barn ikke blir eksponert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg