Gå til innhold

Toria og Golli gifter seg 20.08.05!

TeddyToria

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Åååå, gleder meg masse til å høre ALT om turen. Shoppingen, drikkingen, maten, byen, ALT :hoppe: Kos deg masse videre, snuppa! Må ta kvelden nå jeg, sånn at jeg kommer meg opp i morgen

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal fortelle alt jeg skjoenningene mine! :wink:

Men naa maa jeg tralle og hoppelure meg bort tli loppekassen min selv her, er jo overstagig full av oel. mat og annen shit...pokker ta SMB! :tunge1: JEg kalerer ikke aa foelge opp i alleflla :roll: ...itte denna uekn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...og til alle dere jeg ikke firkk giit enn :klem:, en :kose: eller et :vinke: - dere er ikke glemt, bare gjetm akkurat naa...eller devs at jeg ikke orker aa gaa igjennom hele litsten med dagboekre! :tunge1:

Group- :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

Titter forsiktig inn.. Jeg lurte på en ting jeg.. Den buketten du viser frem i albumet her, har du funnet linken på nettet et sted, eller er det et privat bilde?

Jeg skal nemlig ha en ganske så lik bukett, men med en annen blomst (Gloriosa). Fant bilde i blomsterbutikken, men finner ikke noe liknende på nettet... Og vil ha et bilde å vise frem, så jeg slipper å forklare dette her med at den ligger over håndleddet osv.. :ler:

Skjønte du var på ferie i Praha. Håper du koser deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjest1

Tji hi....Toria her ikke edru i kveld :)

Aricept, jeg tror Toria kom over denne blomsterbuketten i en annonse på Finn eller Ditt Bryllup.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vennen.

Surt at dere blir forsinka hjem og, men håper inderlig det ikke blir noen repeat av torsdagen. Savner deg da vettø!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Brud2005

Hei :vinke:

Så koselig å høre fra deg. :hoppe:

Takk for hilsen i dagboken! :blomst: Er så koselig at du titter innom selv om du har "fri" fra KG og er på ferie. :wink:

Kos deg masse videre, vennen min.

Moooooooosekooooose :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)

Snakket enttopp med Toria. Hun er på vei hjem etter å ha vært på reisefot siden kl.7 i morges. Så da hører vi nok mer fra henne her i morgen tenker jeg - forundrer meg STORT hvis ikke :ler:

Toria: Håper formen blir bedre. Det har vært nok syke jenter her i det siste :trøste:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Brud2005
Hei :)  

Snakket enttopp med Toria. Hun er på vei hjem etter å ha vært på reisefot siden kl.7 i morges. Så da hører vi nok mer fra henne her i morgen tenker jeg - forundrer meg STORT hvis ikke :ler:  

Toria: Håper formen blir bedre. Det har vært nok syke jenter her i det siste :trøste:

Næmmen.. Er Toria syk? :trøste: Huffa!

Snakket med Toria på msn? Jeg må få orden på denne datamaskinen, den er jo helt kokko :klø: Ser ikke hvem som er logget inn på msn`en.. Hrmpf! :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Principessa

:hoho: huff! Håper du ikke er alt for klein i dag Vic. Måtte smile og le når jeg leste dine fulle meldinger fra i natt...men hva er SMB? :klø:

Gleder meg MASSE til du er tilbake!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei vennen!

Synd at dere ikke rakk å ta en tur innom, men skjønner at det ble en lang dag. Vi hra hatt leiligheten full vi og så nå er det deilig at det er stille igjen.

Du får ta vare på deg og bli frisk igjen. Gleder meg til å høre alt om turen!

Stooor moooosekos!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho: huff! Håper du ikke er alt for klein i dag Vic. Måtte smile og le når jeg leste dine fulle meldinger fra i natt...men hva er SMB?  :klø:  

Gleder meg MASSE til du er tilbake!!

SMB= SLANK MOT BRYLLUPET-klubben :ler:

Vi har egen dagbok også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SMB= SLANK MOT BRYLLUPET-klubben :ler:

Vi har egen dagbok også :)

Jammen... Du er da slank?

Hvor er denne dagboka? Er det plass til fler?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...