AnonymBruker Skrevet 24. april 2017 #1 Del Skrevet 24. april 2017 Jeg har en venninne på snap og hun har en hund som hun snapper døgnet rundt, snakker med babystemme, mater, koser, sleiker på munnen osv greit nok, men hun snapper også når hunden er ute og tisser og bæsjer! Stakkars hunden har jo null privatliv, det er nærbilder av hunderumpe og det som kom ut! Hvordan få henne til å forstå at hunden trenger litt privatliv? Kan jeg snakke med dyrebeskyttelsen? Anonymkode: 4b99a...abb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. april 2017 #2 Del Skrevet 24. april 2017 Ja. Du kan høre ned dyrebeskyttelsen. Hørtes ikke bra ut. Anonymkode: 1622e...e9b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fullførsetningen Skrevet 24. april 2017 #3 Del Skrevet 24. april 2017 Dette forumet slutter aldri å komme med rare ting... 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. april 2017 #4 Del Skrevet 24. april 2017 Har du forsøkt å snakke med hunden, og spørre den om den syns det er greit? Anonymkode: 3434f...a83 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fuglekvitter__ Skrevet 24. april 2017 #5 Del Skrevet 24. april 2017 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har en venninne på snap og hun har en hund som hun snapper døgnet rundt, snakker med babystemme, mater, koser, sleiker på munnen osv greit nok, men hun snapper også når hunden er ute og tisser og bæsjer! Stakkars hunden har jo null privatliv, det er nærbilder av hunderumpe og det som kom ut! Hvordan få henne til å forstå at hunden trenger litt privatliv? Kan jeg snakke med dyrebeskyttelsen? Anonymkode: 4b99a...abb Ja ok... så spennende. Spør dyrebeskyttelsen om hvorfor noen sender bilder av det. Jeg tror ikke de får gjort noe med det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bloodless Skrevet 27. april 2017 #6 Del Skrevet 27. april 2017 Du vet at nå har vi noe som heter dyrepoliti her til lands, tror jeg ville tatt en telefon dit, altså. Her må noen ta ansvar og tale hundens sak. Den er nok så nedpsyka av den gærne kjerringa at den ikke tør å stå opp for seg selv. Klassisk Stockholm syndrome. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2017 #7 Del Skrevet 27. april 2017 6 minutter siden, Bloodless skrev: Du vet at nå har vi noe som heter dyrepoliti her til lands, tror jeg ville tatt en telefon dit, altså. Her må noen ta ansvar og tale hundens sak. Den er nok så nedpsyka av den gærne kjerringa at den ikke tør å stå opp for seg selv. Klassisk Stockholm syndrome. Waste tiden dems, tror de har mer nok å gjøre enn å drive med slik tull som dette Anonymkode: 59830...f2a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bloodless Skrevet 27. april 2017 #8 Del Skrevet 27. april 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Waste tiden dems, tror de har mer nok å gjøre enn å drive med slik tull som dette Anonymkode: 59830...f2a Sheldon? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2017 #9 Del Skrevet 27. april 2017 Akkurat nå, Bloodless skrev: Sheldon? Nei, Leonard. Anonymkode: 59830...f2a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jojo69 Skrevet 27. april 2017 #10 Del Skrevet 27. april 2017 På 24.4.2017 den 9.13, AnonymBruker skrev: Jeg har en venninne på snap og hun har en hund som hun snapper døgnet rundt, snakker med babystemme, mater, koser, sleiker på munnen osv greit nok, men hun snapper også når hunden er ute og tisser og bæsjer! Stakkars hunden har jo null privatliv, det er nærbilder av hunderumpe og det som kom ut! Hvordan få henne til å forstå at hunden trenger litt privatliv? Kan jeg snakke med dyrebeskyttelsen? Anonymkode: 4b99a...abb Høres ut som kompisen min, bare at han filmer seg selv mens han gjør de samme tingene... :O Kan jeg ringe dyrebeskyttelsen?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2017 #11 Del Skrevet 27. april 2017 1 time siden, Bloodless skrev: Du vet at nå har vi noe som heter dyrepoliti her til lands, tror jeg ville tatt en telefon dit, altså. Her må noen ta ansvar og tale hundens sak. Den er nok så nedpsyka av den gærne kjerringa at den ikke tør å stå opp for seg selv. Klassisk Stockholm syndrome. Pass språket ditt!!! Ikke kall damer kjerring uansett Ka de gjør, eg e enig at dette ikke er greit men det betyr ikke atan har rett til å kalle en kjerring eller andre ting. Anonymkode: 8aeac...b12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 27. april 2017 #12 Del Skrevet 27. april 2017 8 minutter siden, jojo69 skrev: Høres ut som kompisen min, bare at han filmer seg selv mens han gjør de samme tingene... :O Kan jeg ringe dyrebeskyttelsen?? Gjørre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå