Gå til innhold

Hvordan vil du beskrive dine venner?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Av de folkene du har hatt jevnlig kontakt med opp gjennom tiden i et vennskapsforhold, i større eller mindre grad, hvordan vil du beskrive dem?

Anonymkode: bbb02...6c7

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Snille, tålmodige, omtenksomme, kjærlige, direkte, trofaste!

Anonymkode: 5ffb0...f6f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jordnære, selvironiske, godhjertet, omsorgsfulle, stå på vilje, tøffe, selvsikre, tullete, talentfulle, lojale, ærlige, direkte, høflige, omtenksomme og ser på alle som likemenn uansett bakgrunn. 

Mine venner er den kuleste og beste sammensetningen av unike personligheter og folk med begge beina godt plantet på jorden. Ikke noe snobberi, drama, baksnakking eller annet tull. Når jeg møter mine venner er arenaen åpen for å være deg selv på godt og vondt. 

Har selvfølgelig blitt kjent med folk som ikke er snille, er snyltete, baksnakker osv. De har jeg kuttet ut relativt raskt og de har ikke blitt med videre. 

Anonymkode: bd872...384

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Belle âme

Fantastiske, rare, interessante, smarte(Unntak), snille, ikkje-dømmande, irriterande, morsomme, kule, jordnære(unntak), omsorgsfulle, god musikksmak, bråkete. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Slabbedasker som sover til klokken 12, klager mye, gidder ikke jobbe og har stygge tatoveringer. 

Anonymkode: c9e14...ab7

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Slabbedasker som sover til klokken 12, klager mye, gidder ikke jobbe og har stygge tatoveringer. 

Haha, sorry! Men huff da :P 

Anonymkode: 5ffb0...f6f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

En av dem er lojal, tålmodig, morsom, smart og gavmild.

De andre er overfladiske, feige, falske, selvopptatte og generelt dårlige venner. Ikke spør hvorfor jeg er venn med dem. Jeg vet ikke. Jeg skulle ønske jeg turte å bryte med dem, men jeg er redd for å være alene.

Anonymkode: 5357e...1b6

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Smarte, selvironiske, morsomme, open minded og innadvendte

Anonymkode: cfc80...79a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fullstendig sinnsyke hele gjengen 😂.. (utenom en han er veldig "normal" og sånn som alle andre i samfunnet). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
På 24.4.2017 den 21.10, AnonymBruker skrev:

Nå... du er morsom. :ironi: Da er de ikke så gode venner av deg da. :) 

Anonymkode: a7787...557

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det varierer etter hvem jeg tenker på. Men de fleste er lojale, ærlige, sosiale, empatiske, positive, omtenksomme,ikke dømmende. I tillegg kan jeg legge til morsomme på noen av dem. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
På 24.4.2017 den 21.10, AnonymBruker skrev:

Takk. Hvem av vennene mine er du og hvorfor sier du at jeg sover til klokken 12? Du vet jo at jeg helst sover til kl. 13.

Anonymkode: 8d8aa...f75

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...