Gå til innhold

Toria og Golli gifter seg 20.08.05!

TeddyToria

Anbefalte innlegg

Har fått det til omsider jeg også! ;) Prøvde flere ganger, men det gikk ikke før jeg valgte et annet ikon! Men takk likevel! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sånn, da har jeg kjørt min kjære til toget....

Han ble en dag ekstra, men reiste fra meg nå! :grine:

Så nå har jeg ikke noe valg, nå finnes det ingen fristende armkrok som unnskyldning for IKKE å binde kirkeprogrammer eller lage bordkort! :ler:

Fikk nettopp mail fra organisten også, og musikkvalgene våre er godtkjent!

Nå gjenstår det bare å finne ut hva min onkel EGENTLIG skal spille i kirken, som solistinnslag. Han har vært bortreist, så det har blitt veldig halvt om halvt... Kanskje det rett og slett bare blir en overraskelse!?

---

Og så over til noe litt morsomt;

Da jeg kom hjem i sted stod min første kjærlighet utenfor døren og pakket bilen. Vi har nemlig bodd i samme hus hele livet, han i 1 etg. og jeg i 3 etg. Gått i samme barnehage, og klasse i 9 år..... Og jeg har vel aldri blitt "ferdig" med han - han vil nok alltid bety noe spesielt for meg. Men, for første gang opplevde jeg at det IKKE kilte litt i magen når jeg ser han!!! ;) Det må være et ekstra godt tegn nå 1 uke før jeg gifter meg! :grine2: Nei, men helt seriøst. Han har aldri vært noe problem for vårt forhold, og det har aldri vært snakk om å prøve han isteden eller noe...men han vil nok alltid være en gutt jeg er betatt av til evig tid, akkurat slik Golli vel alltid vil ha noe for "sin" Tone...

Je je, får lage meg noe mat igjen jeg! Litt bedre, men fortsatt fryktelig uggen i dag! :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det mulig!???

Min fetter og hans nye kjæreste som tigget om å få komme til kaffe, men ikke før pga. birkebeineren, har nå rotet det godt til. Mamma var jo i bryllupet til den andre fetteren i dag, og da hadde hun møtt denne kjæresten...som da var helt overbevist om at hun var invitert i både kirke og til middag selv om min fetter ikke kom før etter kl. 20! :overrasket:

Fetteren min ble litt flau da, for han hadde ikke skjønt at ikke hun hadde skjønt at hun ikke skulle komme FØR han... Men hun var så ekstatisk glad for at hun fikk komme allikevel, så mamma hadde ikke hjerte til å si at hun ikke kunne!

Skjønner jo det, vanskelig når folk er så åpenlyst glade liksom. Hun kommer også fra en veeeldig kristen familie hvor hun omtrent, trass sine 35 år, ikke får lov til å delta på noe som helst av fester med mindre det er seriøse bryllup, dåper mm. av foreldrene sine! ( :hakeslepp:) Så hun trenger det, stakkar! Men det blir jo litt mer peng da... :sjenert: Uansett, mamma sa de skulle betale det...og det er for så vidt greit, selv om vi ønsker å klare dette selv. Det er bare det at jo, 1 200,- pr. kuvert gjør at en person fra eller til spiller ganske stor rolle!!! I alle fall nå, som løpet liksom er lagt opp og vi har regnet med "slik og sånn"...da er faktisk over 1 000,- ekstra MYE! Uten at jeg ønsker å fremstå som gjerrig eller knipen! :roll:

Jaja, så kommer hun da og det er jo koselig. Jeg synes bare det er så rart at folk kan trekke slike slutninger når de ikke engang kjenner oss! Og, det er ikke første gangen vi får en "kontrabeskjed" fra de kanter - først skulle de komme, så ikke, så skulle de begge to, så ikke før til kaffe, og nå skal hun!?

:grine2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, så kjedelig med den misforståelsen da!

Men at dere fremstår som gjerrige? Nei, TT, når jeg ser på bordkort, kirkeprogram, kjole etc etc... så må dere ha lagt ned både mye penger og tid!!!

Fine bilder av deg i kjolen :smilbla: Tenk, om en uke er du gift :hoppe: :hoppe: :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Soon Mrs S

Heia snart konepone!

Det er litt irriterende med slike mennesker må jeg få utrykke! Og skjønner at du antagelig har måttet :frustrert: dypt inne i deg selv når du fikk beskjed fra moren din om gjesten som har bydd seg selv til middagen. Og tro meg når jeg sier at vi ikke er kjipe folk vi som arragerer bryllup!

Fikk avbud fra 2 nære venner igår kveld og må si jeg ble så skuffet og lei av at folk tror det er greit å gjøre slikt 1 uke før begivenheten. Men nå orker jeg ikke å bry meg, skal avbestille maten og hotellet og om de skulle mot all formodning dukke opp så er det hverken mat og husly å få fra meg iallfall!

En ting har jeg lært det siste året og det er betydningen av ordet respekt. Har jo alltid kunnet respektere alle og enhver som fortjener det, men den betydningen har satt dype spor i meg i forbindelse med bryllupsplanleggingen.

Vel la oss ikke dvele over det!

Vi skal jammen gifte oss om 6 dager og nå skal vi nyte den siste uka vår før vi sier ja i kirken. Vi skal alle kose oss godt med de som kommer av familie og venner. Få minner vi aldri kommer til å glemme og verdtsette de høyt. Og frem for alt, få mannen vi skal elske resten av livet.

Akkurat nå synes jeg livet er herlig :tommel:

Ha en fin søndag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Så flittig du har vært i det siste! :klappe:

Må være deilig å være ferdig med bordplanen, men nå må du jo plustelig plassere ho siste som slang seg på også.. :roll: Er det mulig....

Ser ut til at det skal bli flott vær til uka, og det holder seg nok til lørdagen! Sola må jo skinne når SuperToria gifter seg!!! :sjarmor:

Så kjedelig at G måtte dra fra deg nå rett før bryllupet. Men du må bare puste dypt inn og ut, for dette har du full kontroll på vennen! Ikke noe problem!

Under en uke igjen nå! :hoppe: :hoppe: :hoppe:

Ha en flott søndag!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei, enkelte folk!!

Klart når kurvert prisen er så høy så spiller jo en fra eller til en stor rolle..

rart at enketle ikke skjønner det...

...men da har de vel ikke planlagt bryllup selv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er bare innom og oppdaterer meg og avleverer en stor :klem: !

Håper du greier å slappe av og nyte de siste dagene frem mot bryllup! :-)

Gleeeeeder meg til å se deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mmmm, det er nok sant som dere sier, at man må planlegge et helt bryllup selv for å faktisk forstå det... Men det er utrolig sært da, at folk er så respektløse mange ganger - tar ting for gitt eller ikke, svarer ikke innen frister, melder avbud i hytt og vær etc. En ting er jo når helt uforutsette ting dukker opp, noe annet er når det bare takkes nei en uke før fordi man har funnet ut at man ikke gidder eller kunne tenke seg å gjøre noe annet...hvilket jeg mistenker at kan være tilfellet mang en gang! :roll:

Anyway - nei, la oss ikke dvele ved det, det er ikke VI som går glipp av noe! ;)

Nå har jeg bundet ferdig alle kirkeprogrammene, det ble bare 99 stykker...75 meter snor holdt altså ikke til 100! :overrasket: Men jeg gidder ikke kjøre helt til Sandvika bare for å kjøpe 75 cm til... Så da får det bli med 99 stykker! :tommel:

Har printet ut vellum til alle menyene, og laget ferdig 41 stykker. Skal lage ferdi de siste 6 stk. som jeg har blå kartong til, før jeg tar meg en pause! Må kjøpe mer kartong, til de siste 9 menyene i morgen... Tenkte jeg skulle forsøke å begynne på bordkortene også, men jeg vet ikke om jeg gidder. Er litt lei jeg! :sjenert:

Må prøve å komme meg innom fotografen i morgen også, og ta meg en tur til floristen i samme slengen, må bare psyke meg opp. Akkurat som om jeg ikke eier futt lenger altså, med bare 6 dager igjen... :grine2:

Alle som var i min fetters bryllup i går, snakket forresten omtrent bare om hvordan de gledet seg til vårt, så det var jo litt artig og koselig! :)

:ler:

Mamma fortalte en dødelig morsom historie da, tar den her jeg. Min ene kusine, hun er faktisk så mye som 45 år, er gift og har til sammen 5 unger, tre med sin første mann og 2 med de hennes nåværende mann har fra tidligere. Uansett, Herman, som stesønnen heter, er vel 13 år og hadde sammen med en venn funnet på å ringe en sextelefon. Så hadde de hatt telefonsex med ei dame da, mye frem og tilbake...helt til hun hadde begynt å rope "Jeg kommer, jeg kommer!". Guttene hadde bare slengt på røret og kommet løpende til min kusine, fordi de trodde dama var etter dem, at hun skulle komme og ta dem!!!

:hoho: :hoho: :hoho:

Det var dagens!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:ler::ler: Den historien kommer han sikkert til å få høre mange ganger!! Så uskyldig og søtt da!

Ellers må jeg si at jeg synes du er kjempeflink som lager alt selv, også så mange som du skal ha av hver ting! Er sikker på at gjestene kommer til å være skikkelig imponerte! :klappe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho: Der fikk jeg meg en god latter!!! :ler:

Du er så flink så Toria, du har gjort så utrolig mye selv! Helt enig med søndagsengel, gjestene kommer til å bli skikkelig imponerte!!!

Du får bare trekke pusten, og gjøre ferdig det siste. Tenk, om en uke er du heeeelt ferdig med bryllupsplanlegging, og kan bare konsentrere deg om Lille Noen! :hoppe:

Må huske å delegere litt oppgaver også da, ikke gjøre alt selv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei TeddyToria!

Nå har jeg fått lest gjennom alle sidene som er dukket opp mens jeg var på ferie. Først av alt, så gøy å lese at du er gravid!!

Håper ikke du er altfor hyperstresset i innspurten nå.

Du har vært utrolig flink i planleggingsprosessen, og jeg har lært fantastisk mye av deg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Principessa
Og så over til noe litt morsomt;

Da jeg kom hjem i sted stod min første kjærlighet utenfor døren og pakket bilen. Vi har nemlig bodd i samme hus hele livet, han i 1 etg. og jeg i 3 etg. Gått i samme barnehage, og klasse i 9 år..... Og jeg har vel aldri blitt "ferdig" med han - han vil nok alltid bety noe spesielt for meg. Men, for første gang opplevde jeg at det IKKE kilte litt i magen når jeg ser han!!! ;) Det må være et ekstra godt tegn nå 1 uke før jeg gifter meg! :grine2:  Nei, men helt seriøst. Han har aldri vært noe problem for vårt forhold, og det har aldri vært snakk om å prøve han isteden eller noe...men han vil nok alltid være en gutt jeg er betatt av til evig tid, akkurat slik Golli vel alltid vil ha noe for "sin" Tone...

:ler: Hei vennen, godt at han er ute av 'systemet' før bryllupet ja. Husker at du fortalte meg om han i bilen...og ta du trynte... :ler:

Nok om det! Vic - FEM dager igjen!! Shit! Når skal vi få til et møte?? La oss sms'es!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Soon Mrs S

Mamma fortalte en dødelig morsom historie da, tar den her jeg. Min ene kusine, hun er faktisk så mye som 45 år, er gift og har til sammen 5 unger, tre med sin første mann og 2 med de hennes nåværende mann har fra tidligere. Uansett, Herman, som stesønnen heter, er vel 13 år og hadde sammen med en venn funnet på å ringe en sextelefon. Så hadde de hatt telefonsex med ei dame da, mye frem og tilbake...helt til hun hadde begynt å rope "Jeg kommer, jeg kommer!". Guttene hadde bare slengt på røret og kommet løpende til min kusine, fordi de trodde dama var etter dem, at hun skulle komme og ta dem!!!

:hoho: :hoho: :hoho:

Det var dagens!!!

:ler2:

Nå fikk jeg en latter jeg og!

Vår alles Vic! Føler jeg ikke klarer å oppdatere meg helt i boka di. Du er så effektiv og flink med alt du holder på med. Blir veldig imponert :tommel:

Tenk at om snart 1 time så er det 5 dager igjen! 5 Dager..... :overrasket:

Skjønner ikke helt åssen jeg skal få til alt på så kort tid

Ville bare sende deg en natta :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Brud2005

Hei Vic!

Her var det mye godt lesestoff: telefonsex-historier, tigging om å være kaffegjest og møte med "krible-i-magen-gutten" i livet ditt! Du får meg til å tenke, har vi alle en sånn mann i våre liv? :roll: En mann som setter oss litt ut av spill? Hmmm.. ikke tenke mer på det. :sjenert:

Uansett: jeg GLEDER meg til lørdag. Du kommer til å være så nydelig, skjønne vennen min. Gleder meg til å se din kjære IRL, og til å gi deg og det lille babynurket en god klem. :klem:

Ser deg likevel før den tid siden du skal få de lysene. Jeg har egentlig ikke noe fast program om dagen, jeg er bare litt til og fra hjemmet for å gjøre noen småting, men du må bra komme når du vil! Best om du sier fra når det passer for deg, siden du har så mye å gjøre denne uken. Viktigst av alt er at du ikke stresser nå før den store dagen. :nikke. Gleder meg til å se deg her. :)

Ja, da må jeg begynne dagen. Ting å gjøre, ting å føre!

:klem: til deg. Blir kos å se deg snart igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...