Gå til innhold

Bilstol, når er det gode tilbud?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg skal kjøpe bilstol til mitt ufødte barn, men har ikke så god råd så jeg venter på at det skal bli et godt tilbud. Noen som vet når det bruker å være gode tilbud? 

Anonymkode: 52873...98c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, fikk også mail av barnas hus. De har ikke maxi cosi pebble pluss da, så vi får heller vente. Noen som har peiling på hvorfor de ikke har denne på barnas hus? Var en selger som lurte oss til å tro at pebble+ er den beste og den vi bør ha:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Maxi cosi cabriofix er utsolgt der :-(

Har du sjekket fysisk butikk om du bør i nærheten ☺?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Vi kjøpte denne på forige tilbud: http://www.barnashus.no/baby-safe-i-size-ocean-blue.html

Virker veldig grei. Når den står på bakken så kan den "vippes" eller jynges på en måte frem og tilbake. Ser ut til at baby kommer til å ligge veldig godt og trykt i stolen. Når vi var i butikk så anbefalte de Britax sine. 

Anonymkode: f6e9e...ee3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, Hadena skrev:

Ja, fikk også mail av barnas hus. De har ikke maxi cosi pebble pluss da, så vi får heller vente. Noen som har peiling på hvorfor de ikke har denne på barnas hus? Var en selger som lurte oss til å tro at pebble+ er den beste og den vi bør ha:p

Vi har kjøpt Maxi cosi pebble pluss på Barnas hus. Tror de kun selger denne bilstolen i butikk og ikke på nett. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
11 minutter siden, Hadena skrev:

Har du sjekket fysisk butikk om du bør i nærheten ☺?

Kan det gjøres på nett eller må jeg dra i butikken? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Kan det gjøres på nett eller må jeg dra i butikken? 

Vet ikke. Lurte på det samme. Tenke jeg skulle ringe ut i morgen angående pebble+ for å spørre ☺. Slipper vertfall bomtur; så kan de legge av. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Syns det har vært tilbud på bilstoler omtrent fra jeg ble gravid i høst jeg. Det var black friday, det var førjulskupp, det var juletilbud, romjulssalg, januarsalg, vinterkupp, påsketilbud, osv osv.. En eller annen butikk har alltid hatt tilbud på en bilstol, men når det er en spesifikk stol du er ute etter så er det ikke like lett å si når det er tilbud på akkurat den.

Anonymkode: d9a40...cdf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Anbefaler segna "overvåke" produktet på prisjakt. Har selv overvåket vogn, så fikk varsel når prisen hadde gått ned. :)

Har selv kjøpt pebble+, og kjøpte til fullpris. Veldig få nettbutikker hadde stolen, og den var like dyr på nett som i butikk :) Virker som at det er få nettbutikker som har godt utvalg i stoler, og de fleste sender ikke. Muligens har det med sikkerhet å gjøre; sørge for at den som kjøper får god opplæring med stolen, og i tillegg er vel det ikke så gunstig med frakt da det blir kastet alle veier. 

Anonymkode: 0b3e8...8cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, Hadena skrev:

Barnas hus skal ha den i sitt sortement. Jeg personlig liker bedre besafe og cybex.  Hadde maxi cosi sist og var ikke veldig fornøyd, særlig ikke med solbeskyttelsen. Den er mye bedre på besafe og cybex. Synes også babyene sitter mye bedre og blir støttet bedre i disse stolene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg var nettopp på Barnas Hus og de var utsolgt for Maxi Cosi Cabriofix, men jeg fikk bestille og betale nå med 25% rabatt! Så takk for hjelpen, endelig fant jeg bilstol!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...