Gjest Vigdis_brud05 Skrevet 24. januar 2005 #301 Del Skrevet 24. januar 2005 Heisann Teddymor! Her skjer det saker og ting! Er borte fra PC en formiddag og det hagler inn med meldinger i de fleste dagbøkene her. Tar jo en evighet å komme seg ajour med bøkene deres her jo Takk for meldingene i min bok. Gøy at du er opptatt av at hvordan det går med meg, kjoleprøving og ellers bryllupsforberedelsene mine. Jeg forsto at du ikke var seriøs vedr. husalg - jeg tøyset bare tilbake jeg også, men glemte vel å sette på smilefjes ol Vet du den blomsterbuketten er faktisk en av de jeg vurdere jeg også! Du har vært å snoket på brukjolesalget du også! Jeg har ikke bestemt meg enda, men nå er det den og den som Heidi skal ha faktisk som er to av 3 alternativer. Lurer også på en litt løs bukett med kun hvite roser. Får se hva det blir til. Mamma har alt planlagt hvordan buketten "din" skal ligge på bordet under middagen dersom det blir den - som sagt så er hun mer en litt gira om dagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Brud2005 Skrevet 24. januar 2005 #302 Del Skrevet 24. januar 2005 Prisoverslaget har jeg fått fra Sjøberg Blomster...helt tilfeldig egentlig, men her er kontaktinformasjon: Gorm Haugen v/ Sjøberg Blomster AS Tvetenveien 150 P.B. 86 0671 OSLO / [email protected] De var veldig hyggelige og imøtekommende - virker som om de har god service! Men jeg tenkte jeg skulle høre litt rundt da, før jeg bestemte meg...selv om de så langt er de eneste som i det hele tatt har gitt tilbakemelding!!! Akkurat det synes jeg er dårlig fra de andre forretningenes side... Ellers kan jeg alltid anbefale Tåsen Blomster - vi kjenner hun som eier butikken, og der får du blomster av beste kvalitet. Så jeg venter spent på pris derfra også! Frisør?!?!! Hmmm, er på jakt etter det selv jeg! Hadde jo egentlig tenkt til å hyre inn frisøren min her nede fra, men hun er i svangerskapspermisjon nå - fikk unge for en uke siden, så det er jo slett ikke sikkert hun kan! :-? Æsj!!! Men er ikke helt sikker jeg... Kan anbefale mammas frisør da, som ligger rett ved kirken faktisk, Studio M&M v/ Mario...i Niels Juels gate. Han er kjempeflink selv, og er veldig kresen på hvem han ansetter. Du kan jo forhøre deg, tlf. 23083080. Jeg tror jeg skal bruke han selv! :-) Tusen hjertelig millioner takk :blomst_opp: ! Skal ta meg en runde i morgen og høre med de forskjellige her i nærheten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 24. januar 2005 Forfatter #303 Del Skrevet 24. januar 2005 Tusen hjertelig millioner takk :blomst_opp: ! Skal ta meg en runde i morgen og høre med de forskjellige her i nærheten. Let me know what happens then! Spennende, kanskje du ender opp med å kunne gi meg noen tips!!! Ekke så lett å styre alt her nede i sør, mister fort oversikten da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olifant Skrevet 24. januar 2005 #304 Del Skrevet 24. januar 2005 Hej gumman lilla! Hadde nesten glemt hvor vakker buketten din var jeg! :-) Nå er vel kjolen rett rudnt hjørnet tenker jeg! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vigdis_brud05 Skrevet 24. januar 2005 #305 Del Skrevet 24. januar 2005 Hej gumman lilla! Hadde nesten glemt hvor vakker buketten din var jeg! :-) Nå er vel kjolen rett rudnt hjørnet tenker jeg! :-) JA - vi vil vite hvordan den er på deg!!! Når kommer den??? Burde vel være rett rundt hjørnet nå??? VI VIL SE DEG MED KJOLEN PÅ!!!!! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 24. januar 2005 Forfatter #306 Del Skrevet 24. januar 2005 Hej gumman lilla! Hadde nesten glemt hvor vakker buketten din var jeg! :-) Nå er vel kjolen rett rudnt hjørnet tenker jeg! :-) :oops: Tusen takk - tar det som et kompliment jeg! Synes jo den er kjempefin selv da selvsagt... Venter SÅ spent på kjolen - håper den kommer imorgen!!! :Hehe: JA - vi vil vite hvordan den er på deg!!! Når kommer den??? Burde vel være rett rundt hjørnet nå??? VI VIL SE DEG MED KJOLEN PÅ!!!!! Ja, det vil jeg også!!! Håper den er rett rundt hjørnet, slik tomias skriver...håper den kommer fort fort fort til meg, så jeg kan få prøvd den på!!! Tusen takk for innlegg tidligere i dag forresten, så ikke det før nå jeg... :oops: Det skjer mye her inne i forumet på én dag, det er helt sikkert - er nesten så alle løper fra en! Høyt tempo, men akk, en herlig gjeng!!! :-) :-) :-) Så gøy at du tenker på den buketten du også - den er jo bare knallfin da! Jeg falt pladask, kan ikke uttrykke det bedre enn det...det er rett og slett ikke aktuelt å se etter noen annen . Må le litt av mammaen din da, som allerede har planlagt hvordan den skal ligge på bordet! Morsomt! Men det er jo koselig at hun er så dedikert!!! Men nå er jeg spent, hvordan bør den egentlig ligge??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vigdis_brud05 Skrevet 24. januar 2005 #307 Del Skrevet 24. januar 2005 ... Må le litt av mammaen din da, som allerede har planlagt hvordan den skal ligge på bordet! Morsomt! Men det er jo koselig at hun er så dedikert!!! Men nå er jeg spent, hvordan bør den egentlig ligge??? Hun sier at vi bør få skjært opp et speil i passe størrelse og legge på bordet. Oppå speilet skal buketten ligge pent utover. Omkranset av lys og krystaller. (Mamma'n min er UTROLIG FLINK til å pynte festbord!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 24. januar 2005 Forfatter #308 Del Skrevet 24. januar 2005 Hun sier at vi bør få skjært opp et speil i passe størrelse og legge på bordet. Oppå speilet skal buketten ligge pent utover. Omkranset av lys og krystaller. (Mamma'n min er UTROLIG FLINK til å pynte festbord!) Det hørtes jo utrolig flott ut da! Må tenke på den!!! Vi skal jo ha et veldig enkelt bord, for det meste i hvitt, kun med et sløyfebånd rundt enkelte lys og serviettringer til pynt...så det med å legge brudebuketten utover bordet oppå et speil hadde jo vært utrolig fint tror jeg... Kreativ mamma ja!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vigdis_brud05 Skrevet 24. januar 2005 #309 Del Skrevet 24. januar 2005 ... Det hørtes jo utrolig flott ut da! Må tenke på den!!! Vi skal jo ha et veldig enkelt bord, for det meste i hvitt, kun med et sløyfebånd rundt enkelte lys og serviettringer til pynt...så det med å legge brudebuketten utover bordet oppå et speil hadde jo vært utrolig fint tror jeg... Kreativ mamma ja!!! Ja hun er veeeeldig kreativ (og fingernem). Skulle ønske at jeg hadde arvet noe av det Men nei da, ingenting! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 25. januar 2005 #310 Del Skrevet 25. januar 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 25. januar 2005 Forfatter #311 Del Skrevet 25. januar 2005 Ja hun er veeeeldig kreativ (og fingernem). Skulle ønske at jeg hadde arvet noe av det Men nei da, ingenting! Buuhuuu! Men jeg synes du virker nokså kreativ og flink jeg da!!! Så noe har du nok arvet allikevel... Uansett, du er jo min!!! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Brud2005 Skrevet 25. januar 2005 #312 Del Skrevet 25. januar 2005 Hei du jeg skal holde deg oppdatert i den store frisørjakten. Erfaringer deles med deg med glede. Får kle på meg godt og gå ut og luske litt rundt kvartalene her og titte inn hos de forskjellige frisørene.. :ekstra kul: hihi.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olifant Skrevet 25. januar 2005 #313 Del Skrevet 25. januar 2005 Er så spent på kjole!!! :-) Er så glad for at jeg kan leve litt bryllup gjennom dere andre om dagen... mitt er jo bare så leeeeeeenge til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vigdis_brud05 Skrevet 25. januar 2005 #314 Del Skrevet 25. januar 2005 Buuhuuu! Men jeg synes du virker nokså kreativ og flink jeg da!!! Så noe har du nok arvet allikevel... Uansett, du er jo min!!! :-) He, he. Takk for det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 25. januar 2005 #315 Del Skrevet 25. januar 2005 Det hørtes ut som en flott idè å legge blomsten på et speil på bordet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vigdis_brud05 Skrevet 25. januar 2005 #316 Del Skrevet 25. januar 2005 Du har ikke fått kjolen enda??? Venter i spenning Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 25. januar 2005 Forfatter #317 Del Skrevet 25. januar 2005 Du har ikke fått kjolen enda??? Venter i spenning Er så spent på kjole!!! Er så glad for at jeg kan leve litt bryllup gjennom dere andre om dagen... mitt er jo bare så leeeeeeenge til! Neeeeeeeeeeei! Jeg har ikke fått kjolen!!! :-? JEG VIL HA DEN NÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ!!! Tro dere meg, dere skal få vite det så snart jeg vet... Er bare å lade opp gjennom oss, tomias...så kan jeg "trappe ned" med dine bryllupsforberedelser etterpå! Hei du jeg skal holde deg oppdatert i den store frisørjakten. Erfaringer deles med deg med glede. Får kle på meg godt og gå ut og luske litt rundt kvartalene her og titte inn hos de forskjellige frisørene.. hihi.. Helt topp!!! Ja, det er flate meg kaldt i dag! *brrr* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 25. januar 2005 #318 Del Skrevet 25. januar 2005 Ja' date=' det er flate meg kaldt i dag! [b']*brrr* Ja enig, hendene mine er istapper!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olifant Skrevet 25. januar 2005 #319 Del Skrevet 25. januar 2005 Hej gumman! Nå har jeg oppdatert status som superaktiv bruker... 4 innlegg så er du der du og! :-) Det burde vel feires? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 25. januar 2005 Forfatter #320 Del Skrevet 25. januar 2005 Hej gumman! Nå har jeg oppdatert status som superaktiv bruker... 4 innlegg så er du der du og! :-) Det burde vel feires? *s* Tenkte faktisk ikke på det...så der fikk jeg den!!! Feire?!? Klart det...med brask og bram! :-) :-) :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå